Stránka 2 z 2

Napsal: 16 kvě 2008, 14:43
od sovicka
mňo, s tim DVD máš pravdu, možná bych to kvůli určitým komponentám (moudří vědí) tak mohl někam nainstalovat :)

co se týká těch vypínačů, tak si opravdu zajeď do GME a mrkni na to co mají v katalogu - ale být tebou, tak bych se raději páčkových přepínačů vyvaruji a dám tam raději kolébkové - většinou víc vydrží a (alespoň mě) se líp mačkají (+ můžou být prosvícené)
-ale záleží na tom jestli to ccheš mít skrytě pod palubkou, nebo frajersky na středovém panelu (tam by ta kolébka imho nebyla hezká)

někde ti ještě najdu aktuální katalog GME ke stažení - je mnohem přehlednější než ten jejich web

//edit: jestli máš zájem tak tady je: (má asi 150MB, jestli se ti to chce stahovat jen kvůli těm vypínačům)

Kód: Vybrat vše

http://rapidshare.com/files/106689849/GM08.part1.rar 
http://rapidshare.com/files/106693618/GM08.part2.rar
heslo: Upload_by_evTOM
(vypůjčeno z warfora)

Napsal: 16 kvě 2008, 19:42
od Svata
DVD, pokud nemáš repra na ozvučení hlavního nádraží Ti baterii nezhuntují. Voltmetr Tě bude "šidit", protože při malých odběrech Ti bude ukazovat slušné napětí, ale při zátěži, např. starterem, Ti napětí klesne. Abys poznal skutečné napětí baterie v zátěži, musel bys měřit např. voltmetrem s bočním odporem, kterým se měří akumulátory. A ten zase nemůžeš mít trvale připojený... :?

Napsal: 16 kvě 2008, 21:56
od datlik
Svata píše:DVD, pokud nemáš repra na ozvučení hlavního nádraží Ti baterii nezhuntují. Voltmetr Tě bude "šidit", protože při malých odběrech Ti bude ukazovat slušné napětí, ale při zátěži, např. starterem, Ti napětí klesne. Abys poznal skutečné napětí baterie v zátěži, musel bys měřit např. voltmetrem s bočním odporem, kterým se měří akumulátory. A ten zase nemůžeš mít trvale připojený... :?
Pro změnu souhlasím se Svatou.Voltmetr je velice hrubá orientace (ale lepší než nic).Hodně taky záleží i na stáří baterie a to se váže nato i co psal Svaťa.Mě by spíš vadilo dělat díru do palubovky.Šlo byto vyřešit Ledkou,nebo pípáním v kombinaci s podpěťovým relé (opět je to ale hrubá orientace).

Napsal: 16 kvě 2008, 22:03
od Capone
Roman ST1 píše:Když už koukáš u Conrada, tak tam mají voltmetr i za 395,-Kč http://www.conrad.cz/analogovy-voltmetr-equus+dp61133/
Ahoj Romane,na ten voltmetr jsem koukal.Já ho chci dát do sloupku u řidiče a tento je tak leda někam do palubky,nebo co? :shock: Jsem si už vybral-http://shop.911customs.cz/index.php?mai ... cts_id=242
8) :wink: Ale dík za info :D

Napsal: 16 kvě 2008, 22:08
od Capone
datlik píše:
Svata píše:DVD, pokud nemáš repra na ozvučení hlavního nádraží Ti baterii nezhuntují. Voltmetr Tě bude "šidit", protože při malých odběrech Ti bude ukazovat slušné napětí, ale při zátěži, např. starterem, Ti napětí klesne. Abys poznal skutečné napětí baterie v zátěži, musel bys měřit např. voltmetrem s bočním odporem, kterým se měří akumulátory. A ten zase nemůžeš mít trvale připojený... :?
Pro změnu souhlasím se Svatou.Voltmetr je velice hrubá orientace (ale lepší než nic).Hodně taky záleží i na stáří baterie a to se váže nato i co psal Svaťa.Mě by spíš vadilo dělat díru do palubovky.Šlo byto vyřešit Ledkou,nebo pípáním v kombinaci s podpěťovým relé (opět je to ale hrubá orientace).
Ahoj,do palubky se žádná díra nedělá.Voltmetr se přidělá do konzole,která se nandá do sloupku u řidiče :wink: -http://shop.911customs.cz/index.php?mai ... cts_id=287
foto konzole :shock: Jinak je mi jasný,že to nebude ukazovat na 100%,ale je to zase lepší,než nic a strachovat se,zda nastartuju a nebo ne 8)

