Stránka 2 z 3
Napsal: 15 dub 2008, 16:20
od dawed
PEXESO píše:má někdo tady zkušenosti teda a motorem 2,2DTi 92Kw u Astry G ???
Mam 2,2DTi zatim sem najel cca 20.000km a zadny problem.Vykon motoru je super, spotreba se pohybuje kolem 6,5l/100km.Motor ma dost sily i kdyz pojedes ve 4 a plnej kufr - letos ja Italie a spotreba 6,4 a to pres Nemecko dostala
Jinak se rika ze 2,2DTi trpej na poruchovost cerpadel, ale ono se toho navypravi.U 1,6 to jsou zase katalyzatory + AGR ventily, u 1,7DTi zase ridici jednotky, takze si nevyberes.Ale co se tyce vyssiho objemu tak 2,2DTi mnohem lepsi nez 2,0DTi. A 2,0Di NEBRAT!!!
Napsal: 15 dub 2008, 16:38
od Radoš 92
Já mám 2,0 Di a nemůžu si ho vynachválit, žádná porucha, tichý jak nevím co a jede super.
Napsal: 15 dub 2008, 16:44
od dawed
Radoš 92 píše:Já mám 2,0 Di a nemůžu si ho vynachválit, žádná porucha, tichý jak nevím co a jede super.
Si to neber osobne ja jen co mam zkusenosti.Jen mi prijde ze ten vykon za to povinne ruceni nestoji.
Napsal: 15 dub 2008, 16:49
od Radoš 92
No, za 2,2 je sice stejná cena, ale není tak moc k sehnání.

To na něj jen sem tam trefíš.... a ještě tak Cabrio, to je panečku žůžo... Ale já bych taky chtěl dti, nebo 2,2, ale aspoň tak, oproti 1,9 Diesel ostatním autům je to ale dělo.... To turbo dělá svoje...

A tenhle motor je dobrej na chip tuning. Je tam rezerva nějakých 15% výkonu....
Napsal: 15 dub 2008, 17:28
od Maranelo
ja mam na Di-čku nabehane 190000 km a to len pravidelny servis. na 120000 som ho dal nachipovat a je to uz 70000 km bez problemov. Tento motor si ziada zvýšit výkon a teraz je to super. Pocul som ze akurat na tych DI zvykne zahaprovat čerpadlo ale este zatial som nestretol nikoho kto by ho menil a to v KE beha dost astier s týmto motorom. Kto sa o auto stara a hlavne pravidelne meni naftovy filter a neleje dnu hoci co tak sa nema coho bat.
Napsal: 15 dub 2008, 17:30
od Marky
dawed píše:Ale co se tyce vyssiho objemu tak 2,2DTi mnohem lepsi nez 2,0DTi. A 2,0Di NEBRAT!!!
Jasne ze 2.2DTI je z dieslu nejlepsi to je bez diskuze, take ma navic VGT turbo, na druhou stranu zase to turbo je nachylnejsi na poskozeni, ale jak rikas kazdy motor ma sve mouchy a ja osobne bych v zadnem pripade 2.0Di nezavrhoval, nelze brat jen papirove hodnoty auta.
Napsal: 15 dub 2008, 18:48
od AstraDTI
Zalezi taky na vyuziti - po meste bych spis bral neco slabsiho bez variabilni geometrie lopatek, protoze se stejne vykon nevyuzije .... na druhou stranu na mimomestskej a predevsim dalnicni provoz je 2.2 lepsi. Ma vyrazne delsi V. rychlostni stupen oproti 2.0DI, takze pri 130 si motor vrni nekde u 2700 otacek. Stejne tak pruznost zprijemni jizdu po mensich silnicich, protoze se da velmi snadno predjizdet.
Napsal: 15 dub 2008, 19:34
od PEXESO
já si chci totiž koupi astru G 5ti dvířko a uvažuju o naftě. a když už naftu tak at to stojí za to tak rovnou ten nejsilnější motor. tak se chci dozvědět od lidí co to maj a nebo měli jak stim jsou zpokojený atd. díky všem za všechny příspěvky...
ale jako že je to 2,2 tak spotřeba 6,5l je super.. kam se asi nejspíš hrabe 1,8 stim asi nejde jet kombinovaně za 6,5....
pište klidně dál.. díky všem!
Napsal: 15 dub 2008, 20:02
od AstraDTI
S 2.2 DTIckem se dostanes bez problemu pod 6.5 v kombinaci ... Ja mam kolem 6.5 ikdyz casto jezdim po Praze, kdyz jezdim mimo mesto, tak to veme spis tech 6 litru. Na 7 v kombinaci jsem se nedostal ani nepamatuju a to se obcas povozim sportovnejs.
Napsal: 15 dub 2008, 20:20
od YANEK

