Stránka 2 z 3
Napsal: 21 kvě 2008, 19:58
od spermin
tvůj popis vypadá na špatné spalování, poměr palivo vzduch a diag. to potvrzuje, možné že máš jenom posunuté časování,
rozvodu, nech překontrolovat.
Napsal: 26 kvě 2008, 10:46
od Adi
Co znamená posunuté časování rozvodu.
Další poznatek, AGR byl zaslepenej tak ptoč to najednou z ničeho nic začlo házet chybu 0400 - záslepka vyndána. Při zařazeném 2st. a otáčky 1000 a následovné sešlápnutí plynu na podlahu tak to hulý jak divý tmavým kouř.
Napsal: 26 kvě 2008, 10:58
od Salám
Oj! V tisíci otáčkách dát plný čoud..vždyť to je proti přírodě!!
Napsal: 26 kvě 2008, 11:07
od Pleshoun
Salám píše:Oj! V tisíci otáčkách dát plný čoud..vždyť to je proti přírodě!!
Hele a neušlo ti že má diesel?

Napsal: 26 kvě 2008, 11:11
od AstraDTI
I na diesel je to brutalita

Stejne to v tech otackach vubec netahne.
Napsal: 26 kvě 2008, 11:26
od AstraMan
TJN, diesel začíná táhnout až tak od 1500 - 1800 v závislosti na daném typu motoru

Napsal: 26 kvě 2008, 11:27
od spermin
Adi píše:Co znamená posunuté časování rozvodu.
stačí posunout o jeden zub vačku proti klikovce, i když to udělají jenom při jedné, potěš pánbůh.
Napsal: 26 kvě 2008, 11:30
od renatka
my jsme měli problém takový, že nám auto netáhlo, dali jsme to na pc a ukázala se váha vzduchu, tu jsme dali novou. dali jsme opět na pc a objevila se jiná vada, takže váha vzduchu to nebyla ale byl pokažený předvstřik u čerpadla,tak jsme to dali do servisu ke známému, ten nám nakonec řekl, že to dělat nebude protože musí vyndat celý motor a potřebuje to součástku, kterou dělá jen BOSH. Takže jsme jeli do servisu Opla, tam nám to opravili, stálo nás to i s prací 30 000 ale už se to nestává.
Tak zkus se na toto podívat.
Opel Astra combi caravan 2.0 dti, r.v. 2002, 74 kW
Napsal: 26 kvě 2008, 12:09
od A.P.
Lidi, když to tady čtu jsou ty diesely pořád taková výhra? (zvlášt při dnešních cenách)
Napsal: 26 kvě 2008, 12:27
od renatka
A.P. píše:Lidi, když to tady čtu jsou ty diesely pořád taková výhra? (zvlášt při dnešních cenách)
Já na svoji Astru nedám dopustit. Má najeto 220 000 a měli jsme jen jednu opravu. Je sice fakt, že nafta je drahá, ale Astřička mi papá 5 l, takže pořád tankuji plnou a vydrží mi to na 750km. Což je také slušný. Neměnila bych.
Napsal: 26 kvě 2008, 13:13
od Defender
No nafťáci jsou asi ještě stále výhodná koupě, ten rozdíl výkon/cena koupě/cena nafty stále vyrovná ta spotřeba. Já když čtu ty spotřeby u dieslů, tak jsem jak Alenka v říši divů, otázka je, co bude, až Bursík a spol. zavede ekologickou daň na vozidla. Pak to bude možná už míň výhodný, ale pro všechny a vrátíme se na stromy

Napsal: 26 kvě 2008, 13:29
od AstraDTI
Jo, furt se to podle me vyplati - zvlast proto, ze diesel neni tak nachylnej na zmenu spotreby pri vetsim zatizeni - tzn. moc se mi nezmeni spotreba pokud na to zacnu vic slapat, pokud mam plny auto, klimu ,.....
S tema politikama si clovek nevybere .... zeleny zakazou auta, socdemaci zase chtej znarodnit bouchacky,....

Napsal: 26 kvě 2008, 13:38
od Okura
to jo, ale trochu mě vadí u dieslu vysoká cena oprav.
nevím ale za 30 litrů do opravy (čerpadlo, jednotka,...), se mi zdá celůkem dost.
ale máte to zase na ukor spotřeby paliva ikdyž nafta 35kč/litr

Napsal: 26 kvě 2008, 13:50
od AstraMan
No není to tak úplně pravda... Záleží co se Ti na tom podělá konkrétně

A jednotek je tam více než jedna

každá stojí jinak

Napsal: 26 kvě 2008, 14:45
od renatka
Okura píše:to jo, ale trochu mě vadí u dieslu vysoká cena oprav.
nevím ale za 30 litrů do opravy (čerpadlo, jednotka,...), se mi zdá celůkem dost.
ale máte to zase na ukor spotřeby paliva ikdyž nafta 35kč/litr

no tak zaprvé, jsme nevěděli, že to bude stát tolik a když ti to potom dají proplatit, tak se nedá nic dělat a za druhé necelá desítka byla za díl a zbytek za práci a taky tam bylo DPH. A hlavně to byl jen ten předvstřik, kdyby to bylo celé čerpadlo, tak by nás to stálo mnohem víc. Hlavně jsme byli rádi, že dali Astřičku do pořádku a neotočili se k nám zády jako ten známý automechanik.