PEXESO - OPEL ASTRA 2,2DTI 16V 125PS - SMAZAT PLS !!!

Saša
Příspěvky: 1861
Registrován: 02 lis 2006, 14:40
Bydliště: VALASSKE MEZIRICI-ZLIN

Příspěvek od Saša »

Pěkná kára,chtělo by to víc foto,jinak si ji užívej. :)
ASTRA-G-1,6 -X16SZR,3dv.1999, ABS,4kotouč,4airbag,el.zrcátka,centrál,alarm, lité kola 16Allesio,křídlo Irmscher,Angel eyes,folie SunTek.
------
ASTRA-H-1,7CDTI-ENJOY,2005,ABS,4kotouč,8airbak,el.zrcátka,okna,centrál,AAC,CD30MP3,
16 origo Opel,OPC křídlo.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=2261
Reklama
 

Uživatelský avatar
PEXESO
Příspěvky: 332
Registrován: 25 bře 2008, 10:38

Příspěvek od PEXESO »

když mi řekneš kde to najdu ten typ čerpadla tak se podívám... :!:
ND na OPEL ASTRA G !
Uživatelský avatar
PEXESO
Příspěvky: 332
Registrován: 25 bře 2008, 10:38

Příspěvek od PEXESO »

tak snad někdo poradí kde to přesně je a já se pak na to podívám..
tohle je moje první nafta jinak jsem měl benzín a to konkrétně
Opel Astra F 1,6 16V a pak Opel Astra G 1,4 16V předtim sem měl ještě fáčko pro začátek... :lol: :!:
ND na OPEL ASTRA G !
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

2.2 dti v astře má vždy VP44 (PSG16) a jednotku na čerpadle
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

jsou tam vyšší tlaky vstřikování paliva, je mírně upravený čerpadlo a jednotka umístěná na čerpadle s upraveným softwarem, takto upravené motory by neměly tolik trpět na "smrt" čerpadla jako celku (mechanickou i elektronickou), motory by měly bejt tišší než před úpravou, je i jiná váha vzduchu...prostě modernizace motoru

každopádně i tydle čerpadla odcházej...zrovnatak jako u konkurence

toto se týká motorů 2.0DTI 74kw, pokud vím tak 2.2 dti byla do astry montována pouze od této úpravy
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Uživatelský avatar
PEXESO
Příspěvky: 332
Registrován: 25 bře 2008, 10:38

Příspěvek od PEXESO »

tak a jsem zase o malinko chytřejší :)
ND na OPEL ASTRA G !
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

To jsem byl asi ja ... videl jsem zmereny motory jak kolem roku 2001-2002, tak i kolem 2003-2004 a je patrnej rozdil ve strednich otackach (u pozdejsich rocniku vrcholi kroutak az kolem 2500ot. a dosahuje temer o 10 procent vyssich hodnot - u starsich je maximum nekde u 2000ot.), maximalni vykon v podstate totoznej. Pokud by byl zajem muzu nahodit odkazy.
AstraDTI
Příspěvky: 1944
Registrován: 25 čer 2006, 22:48

Příspěvek od AstraDTI »

Jeste dodam ze to nebyly motory z AG, ale VB a zirafy. Neni duvod neverit Vojtovi v tom, ze do AG se davaly jen modernizovane motory - auto z konce 2002 uz je modelovej rok 2003 ...
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

Vojta píše:jsou tam vyšší tlaky vstřikování paliva, je mírně upravený čerpadlo a jednotka umístěná na čerpadle s upraveným softwarem, takto upravené motory by neměly tolik trpět na "smrt" čerpadla jako celku (mechanickou i elektronickou), motory by měly bejt tišší než před úpravou, je i jiná váha vzduchu...prostě modernizace motoru

každopádně i tydle čerpadla odcházej...zrovnatak jako u konkurence

toto se týká motorů 2.0DTI 74kw, pokud vím tak 2.2 dti byla do astry montována pouze od této úpravy
+ Y22DTR ma este VTG turbo (s prenennou geometriou naklonu lopatiek)...
Uživatelský avatar
PEXESO
Příspěvky: 332
Registrován: 25 bře 2008, 10:38

Příspěvek od PEXESO »

občas trochu nepobírám o čem tu je řeč... :( musim se ještě hodně učit ... já znám spíše benzíny Géčka ale naftu mam prvně a teprve asi 3 tejdny tak teprve to auto poznávám... :!: :!: :!:
ND na OPEL ASTRA G !
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

no...ze motor 2,2DTI...presiel v modelovom roku 2003 modarnizaciou:)

Dostal vylepsene vysokotlakove vstrekovanie, a turbo s pevnymi lopatkami nahradili VTG turbom...ktore ma variabilne casovanie geometrie lopatiek...cize lopatky sa naklanaju idealne...co ma za nasledok lepsi zaber a hlavne v sirsom spektre otacok ako pevne turba...:):)
a tieto upravy mu pridali pak kW a Nm navyse...:):) asi tak
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

Zigi píše:
lukki: souhlas, hlavně VGT turbo ( nemýlím li se, tak je to VGT, nikoliv VTG )
:D neviem...ale pisu VTG...to je proste jedno :D variabilne casovanie naklonu lopatiek :D:D:D a je to ;)
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

no pozri tento clanok napriklad :D:D:D

http://img109.imageshack.us/img109/8141/motory9jd.jpg

v druhom stlcpi hned prva veta...:D:D:D:D:D:

SAK TO JE JEDNO :D AKO SA TO PISE...HLAVNE, ZE VIEME O CO IDE :D:D
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

no ja som nasiel :D ze je to VTG - Variable Turbine Geometry...

:D:D:D:D:D
Uživatelský avatar
Vojta
Příspěvky: 8053
Registrován: 25 led 2006, 12:39
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vojta »

líp zabírá ale taky se víc sere...viz tdi od VW
Zprávy prosím pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Zamčeno