Stránka 2 z 2

Napsal: 29 dub 2008, 20:37
od synologic
james11 píše:124 000 km a chipem vyhoněný motor? :lol: sám tomu nevěříš
Možná si každý z nás pod slovem "vyhoněný" představuje něco jinýho, ale i když to má "jen" 124 tisíc, tak ten motor bych nechtěl ani zadara (no, zadara možná jo :wink: ).

Napsal: 29 dub 2008, 21:03
od kabrioletak
tak me zas tak hosi nemuzete brat vazne ja to jen beru podle sebe :wink: na me turbo motor s takovyma kilometrama je moc.a co se tyce chipu ne kazdy vi co opravdu dela.

Napsal: 29 dub 2008, 21:18
od synologic
Já to beru taky podle sebe, jen jsem reagoval na otázku od james11.
Takový dvoulitrový motor co má 141kW, turbo a chip bych nechtěl ani kdyby měl najeto jen 100tisíc, to je můj názor.
Nemůžu sice vědět, co za člověka s tím jezdil, ale vím, že s takovým stádem to určo honil jak prase. :wink:

Napsal: 30 dub 2008, 18:48
od Majklus
Prej stadem :lol: ta zlata je pekna ale ja nechci zas takovej obsah,max 2,0 T.tak stale a stale hledam :(

Napsal: 30 dub 2008, 20:14
od synologic
Majklus píše:Prej stadem :lol: ta zlata je pekna ale ja nechci zas takovej obsah,max 2,0 T.tak stale a stale hledam :(
Řekl bych, že 141kW už je celkem stádo.

Napsal: 30 dub 2008, 20:20
od kabrioletak
muzu mit dotaz? proc nechces vetsi objem ?me to jen tak trklo nebod 2 litr a 2,2 uz zas takovy rozdil co se tyce objemu neni .

Napsal: 01 kvě 2008, 01:40
od Majklus
No pokud budu hovorit uprimne tak jen proto ze 2,0 Turbo jen pekne vypada :lol: :lol: vim jeto nesmysl a asi jsem uplnej trotl ale mne seto libi a ten rozdil v konich uz tam neni zas takovej a take ztoho ze ja chci! TURBO :lol: :lol:

Turbo

Napsal: 01 kvě 2008, 04:55
od Avantgarde
Začínám se v té diskusi trošku topit, mám pocit, že tu mluví každý o něčem jiném, zkusím to shrnout (mluvím z vlastní denodenní zkušenosti).

- Italové považují auto za věc, využiješ, odhodíš, nemusí to samo platit o všech a proto můžeš najít i fajn auto s bezva interiérem a motůrkem
- 124 tisíc je sice u Turba hodně, ale Z20LET jsou velice kvalitní motory, takže bych se toho nebál, jediná otázka je, jak dlouho je motor chiplý. CHIP=vetsi namaha
- 2,2 o které se tu zmiňujete měla 108 kW/147 k kdežto motor Z20LET, nebo chcete-li OPC montovaný právě i do Coupé Turbo měl kolem 141 kW/192 k (+- pár koní, záleží na roku výroby) = Opel Asta Coupé Turbo má o 40 kW více, tudíž moc nechápu význam slov, že 2,2 ne, ale max 2,0T.. Kvůli čemu?
- Turbo je řekl bych hodně o sportovním požitku z jízdy, nevim k čemu ho budeš využívat, ale počítej s tím, že podvozek, který se upravoval speciálně pro ně je o dost tvrdší (to nepočítám to extra snížení co to černé už má) + samozrejme kola (coz je asi tak jediny opticky rozdil Tureb od ostatnich Coupe)
- Jinak jizdni vlastnosti jsou s ostatnimi motoracemi nesrovnatelne (ve sportovnim duchu, ovsem..)

Napsal: 01 kvě 2008, 10:34
od Majklus
Kdybych v souca\sne dobe mnel vice nez 250 tis tak si koupim OPC ale neni tolik penez tak zatim! Coupe,chci turbo protoze chci mit zatah od spoda.a cose tyka sportovni jizdy tak mas pravdu tady unas se neda moc tak projet,ale stejnak jelikoz se povazuji za mladeho kluka :) kterej kdyz jezdi tak pouziva mozek :)
Pak otom snizeni ted mam snizene auti o 4cm lezito dost a nedam nato dopustit retatrder neratarder vse prejedu v pohode :) takze ve shrnuti
::: 2.0 Turbo,Snizene :::

:lol: :lol: