
Servis.
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
tak tak nejsou to š120 hold musime pocitat stim ze cim novejsi auto mame tim vic veci tam bude pre elektroniku a tim vic veci se musi resit pres ten autorizak i kdyz to clovek nerad dela protoze rejpat se v elektronice mototru co si budeme vykladat neni zrovn ajednoducha vec zvlast kdyz jde o slozitejsi cast........njn v autorizaku hold kdyz si sami nevedi rady tak by ti tu pul auta radsi vymenili ale myslim jen proto ze by nechteli aby kdyz si prijedes pro auto ti rekli sorry alenevime cim to je to by byla pro ne jako pro autorizovany srvis docela ostuda kdyz je to vyrobeno v jejich lince 

- Reklama
Marcco, trefils to přesně, v podstatě v tom autorizáku i když mají lepší diagnostiku, tak těch senzorů tam až zase tak není moc, nemůže být senzor na všem co je v autě namontované.
No a abychom my "laici" když si přijdeme pro auto bylo opravené, tak máš "půl auta nového", protože by to byla pro ně velká ostuda, přesně jak jsi napsal.
Na vojně jsem dělal radistu, někdy se na letadlech objevovaly závady, že jsi na montoval nový blok radiovýškoměru, nebo vysílačku a přestože to bylo po opravě, nebo úplně nové, tak to nefungovalo
a přitom kontakty byly ze stříbra, letadlo stejně jako auto stojí většinu času venku, v různém počasí, hlavně vlhko a pak velké horko pak dělá na kontaktech své, a to i přestože jsou ty koncovky proti vlhku odolné, ta vlhkost se tam nějakým způsobem prostě dostane, kontakty zoxidují a ztratí vodivost, tak jsem si na to vzpomněl a začal jsem v mém autě hledat, kde by mohla být nějaká chyba, všechny spoje, které byly při opravě rozmontované jsem procházel až jsem nakonec našel tu chybu na tom čidle podtlaku. 
No a abychom my "laici" když si přijdeme pro auto bylo opravené, tak máš "půl auta nového", protože by to byla pro ně velká ostuda, přesně jak jsi napsal.
Na vojně jsem dělal radistu, někdy se na letadlech objevovaly závady, že jsi na montoval nový blok radiovýškoměru, nebo vysílačku a přestože to bylo po opravě, nebo úplně nové, tak to nefungovalo

