Napsal: 31 bře 2008, 14:59
				
				tu to mas http://kolsa.wz.cz/  nastartoval si to?
			Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
jo bylo to baterkou ,,, auto už startuje ,,, asi budu muset koupit novou baterku ,,,iwo126 píše:tu to mas http://kolsa.wz.cz/ nastartoval si to?

ak tam mas nejaku chybu tak ti to vyblikava nejaky kod napriklad *pauza****pauza**********pauza***** *1 ****4 **********0 *****5 takze to vyblikalo kod 1405 chybny egrMajklus píše:osim vas vcera jsem to zkousel a jedine co mito udelalo bylo to ze zacalo blikat to auti z klicem,absolutne nevim kde mam zacit podle ceho se ridit,procetl jsem tema ale mam mensi pohyb bunek v hlave
 aha a kdy zjistim zeto skoncilo ????
 aha a kdy zjistim zeto skoncilo ???? 
  

 tak je to bohaté. Je to krásně vidět, když se rozjíždím, tak když na to dupnu, tak ta kontrolka spíš nesvítí, pak když jedu ustáleně, tak pravidelně bliká a když deceleruju, či brzdím motorem, tak se rozbliká rychleji. Ještě prý to má nějakým způsobem blikat, když lambda nekomunikuje.
 tak je to bohaté. Je to krásně vidět, když se rozjíždím, tak když na to dupnu, tak ta kontrolka spíš nesvítí, pak když jedu ustáleně, tak pravidelně bliká a když deceleruju, či brzdím motorem, tak se rozbliká rychleji. Ještě prý to má nějakým způsobem blikat, když lambda nekomunikuje.no teraz som to skusal po prepojeni pinov a zapnutom zapalovani to nehlasi nijaku chybu no ako som nastartoval tak tam bola asi sekundova pauza (zmes dobra)po desiatich sekundach otacky zacali kolisat medzi 700-1000az1050 a kontrolka blikala v dvojsekundovych intervaloch a na chvilu tam bola aj trojsekundova pauzaPavel007 píše:x16xel jde vyblikat spojením pinů 5 a 6 a otočením klíčku do řežimu zaplá elektrika, navíc lze, když máte takto spojený piny a nastartujete, sledovat činnost lambdasondy. Ta kontrolka bliká podle toho, jak lambda reguluje-pokud je směs akorát, tak to bliká v cca vteřinových intervalech, pokud bliká rychleji, je to chudé, pokud nesvítí-je tmatak je to bohaté. Je to krásně vidět, když se rozjíždím, tak když na to dupnu, tak ta kontrolka spíš nesvítí, pak když jedu ustáleně, tak pravidelně bliká a když deceleruju, či brzdím motorem, tak se rozbliká rychleji. Ještě prý to má nějakým způsobem blikat, když lambda nekomunikuje.
 a pozná jestli ta lambda už není zestárlá a nereguluje pomalu. Co jsem se dočetl, tak by měla při mírně zvýšených ustálených otáčkách cca 2000ot/min právě blikat v těch sekundových intervalech, jako že to dává směs akorát. Což se dá takhle laicky aspoň zhruba zjistit, jestli ta lambda není úplně v prdeli a aspoň nějak reguluje. Ale na ty akcelerace to stejně chce osciloskop, aby byl vidět ten průběh. Asi nějaká prodleva, než to po přidání plynu zreguluje, tam je, ale otázka je jaká... a ještě mě napadlo, že to asi bude dobrý zkoušet při zahřátým motoru, kdyžje to studený, tak to asi běží v nějakým "sytičovým" režimu, kdy to je víc bohatý...
 a pozná jestli ta lambda už není zestárlá a nereguluje pomalu. Co jsem se dočetl, tak by měla při mírně zvýšených ustálených otáčkách cca 2000ot/min právě blikat v těch sekundových intervalech, jako že to dává směs akorát. Což se dá takhle laicky aspoň zhruba zjistit, jestli ta lambda není úplně v prdeli a aspoň nějak reguluje. Ale na ty akcelerace to stejně chce osciloskop, aby byl vidět ten průběh. Asi nějaká prodleva, než to po přidání plynu zreguluje, tam je, ale otázka je jaká... a ještě mě napadlo, že to asi bude dobrý zkoušet při zahřátým motoru, kdyžje to studený, tak to asi běží v nějakým "sytičovým" režimu, kdy to je víc bohatý...