Stránka 2 z 5

Napsal: 28 bře 2008, 20:49
od Majklus
No kdyz zaslepis novej tak mas jistotu ze seti neznici,pridavam foto jak a co zaslepit,niceho se nebat doopravdy jakmile to zacne delat toto zkuste jako 1 vec udelat zaslepku a uvidite sami,nez vyhazovat ukrutne penize za listy svicky a AGR,to seslapnuti a pak jeti na 3 ma spolecne vlasnosti zevsim,pridavam fota jak to ma asi vypadat,jo a palivovej filtr mnenit tak po 40-60 tis. :lol: Obrázek Obrázek

Napsal: 28 bře 2008, 21:21
od Řízek
Ahááá...takže ten plíšek na to hodit...OK Díky :wink:

Napsal: 28 bře 2008, 21:22
od Majklus
Řízek píše:Ahááá...takže ten plíšek na to hodit...OK Díky :wink:
jasna vec takovej musis vyrobit plisek a pak ho tam dat a dotahnout a uvidis sam ten rozdil :)

Napsal: 28 bře 2008, 21:27
od Řízek
Majklus píše:
Řízek píše:Ahááá...takže ten plíšek na to hodit...OK Díky :wink:
jasna vec takovej musis vyrobit plisek a pak ho tam dat a dotahnout a uvidis sam ten rozdil :)
Ok díky zkusim a uvidim :wink:

Napsal: 29 bře 2008, 18:12
od Boči
Hoja,

tak jsem dneska zaslepil EGR ale ..... udelal jsem vse jak je popsano na www strankach opelastra.cz tzn -> zaslepil, projel, odpojil baterku (cca 5 min), znovu projel a najednou mi porad sviti kontrolka motoru. Kdyz auto zhasnu a znovu nastartuju tak nesviti. Po cca 2 min se opet rozsviti.

tak co vcil ?

Dík

Napsal: 29 bře 2008, 18:33
od iwo126
ja som to zaslepil tiez a mne to funguje ale ja mam len jednu lambda sondu. ty mas asi dve tebe to asi fungovat nebude niekde sa tu o tom pise

Napsal: 30 bře 2008, 00:31
od Majklus
Ja mam motor Z16XE mam 2X lambda a funguje vse tak jak ma! U tohoto motoru jeto vyresene!! a fungujeto!

Napsal: 30 bře 2008, 11:15
od Boči
No po dnesni ranni jizde se mi nic nerozsvitilo, tak mozna ze se to uz mezi sebou ''domluvilo'' :lol: . Kazdopadne si myslim ze auto jde lepe za plynem.
Jinak otacky drzi a vse se zda byt v poradku (pokud se zas nerožne ta kontrolka), ale uvidim az najdu 1000 km.

Takze díky :wink:

Napsal: 30 bře 2008, 16:36
od elvak
Tak jsem ten EGR zaslepil a žádná změna, pořád ty 3 válce, jen občas se to chytne na čtyři. Asi bude v háji ta lišta. Není tu někdo z Plzně nebo z okolí, kdo by mi ji byl ochoten na chvíli půjčit? I za poplatek. Abych zbytečně neměnil funkční věci? Díky.

Napsal: 30 bře 2008, 16:38
od Majklus
elvak píše:Tak jsem ten EGR zaslepil a žádná změna, pořád ty 3 válce, jen občas se to chytne na čtyři. Asi bude v háji ta lišta. Není tu někdo z Plzně nebo z okolí, kdo by mi ji byl ochoten na chvíli půjčit? I za poplatek. Abych zbytečně neměnil funkční věci? Díky.
Jakej mas motor? teda pokud sito tu nekde uz nerikal :lol: :lol:

Napsal: 30 bře 2008, 16:39
od elvak
Mám X16XEL, je to v nadpisu, ale nepsal jsem to tu.

Napsal: 30 bře 2008, 16:42
od Majklus
elvak píše:Mám X16XEL, je to v nadpisu, ale nepsal jsem to tu.
Ted sem sito precetl :) prosimte a jakou si udelal zaslepku?mas jeji foto?

Napsal: 30 bře 2008, 16:45
od elvak
Majklus píše:
elvak píše:Mám X16XEL, je to v nadpisu, ale nepsal jsem to tu.
Ted sem sito precetl :) prosimte a jakou si udelal zaslepku?mas jeji foto?
Fotku jsem nedělal, ale podle návodu, hliníkový plech, a nechal tam jen otvor pro tu jehlu. Pod to jsem dal ještě to originál těsnění, co tam bylo.
Nikde nic neuchází, nic mi nesvítí.

Napsal: 30 bře 2008, 16:58
od Majklus
Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik :roll:

Napsal: 30 bře 2008, 17:01
od elvak
Majklus píše:Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik :roll:

A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem :x

A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.