Stránka 2 z 2
Napsal: 06 čer 2006, 21:09
od TOMHAJ
no,nevim,me delali vymenu pistnich krouzku na Golfu a namodrali kour byl nez si "sedly" .Jinak nevim v tvem pripade,ze by to otrepana verze o spatne ovalite pistu??
Napsal: 06 čer 2006, 22:34
od pealss
r.v. je myslim 99 a olej ma najeto 6 000 km a vypada slusne ale nic jsem jeste nedolival hladina je furt mezi pulkou a maximem takze 3/4 a nijak jsem nepoznal nejaky pokles hladiny oleje a pri prvnim startu po dlouhe dobe(cca=2mesice ) pres zimu tak akorat stouho vyletel dym jak pra.. ale pak od te doby uz nic a olej neni nejak cerny ale nevim , nemuze to byt treba tim ze ja to mam dovezene z I tak tam se vyrabely jinak ty motory nebo nejak tak trebas jina vyroba ale jinak jsem spokojenej tichouckej a docela sviznej moturek, napis rok vyroby a jestli to mas dovezene tak odkad pepco ale nechci se nejak vytahovat ale jsem spokojenej a jsem rad ze jsem nedal na reci svagra ktery ma fabii

Napsal: 06 čer 2006, 22:36
od manli2
Napsal: 06 čer 2006, 22:37
od Vojta
čim je olej černější tim má větší schopnost rozpouštět karbon a vyplavovat nečistoty z motoru, tzn. kdo při výměně vylejvá relativně čistej olej tak je to nějaká sračka
Napsal: 06 čer 2006, 22:44
od pealss
takze co radis vojto? chci byt chytrejsi a jaky olej mam kdyz tak kupovat? pri vymene oleje typ oleje ktery je na ten motor 1,6 16v
Napsal: 07 čer 2006, 12:01
od TOMHAJ
muj nazor je,ze ojeje jsou jakz takz stejne....ja ted budu dokonce muset prilejvat do plne syntetiky polosyntetiku.Pri dalsi vymene uz budu davat jen 10W.Jinak jaky ojel a tak je uz popsano jinde...
Napsal: 08 čer 2006, 08:36
od Marhonza
Do Astry G se už teď dává 1,6 Twinport který se dává i do Astry H a u toho bych se spotřeby oleje ani paliva nebál. Myslím že se ten Twinport začal do G dávat chvíli po zavedení Astry H. U Aster z r. 98-99 bych se spotřeby oleje bál u Twinporta ne.
Napsal: 12 čer 2006, 11:52
od Návštěvník
Zdravím,
Chci se zeptat, kde u tohoto motoru 1,6i 16v Twinportu je:
1) olejový filtr(umístění, jak se k němu dostat)?
2) svíčky(předpokládám, že jsou pod plastovým krytem s nápisem ecotec), jak se tento kry odendává(těmi šrouby na vrchu krytu je jich tam asi 6, nebo nějak jinak)
3) kde se nachází ten egr ventil?
Dík Franta
Re: Nový 1,6 16v.
Napsal: 04 bře 2009, 00:30
od Štráda
Tak já mám 1.6 16v rv98 a kousne mi tak 2l do výměny,je to úplně normální,kazdej 16V kousme olej,bud mín či víc!Mě po delším stání čmoudne modře a kroužky jsem nedělal,je to tím,že je vše studené a stáhnuté a hlavně to dělají dříky ventilů,po čase stvrdnou a propouští olej.Jinak já si myslím,že když se vymění kroužky,tak by to po správném záběhu nemělo kouřit!
Franta: pokud je blok stejnej jako u klasický 1.616V,tak olej filtr je pod svodama na bloku motoru ze předu,přístup ze spodu auta,svíce,sundáš kryt,a bud tam budou kabeli a svíčky,nebo tam bude zapalovací lišta a po sejmutí jsou svíčky pod nima a egr je někde kolem sácího potrubí...
Re: Nový 1,6 16v.
Napsal: 06 bře 2009, 14:03
od Kraken
X16XEL - ECOTEC trochu papá olej. Ja mám najazdené 90000 a dolejem tak do 1 litra za rok.
Novšie Astry majú Z16XEP - TWINPORT, tieto sú na tom myslím lepšie.