Stránka 2 z 4
Napsal: 06 črc 2008, 21:00
od Saša
Pěkná kára,chtělo by to víc foto,jinak si ji užívej.

Napsal: 06 črc 2008, 21:12
od PEXESO
když mi řekneš kde to najdu ten typ čerpadla tak se podívám...

Napsal: 07 črc 2008, 09:25
od PEXESO
tak snad někdo poradí kde to přesně je a já se pak na to podívám..
tohle je moje první nafta jinak jsem měl benzín a to konkrétně
Opel Astra F 1,6 16V a pak Opel Astra G 1,4 16V předtim sem měl ještě fáčko pro začátek...

Napsal: 07 črc 2008, 11:46
od Vojta
2.2 dti v astře má vždy VP44 (PSG16) a jednotku na čerpadle
Napsal: 07 črc 2008, 13:16
od Vojta
jsou tam vyšší tlaky vstřikování paliva, je mírně upravený čerpadlo a jednotka umístěná na čerpadle s upraveným softwarem, takto upravené motory by neměly tolik trpět na "smrt" čerpadla jako celku (mechanickou i elektronickou), motory by měly bejt tišší než před úpravou, je i jiná váha vzduchu...prostě modernizace motoru
každopádně i tydle čerpadla odcházej...zrovnatak jako u konkurence
toto se týká motorů 2.0DTI 74kw, pokud vím tak 2.2 dti byla do astry montována pouze od této úpravy
Napsal: 07 črc 2008, 13:48
od PEXESO
tak a jsem zase o malinko chytřejší

Napsal: 07 črc 2008, 15:36
od AstraDTI
To jsem byl asi ja ... videl jsem zmereny motory jak kolem roku 2001-2002, tak i kolem 2003-2004 a je patrnej rozdil ve strednich otackach (u pozdejsich rocniku vrcholi kroutak az kolem 2500ot. a dosahuje temer o 10 procent vyssich hodnot - u starsich je maximum nekde u 2000ot.), maximalni vykon v podstate totoznej. Pokud by byl zajem muzu nahodit odkazy.
Napsal: 07 črc 2008, 17:08
od AstraDTI
Jeste dodam ze to nebyly motory z AG, ale VB a zirafy. Neni duvod neverit Vojtovi v tom, ze do AG se davaly jen modernizovane motory - auto z konce 2002 uz je modelovej rok 2003 ...
Napsal: 08 črc 2008, 21:40
od lukki
Vojta píše:jsou tam vyšší tlaky vstřikování paliva, je mírně upravený čerpadlo a jednotka umístěná na čerpadle s upraveným softwarem, takto upravené motory by neměly tolik trpět na "smrt" čerpadla jako celku (mechanickou i elektronickou), motory by měly bejt tišší než před úpravou, je i jiná váha vzduchu...prostě modernizace motoru
každopádně i tydle čerpadla odcházej...zrovnatak jako u konkurence
toto se týká motorů 2.0DTI 74kw, pokud vím tak 2.2 dti byla do astry montována pouze od této úpravy
+ Y22DTR ma este VTG turbo (s prenennou geometriou naklonu lopatiek)...
Napsal: 09 črc 2008, 15:52
od PEXESO
Napsal: 09 črc 2008, 18:22
od lukki
no...ze motor 2,2DTI...presiel v modelovom roku 2003 modarnizaciou:)
Dostal vylepsene vysokotlakove vstrekovanie, a turbo s pevnymi lopatkami nahradili VTG turbom...ktore ma variabilne casovanie geometrie lopatiek...cize lopatky sa naklanaju idealne...co ma za nasledok lepsi zaber a hlavne v sirsom spektre otacok ako pevne turba...

:)
a tieto upravy mu pridali pak kW a Nm navyse...

:) asi tak
Napsal: 09 črc 2008, 20:43
od lukki
Zigi píše:
lukki: souhlas, hlavně VGT turbo ( nemýlím li se, tak je to VGT, nikoliv VTG )

neviem...ale pisu VTG...to je proste jedno

variabilne casovanie naklonu lopatiek

:D:D a je to

Napsal: 09 črc 2008, 20:54
od lukki
no pozri tento clanok napriklad

:D:D
http://img109.imageshack.us/img109/8141/motory9jd.jpg
v druhom stlcpi hned prva veta...

:D:D:D:D:
SAK TO JE JEDNO

AKO SA TO PISE...HLAVNE, ZE VIEME O CO IDE

:D
Napsal: 09 črc 2008, 21:06
od lukki
no ja som nasiel

ze je to VTG - Variable Turbine Geometry...

:D:D:D:D
Napsal: 09 črc 2008, 22:58
od Vojta
líp zabírá ale taky se víc sere...viz tdi od VW