Napsal: 16 kvě 2008, 22:14
od Capone
sovicka píše:mňo, s tim DVD máš pravdu, možná bych to kvůli určitým komponentám (moudří vědí) tak mohl někam nainstalovat :)

co se týká těch vypínačů, tak si opravdu zajeď do GME a mrkni na to co mají v katalogu - ale být tebou, tak bych se raději páčkových přepínačů vyvaruji a dám tam raději kolébkové - většinou víc vydrží a (alespoň mě) se líp mačkají (+ můžou být prosvícené)
-ale záleží na tom jestli to ccheš mít skrytě pod palubkou, nebo frajersky na středovém panelu (tam by ta kolébka imho nebyla hezká)

někde ti ještě najdu aktuální katalog GME ke stažení - je mnohem přehlednější než ten jejich web

//edit: jestli máš zájem tak tady je: (má asi 150MB, jestli se ti to chce stahovat jen kvůli těm vypínačům)

Kód: Vybrat vše

http://rapidshare.com/files/106689849/GM08.part1.rar 
http://rapidshare.com/files/106693618/GM08.part2.rar
heslo: Upload_by_evTOM
(vypůjčeno z warfora)
Sovičko,děkuju :wink: Jinak ty přepínače bych právě chtěl na té palubce.Ale už tam nemám moc místa.Tak bych rád našel nějaké dobré misto pro spínač,který bych chtěl a nebo vymyslet nějaké jiné řešení kam s nima :? p.s.ale zase,aby to nebylo na úkor přeplácanosti :wink:

Napsal: 16 kvě 2008, 22:21
od Capone
Sintom píše:Ahoj jestli ti stačí takovýhle obyčejný spínač tak se jdi juknout do GM Electronic (karlínské náměstí přímo u zastávky metra Křižíkova) web www.gme.cz tam je velký výběr a thle vypínače stojí cca 20 Kč zároveň v 1. patře mají ty led pásy tak na to můžeš juknout.

Voltmetr je super, když pominu vybytí baterie při vypnutí motoru a zapnutém audiu. Je dokonalý například v zácpách. při stání a popojíždní při 1500 otáčkách alternátor moc nedobíjí a když je zaplý vnitřní větrák svtla trochu radio a sepnou se vrtule chlazení je krásně vidět co to z napětím dělá, a člověk ví že má třeba vypnout světla na obrysovky a podobně. Další příklad je v zimě, zvlášt u dieselu při žhavení padne napětí na 11 V a vidíte že je baterie vybitá takže stím můžete počítat a třeba nehat motor hodku bez zátěž běžet aby se dobyla baterka a to jsou jen 2 příklady z tisíců. Víte třeba co žere dvojblinkr ? v zimě na hodku odskočíte a baterka je v háji.
Ahoj,prosim tě,pak mě ještě napadlo jedno řešení spínačů-co tam dát tyhle-http://shop.911customs.cz/index.php?mai ... ts_id=1631
Dal bych je do prosturu schránky v levo u řidiče.Ještě to pořešim a testnu,kde by to bylo nej.V týdnu dám vedět,co jsem teda vybral a pak se dohodnem.Dík moc a fajn víkend :wink:

Napsal: 21 kvě 2008, 06:26
od Capone
Sintom píše:Ahoj jestli ti stačí takovýhle obyčejný spínač tak se jdi juknout do GM Electronic (karlínské náměstí přímo u zastávky metra Křižíkova) web www.gme.cz tam je velký výběr a thle vypínače stojí cca 20 Kč zároveň v 1. patře mají ty led pásy tak na to můžeš juknout.

Voltmetr je super, když pominu vybytí baterie při vypnutí motoru a zapnutém audiu. Je dokonalý například v zácpách. při stání a popojíždní při 1500 otáčkách alternátor moc nedobíjí a když je zaplý vnitřní větrák svtla trochu radio a sepnou se vrtule chlazení je krásně vidět co to z napětím dělá, a člověk ví že má třeba vypnout světla na obrysovky a podobně. Další příklad je v zimě, zvlášt u dieselu při žhavení padne napětí na 11 V a vidíte že je baterie vybitá takže stím můžete počítat a třeba nehat motor hodku bez zátěž běžet aby se dobyla baterka a to jsou jen 2 příklady z tisíců. Víte třeba co žere dvojblinkr ? v zimě na hodku odskočíte a baterka je v háji.
Ahoj,tak už jsem si vybral tento držák-http://tuning.autodoplnky.cz/drzak-pris ... n-s1494207
voltmetr-http://tuning.autodoplnky.cz/tune-x/pal ... i-s3084533
a spínač-http://tuning.autodoplnky.cz/nos-vypina ... l-s1495936
Tak jak mi to dojde domů,ozvu se a pořešíme to :wink: