Stránka 2 z 5

Napsal: 10 bře 2008, 13:45
od Zralok
A jakou máš za tu dobu s 1,4 Twinportem spotřebu? A kolik km jsi za tu dobu najel?

Napsal: 10 bře 2008, 14:15
od Zralok
Zigi píše:Mrkni sem, je to majitel Astry Classic 1.4 Twinport a píše tam o tom vše, mrkni k němu do deníku

JJ Rasaga jsem už objevil i deník jsem četl jen mne zajímala spotřeba i někoho jiného. Rasag píše že jezdí dost svižně což já tak asi jezdit nebudu. Žádná brzda provozu nejsem, ale už jsem z toho nějak vyrostl a jezdím spíš tak nějak pohodově s občas jízdou na spotřebu a méně občas také s prohnáním koníků pod kapotou. Ale jeho deník je výborný a i ten mne v zájmu o Astru utvrdil a pokud do Astry půjdu tak se s ním zkontaktuji (jsem také z Ostravy) jen nijaké úpravy krom litých kol a praktických věcí jako podběhů a záslepek co je popsáno v deníku se nechystám. Momentálně pročítám i téma spotřeba benzínu ale má to přes 50 stran a nejvíc se tam Zigi řeší tvá nízká spotřeba s motorem 1,8 při cestě do Chorvatska :lol: . 1,4 Twinport tam je vyjímečně :( . Kdybych nemusel řešit finance tak vemu 1,7 CDTi protože diesel mám radši než benzín i za cenu vyšších provozních nákladů. Nebo jak jsem psal výše Astra H 1,3 CDTi nebo Zafira CNG to by byla pro mne lahůdka.

Napsal: 10 bře 2008, 14:23
od bubak.velkej
No já mám sice 1.6 Twinport, ale v průměru jezdim v létě v pohode do 6,5 l a v zimě tak kolem 7... A svizne se obcas projedu taky... :lol:

Napsal: 10 bře 2008, 19:39
od Harmitsch
Mam pul roku Astricku take z akce Opel bez DPH (myslim ze jsme usetrili asi 30k coz se libilo me drahe polovicce a jeste to je s pal. pocitacem a el. sadou + mlhovky + klima). Jeli jsme hned na dovolenou a smerem tam byla spotreba kolem 5.9l/100 a zpatky (to jsem pospichal :)) kolem 6.1 - 3 lidi v aute a nalozena. V zime jezdi do 7.5 (jezdim do prace tak 20km) a mam ji s motorem 1.6XEP. Po tom pul roce se zacina usazovat - je zivejsi mene hlasita. Vsema 20 doporucuju :lol:

Napsal: 11 bře 2008, 07:43
od palix
Ja mám 1,4 Twinport...
Spotreba: Nakoľko jazdím dosť krátke trate - cca 2 - 5 km - ani sa neohreje motor + zima (najazdených cca 1700 km) spotreba je zatiaľ podľa mojích nepresných výpočtoch (bliká rezerva - natankujem+vynulujem denné počítadlo km, bliká natankujem znova - potom 100x"poč.litrov"/poč.km=...) cca 9 - 9,4 km. Ale to jazdím väčšinou mesto, krátke trate-studený motor. Pri studenom to vraj papá viac. Ale teraz nedávno som mal tak cca 100 km v kuse, tak uvidíme. Zatiaľ t podľa palivomeru a počtu km vyzerá priaznivo. Ináč v máji idem Prešov-Považská Bystrica = cca 2x250 km - tak uvidíme ;).
Spoterby by som sa až tak nebál - asi lepšiu pri mojích súčasných podmienok nedosiahnem - chcelo by to viac zahriať motor :( ... Na druhej strane auto má ešte málo km a nie je poriadne zabehnuté. Práva "Rasag" niekde spomínal, že pribúdajucími km mu klesala aj spotreba. Aj keď takú, ako mám ja nikdy nemal :cry: , ale zo začiatku jazdil prevažne dlhé trate, nedávno menil prácu, tak to má bližšie. Ale ináč je Astrička veľmi pohodlné auto a tá 1,4 je pre mňa vyhovujúca - kľudná jazda, občas ju trošku vytočím, aby nezlenivela ;). Auto sa dobre drží, v zatáčkach ani veľmi netreba brzdiť ;) - má dobrý podvozok.
Musím skúsiť natankovať plnú a potom sa uvidí - to bude presnejšie meranie...
Ešte k spotrebe: V meste má Astra 1,4 Twinport 7,8 l/100km. Keď si vezmem môj väčšinou nezahriaty motor (ručička sa nezdvihne - alebo veľakrát až ku koncu jazdy) spotreba cca 9 - 9,5 l nie je až tak mimo normy. Ale ako som písal - uvidíme... 500 km dá určite lepší obraz.
Prajem pekný deň...
A to auto by som bral ;)
PS: kolega plánuje kúpiť v budúcnosti nejaké auto. Pozerali sme a všetký auta - ak to nie je Thália, Logan stojá okolo 300 000 a viac (C3, Punto...) Pod 300 tis. majú motor menší ako 1,4. Keď sa do toho dá klíma ,tak je to hneď na úrovni Astry. U nás stojí momentálne v akcii cca 384 900SKK
http://web.opel.sk/cenniky/#astracl
a to je podľa mňa super cena. ja som ešte dostal zľavu cca 18 tis na potvrdenie, že auto bude používané na služobné účely ;). Ale moje stálo po všetkých zľavách 381 900 SKK (rodinná sada-klíma, central, nastaviteľný volant+sedadlo vodiča)), ale nemá vyhrievané zrkadlá a elektrické predné okná - tie sú teraz v ponuke a Astra by asi vyšla menej so zľavami ;). Ale to sú drobnosti.

