Stránka 2 z 2

o

Napsal: 04 bře 2008, 15:31
od miq
tak uz jsem se na ten filtr podival /ty hadicky ty jsem nak nezvlad nechtel jsem ty upinaky urvat urvat/ z druhe strany byl vyrobce a sipka ktera ukazuje k motoru. je to "alco- sp 2060" na strankach vyrobce je uvedenej i pro moji astru tak ja nevim az budu mit volno z prace zavolam do servisu a zeptam se

Napsal: 07 bře 2008, 14:26
od pansuu
A.P. píše:Taky jsem před týdnem měnil olej a taky mám teď hladinu nad rysku . Mimochodem je náplň opravdu 3,5 litru? nebo snad méně?

Též jsem měnil olej a vešly se jen 3 litry. Ono to asi nikdy nevyteče úplně všechno. A když s tím někdo nepočítá a hrkne tam tolik co píšou v chytrý knížce....

Napsal: 07 bře 2008, 14:35
od Stand
AstraDTI píše:Filtry muzou udelat dost ... Me se po vymene auto trochu subjektivne rozjelo. Obecne autorizak neni zaruka kvality, ale v Praze mam vicemene slusnou zkusenost na Cernokostelecky u Staigera ... ale nesmis trefit jednoho z prejimacich techniku kteryho nechci jmenovat (prijmeni zacina na H :lol: ). Ten autum rozumi jak koza petrzeli :roll:
Tak to teda pozor aby ste se někdo nespletli!! Je tam velice příjemný mechanik co má zlaté ručičky a jmenuje se HASMAN!! Takže si to nepomotejte..

Napsal: 07 bře 2008, 15:48
od AstraDTI
Jasne, ne mechanik, ale technik ...

Napsal: 09 bře 2008, 19:31
od Sabina
miq píše:takze olej už je na risce max :lol:
ale auto porad netahne nejvic je to pocitit kdyz se rozjizdim pedal musim o to vic mackat plyn . uz to neni tak svižný. pred tim tam byl asi palivový filtr od oplu ted tam dali nakej z druhovýroby treba by i kvalita mohla mýt vliv nebo vybraly nakej jinej tip :cry: i kdyz sam jeden z tech mechaniku co to kupoval taky jezdi v oplu ,ale ten nemenil . koukal jsem se na nej jestli neni otocenej .ale ty popisky uz tam nejsou . tak jsem to vyfotil a davam na skouknuti kdo vy kterym smerem mma být otocen at prosim poradi :idea:
no a jestli je spravne tak uz nevim :? Obrázek

taky ted resim tento problem. nejdriv mi auto obcas skublo pri zarazene dvojce, pak jsem natankovala v-power a skubani bylo castejsti. tady na foru jsem cetla ruzny prispevky, ze to muze byt egr ventil a kdesi cosi, pak proces cisteni benzinem,ale pak jsem jeste min.tyden vymenila olej,nad rysku nic nemam, mam ho akorat,ale pri rozjezdech to ma tendenci zdechat a nema to tah..kdyz prislapnu vic plynu a rozjedu to,tak uz to potom jede dobre,ale jednicka a dvojka je slaba...

Napsal: 23 bře 2008, 11:47
od miq
tak jsem se stavil v servisu. zkontrolovali pal. filtr = v pořadku , zkontrolovali nasávání = v pořádku, koukli se na škrtící klapku = byla velmi znečištěná a zanesená ,vyčistily
nicméně auto pořád malo tahne od jedničky a odvojky musí se víc seslapmout plyn víc než před temi výměnamy :( , jen po vyčištění tý klapky se mi motor zda byt lehce tišší pri stejných otačkách a mozná ,ale to nevim jestli je to jen pocit je to trochu lepší když uz to teda seslapnu o trochu víc tak uz je ok /tim myslím pořad jen 1/3 - 1/2 pedalu ne ze bych to dupal na podlahu/ jen pri lehkem naslapnuti pedalu není temeř zadný efekt přidání
či udržení konstantnírychlosti taky když už nevěděli co stim tak mi to pichli na kompa a ten ukázal že je všechno v pořádku uvidíme co ukaže čas :?: a benzinem to taky neni zacal jsem brat jen u shell a ted jsem tam dal i V power ,

Napsal: 25 bře 2008, 12:22
od Sabina
miq píše:tak jsem se stavil v servisu. zkontrolovali pal. filtr = v pořadku , zkontrolovali nasávání = v pořádku, koukli se na škrtící klapku = byla velmi znečištěná a zanesená ,vyčistily
nicméně auto pořád malo tahne od jedničky a odvojky musí se víc seslapmout plyn víc než před temi výměnamy :( , jen po vyčištění tý klapky se mi motor zda byt lehce tišší pri stejných otačkách a mozná ,ale to nevim jestli je to jen pocit je to trochu lepší když uz to teda seslapnu o trochu víc tak uz je ok /tim myslím pořad jen 1/3 - 1/2 pedalu ne ze bych to dupal na podlahu/ jen pri lehkem naslapnuti pedalu není temeř zadný efekt přidání
či udržení konstantnírychlosti taky když už nevěděli co stim tak mi to pichli na kompa a ten ukázal že je všechno v pořádku uvidíme co ukaže čas :?: a benzinem to taky neni zacal jsem brat jen u shell a ted jsem tam dal i V power ,

Tak u me to bylo benzinem. Vsechny filtry cisty, jak novy, egr taky ok, svicky taky ok, diagnostika = 0 zavad, natankovala jsem zpet natural 95 a ono to samo od sebe prestalo... asi me nesedl v-power, ...

Napsal: 26 bře 2008, 09:59
od miq
Sabina píše:
miq píše:tak jsem se stavil v servisu. zkontrolovali pal. filtr = v pořadku , zkontrolovali nasávání = v pořádku, koukli se na škrtící klapku = byla velmi znečištěná a zanesená ,vyčistily
nicméně auto pořád malo tahne od jedničky a odvojky musí se víc seslapmout plyn víc než před temi výměnamy :( , jen po vyčištění tý klapky se mi motor zda byt lehce tišší pri stejných otačkách a mozná ,ale to nevim jestli je to jen pocit je to trochu lepší když uz to teda seslapnu o trochu víc tak uz je ok /tim myslím pořad jen 1/3 - 1/2 pedalu ne ze bych to dupal na podlahu/ jen pri lehkem naslapnuti pedalu není temeř zadný efekt přidání
či udržení konstantnírychlosti taky když už nevěděli co stim tak mi to pichli na kompa a ten ukázal že je všechno v pořádku uvidíme co ukaže čas :?: a benzinem to taky neni zacal jsem brat jen u shell a ted jsem tam dal i V power ,

Tak u me to bylo benzinem. Vsechny filtry cisty, jak novy, egr taky ok, svicky taky ok, diagnostika = 0 zavad, natankovala jsem zpet natural 95 a ono to samo od sebe prestalo... asi me nesedl v-power, ...
mno mne se to objevilo jeste predtim nez jsem v-power zkusil . nicmene uz tam mam zase "normal" tak uvidim jak to po par KM. pojede