Stránka 2 z 2

Napsal: 20 črc 2008, 12:35
od Capone
hádat se s váma nebudu,protože nejsem odborník :twisted: .Jen říkám,co mi řekli v dílně :wink: Ale zase na druhou stranu,proč se teda rozvody mění po 150 000 a né po 80 000,jako u klasických naftáků-měl jsem Felcku 1.9 a 406 1.9 D :shock: :?

Napsal: 20 črc 2008, 12:39
od manli2
protože to ten řemen prostě vydrží... a nejen řemen ale i všréchny ty serepetičky okolo...

Napsal: 20 črc 2008, 12:43
od dimi
Něco jiného co udávají a co opravdu vydrží. Já bych stejně měnil raději po 100 tisících. Retěz je stejně nejlepší :)

Napsal: 20 črc 2008, 12:46
od dimi
A ještě jedna věc. Oni udávají 150 tisíc, ale pouze pět let. Kdo najede tolik km za pět let? Po pěti letech je již řemen nebezpečnej a nevim co by ti pak řekli.

Napsal: 20 črc 2008, 12:57
od manli2
dimi píše:A ještě jedna věc. Oni udávají 150 tisíc, ale pouze pět let. Kdo najede tolik km za pět let?

Napsal: 29 črc 2008, 13:09
od ace
kdyz jsem koupil Astrulku tak mela najeto 180tis a podle toho co mekanik rikal nebyl ani jednou menen neslo uz z nej ani nic precist mam 1.6 16V takze pro remen vetsi zatez a vydrzel to. Ted sme ho vymenili i se vsema kladkama a i kdyz je v dokumentaci k remenu ze vydrzi 150tis budem ho menit po nejakejch 100tis lepsi drive nez pozdeji

Napsal: 29 črc 2008, 13:18
od dawed
Taakze 1,7DTi 55kW (Isuzu)sem mel interval na rozvody je 150.000km nebo 10let, nic jinyho proste neni.A tech 150.000 to vydrzi jestli jsou poctivy!