Napsal: 11 bře 2008, 10:25
od Sweet
Zralok píše:Kdybych nemusel řešit finance tak vemu 1,7 CDTi protože diesel mám radši než benzín i za cenu vyšších provozních nákladů. Nebo jak jsem psal výše Astra H 1,3 CDTi nebo Zafira CNG to by byla pro mne lahůdka.
Tak taky jedna nabídka od nás kluků z OPELu:
Astra Classic II 5DR 1,4i 16V
Výbava: metalická barva, přední mlhovky, Elektrická sada ( el. ovládaná přední okna, el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka ), Rodinná sada ( manuální klimatizace, centrální zamykání, výškově stavitelné sedadlo řidiče, výškově a podélně stavitelný volant ), Sada Elegance ( chromované vnitřní kliky dveří, zrcátka v barvě )
Cena celkem: 399.300,- Kč
Cena po slevách: 323.433,- Kč

Napsal: 11 bře 2008, 10:50
od palix
Keď som kupoval moju, tak som pozeral po okolitých štátoch - Poľsko, Maďarsko, Čechy, Rakúsko... Čuduj sa svete na Slovensku bola Astra najlacnejšia, navyše kúpa bez problému - nakoľko tu žijem ;).

Napsal: 11 bře 2008, 11:14
od Zralok
Sweet píše:
Zralok píše:Kdybych nemusel řešit finance tak vemu 1,7 CDTi protože diesel mám radši než benzín i za cenu vyšších provozních nákladů. Nebo jak jsem psal výše Astra H 1,3 CDTi nebo Zafira CNG to by byla pro mne lahůdka.
Tak taky jedna nabídka od nás kluků z OPELu:
Astra Classic II 5DR 1,4i 16V
Výbava: metalická barva, přední mlhovky, Elektrická sada ( el. ovládaná přední okna, el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka ), Rodinná sada ( manuální klimatizace, centrální zamykání, výškově stavitelné sedadlo řidiče, výškově a podélně stavitelný volant ), Sada Elegance ( chromované vnitřní kliky dveří, zrcátka v barvě )
Cena celkem: 399.300,- Kč
Cena po slevách: 323.433,- Kč
To vypadá slušně - 19% sleva tj jakoby bez DPH. O tom víkendu to vyšlo přesně v tomhle provedení tj. Classic II 5dv. 1,4 16V v metalíze, s rodinnou, elektrickou sadou sadou elegance a mlhovkama ještě o 8 tis levněji tj. za 315 400,- No ale nevyužil jsem to, moje chyba. Co se týká Slovenska tak i švagr potvrdil, že do firmy koupili 10 Classiců na Slovensku, že to vyšlo ještě výhodněji než tady. Zkusím ještě švagra poprosit jestli by mi mohl nechat udělat cenovou nabídku tam kde to kupovali oni.

Napsal: 11 bře 2008, 11:22
od Sweet
Uvidíš, zkusit se má všechno. Tato nabídka zatím platí na 100% do konce března, ale myslím si že to bude i nadále, protože tohle je akce která platí většinou celoročně. Jen se zeptám, platba by byla v hotovosti nebo by si přemýšlel nad nějakým financováním? Neptám se kůli nějakým návrhům, ale z důvodu co ti můžu ještě nabídnout.

Napsal: 11 bře 2008, 11:23
od bubak.velkej
Sweet píše:
Zralok píše:Kdybych nemusel řešit finance tak vemu 1,7 CDTi protože diesel mám radši než benzín i za cenu vyšších provozních nákladů. Nebo jak jsem psal výše Astra H 1,3 CDTi nebo Zafira CNG to by byla pro mne lahůdka.
Tak taky jedna nabídka od nás kluků z OPELu:
Astra Classic II 5DR 1,4i 16V
Výbava: metalická barva, přední mlhovky, Elektrická sada ( el. ovládaná přední okna, el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka ), Rodinná sada ( manuální klimatizace, centrální zamykání, výškově stavitelné sedadlo řidiče, výškově a podélně stavitelný volant ), Sada Elegance ( chromované vnitřní kliky dveří, zrcátka v barvě )
Cena celkem: 399.300,- Kč
Cena po slevách: 323.433,- Kč
Ten podélně nastavitelnej volant u classica je peknej blábol - jde nastavit JEN výškově... :wink:

Napsal: 11 bře 2008, 11:26
od Zralok
Jinak jsem si zkusil nacenit Astru podle tohoto http://web.opel.sk/cenniky/#astracl slovenského ceníku na který odkázal Perdix a v té verzi co chci vyjde na 409300,- Skk a přepočtem kurzu(nejvýhodnější valutový jsem našel u Exchange) 77,5 Kč/100Skk to vyjde na 317207,5 Kč. Sehnat Skk někde ještě výhodněji to ještě zlevní.

Napsal: 11 bře 2008, 11:27
od Sweet
bubak.velkej píše: Ten podélně nastavitelnej volant u classica je peknej blábol - jde nastavit JEN výškově... :wink:
Dovolím si nesouhlasit, jde opravdu vodorovně i podélně na 110%.

Napsal: 11 bře 2008, 11:29
od Zralok
bubak.velkej píše:
Ten podélně nastavitelnej volant u classica je peknej blábol - jde nastavit JEN výškově... :wink:
Blábol to není, v té astře jsem o víkendu v salónu seděl a volant šel posunovat nahotu a dolů, ale také k sobě a od sebe. :wink:

Napsal: 11 bře 2008, 11:38
od Frydex
Jde to, ale ztuha a musis fest tahat. Když je zamčený, tak to nejde skoro vubec...!

Napsal: 11 bře 2008, 11:48
od Zralok
Sweet píše:Uvidíš, zkusit se má všechno. Tato nabídka zatím platí na 100% do konce března, ale myslím si že to bude i nadále, protože tohle je akce která platí většinou celoročně. Jen se zeptám, platba by byla v hotovosti nebo by si přemýšlel nad nějakým financováním? Neptám se kůli nějakým návrhům, ale z důvodu co ti můžu ještě nabídnout.
No část bych financoval (cca 40-50% akontaci) a preferoval bych úvěr. V tom salónu kde jsem byl mi udělali nabídku, ale bylo tam RPSN kolem 14%. Já co jsem si zjišťoval tak velmi dobře vychází úvěr u DS Leasing. Už mi tam jednou naceňovali auto a RPSN měli kolem 8,9% a s velmi výhodným pojištěním. Teď mi na jejich kalkulačce na webu vyšlo RPSN 11,57 % a pojištění havarijka s 5% spoluúčastí za 8042,- ročně a povinné za 3119,- ročně. Minule bylo z webu vyšší RPSN než jsem pak když zašel na pobočku. Pojištění sedělo přesně. Tak předpokládám že by to mohlo být stejné.