Stránka 2 z 2
Re: Vectra C
Napsal: 16 pro 2009, 15:58
od mexxo
S týmto Signumom má skúsenosti Zigi. Aj s astrou 1,8i , ale 115k...
Re: Vectra C
Napsal: 16 pro 2009, 16:22
od adam09
Zkušenost mám takovou nemilou, zrovna z dneška.
,,Odepsaný" filtr pevných částic, díl výfuku cena nového je cca 45 000,- a je to 04 1,9 cdti 88kW

Re: Vectra C
Napsal: 16 pro 2009, 23:19
od Trdlo
Adam: sorry za OT, ale takže problém byl ve filtru?
Re: Vectra C
Napsal: 16 pro 2009, 23:24
od adam09
Problém je TAKY ve filtru, ale tu chybu jak sme řešili po SZ neměla na nenastartování vliv(to pouze neukazuje množství paliva), nakonec rozebrali EGR potom to sání turba vyčistili a chytlo to, ale teď řeší problém ten že to nejde do otáček, to je způsobené tím lapačem, sundali ho (lapač) a motor vytočit šel.
Re: Vectra C
Napsal: 16 pro 2009, 23:26
od Trdlo
Twl chaos, napiš tomu dennymu, poradí nejlíp, tady už mé vědomosti prostě nestačí...

(ale učím se...)
Re: Vectra C
Napsal: 16 pro 2009, 23:29
od adam09
V pohodě, samozřejmě Ti taky děkuji za rady, až zase něco ozvu se ..a teď konec OT

Re:
Napsal: 16 pro 2009, 23:52
od Fritol
glemo píše:mig píše:Mám 2.0DTI,rv 2005 a nemůžu si na nic stěžovat,stejně jako předtím u Astry 2.0Di

MOtor 2,0DTI nebrať!!!!!Má kazové čerpadlo Bosh VP44, ktoré ešte naviac nedá repasovať.Oprava je drahá a len výmenou za druhé.Keď diesel tak 1,9 CDTI a keď benzín tak 1,8.

na 1.9CDTi zase docela odchazej Vířiví klapky na sáni oprava => vyměna saciho potrubí..

ale je to rozhodně levnější jak to čerpadlo no

)
Re: Vectra C
Napsal: 17 pro 2009, 11:40
od Mischelli
Jako pružnost na te moji astruli je fajne,jen právě sem si tak říkal když je ten signum o něco těžší,abych toho pak někdy nelitoval neříkal si že to něchce nikomu pořádně naložit a na 3,0cdti obyčejný asi člověk nemá....Mezi těma samýma passatama a a6 kama...je to takový podle mě luxus za lidové penízky

Re:
Napsal: 17 pro 2009, 12:31
od Vojta
denny píše:Trdlo píše:Céčko je moc hezký, chvíli jsem o něm taky uvažoval, ale teď mne ukamenujete, VeCe má problémy s nápravou. Je tam použita ta nešťastná náprava stejného typu jako má pašík.

To ale nemyslíš vážně,koukni do EPC.Tolik ramínek/jako pašík/tam fakt není.Jen to víc trpí na axiální táhla/tyčky řízení/,občas ložisko kola/ale tak kolem 100000km/,sem tam nějaký čep nebo rameno/jen podle stylu jízdy a silnic/.Jinak 3,2GTS moooc gooood autíško.
no pravdou je že vece má ramena na kterym nevyměníš spodní čep a měníš celý rameno v ceně cca 10tis origo nebo 5tis replika (2,5tis starline)
kdežto na astře g/h máš spodní čep za 300-600kč
Re: Vectra C
Napsal: 17 pro 2009, 12:41
od Berry
Mě osobně se Vectra C líbí, a nějak nechápu, proč je proti ní všeobecně tolik lidí zaměřeno.
Jako celek je to podle mě dobré auto, s vynikajícím podvozkem. Svoje problémy má, ale asi jako každý jiný model od jiných výrobců.
Osobně bych ze před faceliftu hledal 1,8 16V která jede překvapivě dobře a nebo 2,2DTi. Z po faceliftu 1,9CDTI 120k a nebo 150k bez filtru pevných částic.
Nebát se spotřeby 2,0 Turbo i 3,2V6 v manuálu.
GTS 3,2V6 se v manuálu dělaly. Ale s automatem auto jede prostě líp. Nicméně automat je náběh do hroznýho průšvihu. Rozhodně nebrat.
Ale kdykoliv mám možnost se tímhle autem svézt, je to skutečná nádhera. Zvuk, zátah. Jen ta spotřeba.
Další průšvih je 3,0CDTi, velkým obloukem se vyhnout.
Doma máme GTS 1,9CDTi 110kW. Dlouhodobá 6,9l/100km. A jede opravdu nádherně. Rozhodně doporučuji hledat vůz bez filtru pevných částic.
Najeto něco přes 70 tisíc a bez jediného problému. Opravdu ani jedno zaváhání. Jen asi týden po předání najednou zhasly budíky. Vyměněn tenkrát tuším CIM. Od té doby skutečně nic.
Za cenu za jakou se Vectry nabízí, bych do toho já osobně klidně šel.
Re: Vectra C
Napsal: 17 pro 2009, 12:44
od Berry
Jako Passat či Superb Vectra nápravu rozhodně nemá. To je čirý nesmysl.
Ale pravdou je, že údržba podvozkových částí u Vectry je finančně náročnější.
Re: Vectra C
Napsal: 17 pro 2009, 14:45
od Marky
Nemam VC dlouho, takze zadne dlouhodobe zkusenosti, ale svezeni je v aute opravdu hezke, ocenuji jizdni komfort, neskutecny vnitrni prostor a velmi dobrou vybavu. Samozrejme diky rozmerum je auto uz trochu neohrabane, ale s tim jsem pocital prece jen 4288mm proti 4839mm je znat.
Proti DTIcku neni tah tak linearni, ale mam nejspis zasra.y EGR ventil, takze zase nemohu uplne soudit, ale urcite v cem je auto a motor velmi dobry je odhlucneni, to si nemohu vynachvalit. Spotreba je u VC samozrejme vyssi hmotnost je znat, celkova hmotnost je temer 2.2t .
Nedavno jsme si se svagrem vzajemne porovnavali auta, ja svoji VC a on pasika B7 2.0TDI 103kW a neprisel nam v autech velky rozdil, jinak se mu na VC libil komfort na nerovnostech a zvukovy projev motoru.