Stránka 2 z 3

Napsal: 20 kvě 2008, 21:23
od mekki24
sorry z azpoždění..jj byl...sou tam moc ochotný...mam v autě elektronický AGR co stojí 7000kč a ty klasický mechanický tam MAJÍ za 2000kč, určitě doporučuju zajet tam....ale normalně sem našel na netu ten muj elektronickej AGR neorigoš za 4000kč, takže jdu do něj :D

Napsal: 21 kvě 2008, 10:28
od gErda
pockej ty mas ten drazsi? a co mas za rok astry??? no asi se tam budu muset taky podivat, byl jsem tam asi dvakrat takze vim kde to je, takze zkusim a uvidim ;)

Napsal: 21 kvě 2008, 10:30
od gErda
jo sem blbej a slepej koukam ze mas 2002 a DTicko, takze ty diesly z tohodle roku maj teda ten drazsi asi v tom pripade :) ja dioufam ze mam teda tu levnejsi variantu :D kazdopadne to by mi rekli primo tam

Napsal: 21 kvě 2008, 14:02
od mekki24
přesně, on otevře kapotu, koukne a má to...jinak ta dražší verze AGR co tam mam (nová v oplu 15000kč a na vrakáči 7000kč) tak sem ji dneska sehnal uplně novou (akorat že neni originál od opla,ale to mi fakt nevadí) za 4000kč s DPH...známej jí má už asi 2 roky v astře a uplně nejvíc spokojenej....takže kdyžtak se to AGR dá řešit i takhle :-D

Napsal: 03 čer 2008, 22:45
od mekki24
JAK TO DOPADLO S AGR: takže v mojí astrě G rv2002 2.0DTI je k mímu nemilímu překvapení AGR ELEKTRONICkÝ, tudíž v oplu za nový chtěj 18000kč, ale naštěstí sem sehnal od nějakýho německýho výrobce neorigoš za 11000kč, tak sem ho tam namontoval a vše je zase ok.A nejdůležitější poznatek....astře se zvednul výkon s timhle AGR oproti origoš AGR od opla o minimálně 10%---například z 0 na 100 najednou mam o 2 sek rychlejší!!!!jako sice to bylo hafo peněz ale po první jízdě sem myslel že sedim v jinym autě....jinak kdyby někdo to starý elektronický AGR chtěl třeba na prozkoumání :-) nebo tak něco, tak za symbolickej peníz rád zašlu....

Napsal: 04 čer 2008, 08:17
od gErda
tak to je zajimavy s tema agr .) ale hlavne ze uz mas novej, no ja uz sem si taky objednal novej do svoji astricky tak na nej cekam :) ale vsude se rika ze kdyz ti odejde agr tak to ztrati tah v nizkejch otackach, tudiz by to souhlasilo s tim ze ti odesel koupil si novej a najednou to v nizkejch otackach zaclo vic tahat ;) no uz ho potrebuju taky jako sul :D

Napsal: 24 črc 2008, 15:37
od majercakp
Čaute kde ste zohnali to egr-ko za 4000 a to spolu aj zo sacím potrubím? Lebo .ževraj sa ho neda vybrať zo sacieho,že je tak zapečený a väčšinou sa ulomí,aj mne ho treba,no oprava ma bude stať okolo 20000sk

Napsal: 24 črc 2008, 15:41
od AstraMan
To je podle mě hloupost, aby nešel vyndat z sacího potrubí... Mě jej vyndali bez problému, pročistily potrubí a dali tam novej :wink:

Napsal: 24 črc 2008, 15:49
od majercakp
no,ževraj už keď je nový ide dosť tesne,no a keď sa to tam zapečie a je zapustený nejakých 5 cm v sacom,že sa to väčšinou ulomý a samotne sacie sa kupiť nedá len s egr-kom

Napsal: 24 črc 2008, 15:50
od AstraMan
Aha tak o tom jsem neslyšel... Hold to nebyl tedy můj případ naštěstí...

Napsal: 24 črc 2008, 15:58
od majercakp
buď rád ja mam s toho hlavu v smutku,čim novšie auto a viac elektroniky v aute,tym väčšie problémy!Autoopravári asi vymreli a dnešný automechanici niesu automechanici ,ale autovymieňači :(

Napsal: 24 črc 2008, 19:23
od Harley
Jo tady se mění AGR jako na běžícím páse ! Ze 100 závad AGR je jedna na výměnu AGR, 99 je jen otázkou vyčištění a stylu jízdy (vlastní zkušenost)

Napsal: 24 črc 2008, 19:33
od majercakp
a nevieš poradiť čo s 2004 2,0 DTI elektronické EGR.ko? :cry:

Napsal: 24 črc 2008, 19:42
od AstraMan
Harley píše:Jo tady se mění AGR jako na běžícím páse ! Ze 100 závad AGR je jedna na výměnu AGR, 99 je jen otázkou vyčištění a stylu jízdy (vlastní zkušenost)
Přesněji na benzínu záslepkou a vyčištěním... Ale u dieselu je to složitější, tam je nejlepší jej rovnou vyměnit :wink:

Napsal: 24 črc 2008, 19:45
od majercakp
nemate niekto požičiať pištoľ nech sa odstrelím :? ,vlastne ani netyreba ,ta cena ma zabije sama :D