ne z 1.8 16v se na 6.5 opravdu nedostaneš

popravdě já ještě nejel pod 8litrů

Napsal: 15 dub 2008, 20:38
od Maranelo
ono oplacke DTI motory nie su az tak zle ako sa zda. v jednom clanku kde dopodrobna pisali o týchto motoroch /je aj odkaz na tomto webe na ten clanok/ bolo ze su to dost mudro a moderne postavené motory akurat ze opel isiel s výkonom striedmo. Vela ludi to porovnáva s TDI od VW že su zivsie a výkonnejsie, ale na druhej strane tiez su dost poruchove len ich beha viac tak sa to tak nevníma ale dost mechanikov tiez na nich nadava ked ich treba opravovat a o tom ze dymia ako lokomotíva to netreba nikomu ani hovorit. tak ako dymia TDI som este ja tak oplacke DTI nevydel.
Napsal: 15 dub 2008, 20:47
od Radoš 92
No, co se týče spotřeby, tak jsem mimo město na 4,8-4,9 v průměru, ale byl jsem i na 4,7, a ve městě 5,9-6,1. 6,2 se mi tam dostane sem tam a 6,3, to musím jezdit s nohou na plnu furt. Ale popravdě, snažím se jezdit na spotřebu, takže ve městě jezdím vesměs na 3r.s. a rychlost udržuju na 46-48. Tak je momentální spotřeba někde na 3,8l/100km, takže to přeřazování a rozjezdy tomu přidají a jsme na 6l. To je moje skutečnost s 2,0 Di.
Napsal: 15 dub 2008, 21:03
od zdenek u
Radoš 92 píše:No, co se týče spotřeby, tak jsem mimo město na 4,8-4,9 v průměru, ale byl jsem i na 4,7, a ve městě 5,9-6,1. 6,2 se mi tam dostane sem tam a 6,3, to musím jezdit s nohou na plnu furt. Ale popravdě, snažím se jezdit na spotřebu, takže ve městě jezdím vesměs na 3r.s. a rychlost udržuju na 46-48. Tak je momentální spotřeba někde na 3,8l/100km, takže to přeřazování a rozjezdy tomu přidají a jsme na 6l. To je moje skutečnost s 2,0 Di.
Jak ses proboha dostal na spotřebu ve městě na to co píšeš,co si měníl v motoru,dával si někde seřizovat čerpadlo.Ja jezdím po městě za 8 litru.Porad mi.Díky

Napsal: 15 dub 2008, 21:07
od Maranelo
ja mam priemernu spotrebu v zime 6,2-6,8 a v lete 5,3-5,8. jazdym 50% mesto 50% mimo. na spotrebu nejazdim. takze si myslim ze celkom ok. ale v poho zajazdim vonku aj pod 5 litrov ked chcem. KE-Ceske Budejovice a späť 4,7l traja ludia, klima, dialnica 130 mimo 100 priemerne
Napsal: 15 dub 2008, 21:11
od zdenek u
chlapi vy jste se snad proti mně s tou spotředou spikli

já na ten pruměr jezdím většinou sám.
