Stránka 2 z 3
Napsal: 24 dub 2008, 20:16
od Maranelo
tazko povedat. ak je palivovy filter aj vzduchovy vymeneni, ak nemas pocit ze auto je lenive tak potom skus skontrolovat naftove prepadove hadicky ci ti niekde neunika nafta..
Napsal: 25 dub 2008, 07:39
od Chavron
Ale to by bolo aspon citit a takisto aj vidiet, ale parkujem na tom istom fleku a nikde nic... A ze by to bolo lenive neviem posudit, zadial som to porovnal len s 2.0Di a o trochu zivsie to bolo...
Napsal: 25 dub 2008, 13:06
od JardaB
No, já mám taky zvýšenou spotřebu, ale za to si můžu sám.
Já na 7,5 l / 100 km teprve začínám
Po Praze stabilně 8,0 l.
Když jsem jel nedávno z Brna, tak mi okamžitá ukazovala 15 l / 100 km. Jenže mě ta okamžitá tam vydžela celou tu hodinu a něco, co jsem z toho Brna jel. Udělal jsem ten den průměrně 10 l / 100 km (najel jsem něco kolem 500 km na nádrž - za ten den). Během těch pěti set kilometrů mě nepředjelo ani jedno auto
Na druhou stranu, když jezdím podle předpisů, tak kolem sedmi kombinovaná.
Počkej, až zapneme klimy.
Napsal: 25 dub 2008, 13:16
od Chavron
Tak klimu som zatial radsej ani na nejaku dlhsiu dobu nezapinal... Zatial staci zvycajne stiahnut okno...

Napsal: 25 dub 2008, 16:41
od Maranelo
nafta s prepadu ak unika tak unika pocas jazdy. ked cerpadlo bezi. pri stati to nie je mozne zistit. Prepadom sa vracia dost nafty spät do nadrze.
Napsal: 27 dub 2008, 20:22
od Chavron
A je to mozne zistit ked bezi par minut na miesta? POzeral som inac aj cerpadlo, ale vstko je suche a nesmrdi. Po nafte by bola predsa len mastna stopa...
Napsal: 28 dub 2008, 08:17
od Maranelo
tak je to potom zaujimave. ale ked mas taku spotrebu po meste tak si podla technicaku stale v norme. vyrobca udava v meste 7,9l. ale aj tak sa stýmto motorom da zajazdit menej. chcelo by to pozriet sa na to ako sa povie zblizka.
Napsal: 28 dub 2008, 09:05
od Chavron
No zblizka som sa an to par krat dival az som mal nos cierny...

Prave, ze je to v norme, len ma stve, ze je to v tej hornej hranici. Inak zajazdit na dlhsiu trat sa da aj okolo 6-6.5, ale nesmie to byt po dialnici. Tam je to cez 7. Aktualna spotreba, poslednych 900lkm, cca 6.8.
Napsal: 28 dub 2008, 11:33
od AstraDTI
A jak dlouho se Ti motor zahriva na provozni teplotu? Ta spotreba je fakt moc velka. Nad 7 se clovek dostane jen pokud jezdi jak prasatko. Ja jezdim i Prahu pod 7l/100km.
Napsal: 28 dub 2008, 13:47
od Chavron
To bol moj prvy typ. v Zime s mi zahrial po cca 15 km na prevadzkovu teplotu a to som musel jazdit cez 2000 otaciek. Vymenil som aj vlozku termostatu, a trosku sa to zlepsilo. pri terajsich teplotach sa rano zahrieva tak 10 km a poobede cca 8km. Aj tak je to dost. je mozne, ze aj ta druha vlozka je zla hned od nova?
Napsal: 28 dub 2008, 14:21
od Phrz
neshrnul by to nekdo cim vsim muze byt zvýšená spotřeba? Asi to bude podobny i pro benzinovy motory ne?
termostat, zaneseny palivovy, vzduchovy filtr....atd?
Napsal: 06 kvě 2008, 20:39
od majercakp
Moja astra papka striedavo okolo 6,5 az 7,5,ale skor tych 7 aj nieco.Mam ju 3 mesiace ma 250000 nabehnute,ale skor ma zaujalo to zahrievanie.Ked jazdim kludne tak ju neviem zohriat na prevadzkovu teplotu,ani po 15 km,az pokial jej troska nepritlačim.No a teraz ju ani pritlacit neviem,lebo ma to hodi do nudzoveho rezimu,mam problem s podtlakom na turbo.Vam sa to zahreje,ked idete pomali?

Napsal: 06 kvě 2008, 20:47
od lukki
majercakp píše:Vam sa to zahreje,ked idete pomali?

No...ako sa to vezme...ono staci, ked nechas auto po nastartovani minutku povrcat...potom chvilku pomaly...netlacit moc plyn, aby sa trosicku zahrialo turbo...ale potom uz mozes trosinku pridat, nevytacat do vysokych, ale tlacit tak, aby tahalo turbo, to kludne...do tych 2500 - 3000ot...a ono sa zahreje po par km...mozno 4
Napsal: 06 kvě 2008, 22:19
od majercakp
No ja pokial som kľudny tak idem do tych 2300-2500,predtym som mal sierru a ta bola taka ležerna,možno mi ta jazda ostala.
Napsal: 07 kvě 2008, 12:39
od Chavron
Ja ked idem kludne tak sa mi v mraze nazohreje ani po 15 km. Teraz v teple je zahriata cca po 5-10km.