Stránka 2 z 5
Napsal: 28 bře 2008, 20:49
od Majklus
Napsal: 28 bře 2008, 21:21
od Řízek
Ahááá...takže ten plíšek na to hodit...OK Díky

Napsal: 28 bře 2008, 21:22
od Majklus
Řízek píše:Ahááá...takže ten plíšek na to hodit...OK Díky

jasna vec takovej musis vyrobit plisek a pak ho tam dat a dotahnout a uvidis sam ten rozdil

Napsal: 28 bře 2008, 21:27
od Řízek
Majklus píše:Řízek píše:Ahááá...takže ten plíšek na to hodit...OK Díky

jasna vec takovej musis vyrobit plisek a pak ho tam dat a dotahnout a uvidis sam ten rozdil

Ok díky zkusim a uvidim

Napsal: 29 bře 2008, 18:12
od Boči
Hoja,
tak jsem dneska zaslepil EGR ale ..... udelal jsem vse jak je popsano na www strankach opelastra.cz tzn -> zaslepil, projel, odpojil baterku (cca 5 min), znovu projel a najednou mi porad sviti kontrolka motoru. Kdyz auto zhasnu a znovu nastartuju tak nesviti. Po cca 2 min se opet rozsviti.
tak co vcil ?
Dík
Napsal: 29 bře 2008, 18:33
od iwo126
ja som to zaslepil tiez a mne to funguje ale ja mam len jednu lambda sondu. ty mas asi dve tebe to asi fungovat nebude niekde sa tu o tom pise
Napsal: 30 bře 2008, 00:31
od Majklus
Ja mam motor Z16XE mam 2X lambda a funguje vse tak jak ma! U tohoto motoru jeto vyresene!! a fungujeto!
Napsal: 30 bře 2008, 11:15
od Boči
No po dnesni ranni jizde se mi nic nerozsvitilo, tak mozna ze se to uz mezi sebou ''domluvilo''

. Kazdopadne si myslim ze auto jde lepe za plynem.
Jinak otacky drzi a vse se zda byt v poradku (pokud se zas nerožne ta kontrolka), ale uvidim az najdu 1000 km.
Takze díky

Napsal: 30 bře 2008, 16:36
od elvak
Tak jsem ten EGR zaslepil a žádná změna, pořád ty 3 válce, jen občas se to chytne na čtyři. Asi bude v háji ta lišta. Není tu někdo z Plzně nebo z okolí, kdo by mi ji byl ochoten na chvíli půjčit? I za poplatek. Abych zbytečně neměnil funkční věci? Díky.
Napsal: 30 bře 2008, 16:38
od Majklus
elvak píše:Tak jsem ten EGR zaslepil a žádná změna, pořád ty 3 válce, jen občas se to chytne na čtyři. Asi bude v háji ta lišta. Není tu někdo z Plzně nebo z okolí, kdo by mi ji byl ochoten na chvíli půjčit? I za poplatek. Abych zbytečně neměnil funkční věci? Díky.
Jakej mas motor? teda pokud sito tu nekde uz nerikal

Napsal: 30 bře 2008, 16:39
od elvak
Mám X16XEL, je to v nadpisu, ale nepsal jsem to tu.
Napsal: 30 bře 2008, 16:42
od Majklus
elvak píše:Mám X16XEL, je to v nadpisu, ale nepsal jsem to tu.
Ted sem sito precetl

prosimte a jakou si udelal zaslepku?mas jeji foto?
Napsal: 30 bře 2008, 16:45
od elvak
Majklus píše:elvak píše:Mám X16XEL, je to v nadpisu, ale nepsal jsem to tu.
Ted sem sito precetl

prosimte a jakou si udelal zaslepku?mas jeji foto?
Fotku jsem nedělal, ale podle návodu, hliníkový plech, a nechal tam jen otvor pro tu jehlu. Pod to jsem dal ještě to originál těsnění, co tam bylo.
Nikde nic neuchází, nic mi nesvítí.
Napsal: 30 bře 2008, 16:58
od Majklus
Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik

Napsal: 30 bře 2008, 17:01
od elvak
Majklus píše:Takze pro spravnou funkci musi byt AGR vycisten,spravna zaslepka ( tu mas ) a pokud ti nesviti zadna kontrolka na palubni desce tak je budto spatna lista nebo to muze byt vstrik

A nebo taky špatnej kompresní tlak ve válci, ale to bych byl z toho na mrtvici, už ted´jsem
A dají se ty vstřiky nějak rozebrat a vyčistit? To musí jít ven celá ta vstřikovací lišta, co? Jinak jsem do benzínu už něco přidával na čištění, ale nepomohlo to.