Stránka 2 z 9
Napsal: 27 kvě 2008, 10:32
od Zralok
No a zrovna včera pepino.sk napsal do jiného tématu viz zde:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 5&start=45
že mu odešlo čerpadlo u Astry 2,0 DTi r.v. 2003 takže úplně vyřešeno to asi nebylo.
Napsal: 27 kvě 2008, 10:37
od AstraDTI
Tchanovi nedavno odeslo na 530D ... Navic u Astry pise ze to repasujou za 25, coz je skoro zadarmo.
Napsal: 27 kvě 2008, 10:45
od renatka
AstraDTI píše:Zralok píše: Ale s tím čerpadlem rozhodně z průměru vybočují.
To je podle me vyreseny rokem 2003 ...
my máme 2002 a 220 000 km najeto a čerpadlo v pohodě, asi to budu jen náhoda u některejch motorů a nebo taky na přístupu řidiče k jízdě. Já jezdím na pohodu, ale i jí někdy dám víc.
Napsal: 27 kvě 2008, 10:56
od glemo
Salám píše:Noo z mé nedávné zkušenosti vím, že podle fotek je prd poznat, chce to vidět naživo. Jen bych dodal, že 2.0 DTI je podle mnohých nejhorší motor co může v Astře být (z hlediska spolehlivosti-čerpadlo). Pokud nafta, tak 1.7 od isuzu anebo 2.2, ale nikomu tento názor nenutím

A nie je najhorsi motor do Astier skôr 1,7TD od Opla?Ja na 2,0 nevidím nič zlého.4erpadlo je síce náchylnejšie ale nie je to nič katastrofálne.
Napsal: 27 kvě 2008, 10:59
od YANEK

no 1.7TD je kapitola sama o sobě ten jedině od isuzu a stejně na g astru už to je slabej motor a zastaralej a dělali ho do ní snad jenom rok
Napsal: 27 kvě 2008, 11:20
od Zralok
No já pořád nad tím 2,0 DTi uvažuji. I když tu je příklad že i z roku 2003 to čerpadlo odešlo tak si říkám že tím že zásadně leji do nafty aditivum tak bych se problému vyhnout mohl a snad ten rok 2003 je na tom už lépe. No a když by přeci jen odešlo tak holt s tím už budu dopředu počítat. Netankuji teda Shell což mi přijde zbytečné když dávám vlastní aditivum ale tam kde tankuji mají pečeť kvality (Globus - bere od OMV a Jet a sem tam i jinde) tak se špatné nafty nebojím. Dokonce mám na vlastním autě vyzkoušeno že když jsem chvíli zkusil (3 plné nádrže) Shell Diesel Extra tak na výkonu jsem nepoznal nic, ale auto mělo vyšší spotřebu nafty. Pokud ale natrefím na nějakou šikovnou Astru 1,7 DTi nebo 1,7 CDTi nebo i nějakou benzínovou tak po ní klidně sáhnu.
Re:
Napsal: 27 kvě 2008, 11:33
od glemo
Isuzu nie je zlý motor ale oproti 2,0Di je papierovo len o 5kw slabší ale mal som možnosť porovnať a rozdiel je dosť citeľný.ISUZU nemá podľa mňa dobrý priebeh motora.
Napsal: 27 kvě 2008, 11:38
od Zralok
2,0Di nechci když dvoulitr tak 2,0 DTi. A i s 1,7DTi Isuzu si polepším ze stávajících 51kW takže se slabého výkonu nebojím.
Re
Napsal: 27 kvě 2008, 11:47
od glemo
Netvrdim že je slabý len nemá najlepšiu charakteristiku a s mojím Di-čkom sa mi jazdilo príjemnejšie.Keby som kupoval Astru tak určite 2,0DTI alebo najlepšie 2,2 ale tých je ako šafránu.
Napsal: 27 kvě 2008, 12:43
od Zralok
Tak jsem teď volal do servisu čerpadel a tam hned věděli která bije. Že zrovna tam ze dvou Opelů to čerpadlo měli. Ale říkali že to čerpadlo odchází ve všem kde je např. Audiny, Manny atd.. Říkal ale že když se používá kvalitní palivo a při každé výměně oleje se mění i všechny filtry tak je riziko velmi malé.
Napsal: 27 kvě 2008, 12:47
od glemo
Čo znamená všetky filtre?Olejový to je jasne,palivo a filter vzduchu.Je tam ešte niečo iné?Dik
Napsal: 27 kvě 2008, 12:53
od Zralok
Ano všechny filtry = palivový, olejový a vzduchový.
Napsal: 27 kvě 2008, 18:58
od Marky
Zralok píše:Ano všechny filtry = palivový, olejový a vzduchový.
Toto take nechavam menit pravidelne, vzdy davam do nafty aditivum a tankuji vesmes u Benziny (u nas je docela levna) a zatim nemohu rict na motor a auto po 185t km jedineho kriveho slova. Jsem spis prekvapen jak je to spolehlive auto (tuk,tuk,tuk), krome par drobnosti jezdi a jezdi. Je dnes otazka jestli ma jeste diesel vyznam z ekonomickeho pohledu pro normalniho cloveka, ale urcite jeste pro hodne lidi to je o charakteristice motoru.
Pokud narazis na 2.2DTI, tak rozhodne chybu neudelas budes mit vykonu dost, urcite i dost slusnou vybavu vuci vetsine bezne produkce, prece jen to byla jedna z jejich modelovych spicek.
Napsal: 27 kvě 2008, 21:37
od Zralok
Tak nějak s tou charakteristikou je to i pro mne. Byť provoz dieslu dnes už moc ekonomický není tak prostě diesel je má srdcová záležitost. Ale protože už to tak ekonomické není tak bych přežil i benzín. Jinak 2,2Dti bych asi nebral to už je pro mne asi zbytečné a i pojistka je dražší. Jak jsem psal určitě by mi stačil i výkon 1,7 DTi. A co se týká výbavy tak už i ty 2,0 DTi mi přijdou lépe vybavené než ostatní motory a právě proto i o tomto motoru uvažuji.
Napsal: 27 kvě 2008, 21:49
od santik
1.7DTI(CDTI) je vykone dost do mesta a medzi mesto.Ak jazdis podla predpisov(+-15km) tak to staci bohate.A hlavne spotreba 5-5.5l je skvela.