Stránka 2 z 2

Napsal: 25 úno 2008, 20:00
od Trdlo
Sádlo píše:Me to nedavno delal to same a bylo uvolneno nejaky oranzovy konektor kabelu v tom miste za trubkama kde jsem oznacil ve fotce. Tvuj sani nejspis bude vypadat trochu jinak ale konektor by tam mel byt.

[img]http://img136.imageshack.us/img136 ... .jpg[/img]
Sorry za OT, Sádlo, ty máš power box??

Napsal: 26 úno 2008, 00:40
od Sádlo
Trdlo píše: Sorry za OT, Sádlo, ty máš power box??
Jojo. Vyrobil to jeden typek z naseho Tigra klubu z planu powerboxu od firmy Mantzel.

Napsal: 26 úno 2008, 16:51
od Arwy
Ak máš niekoho známeho s Astrou, tak si od neho požičaj na skúšku voľnobežný motorček. Môže mať už najlepšie časy za sebou a vyčistenie mu už nepomôže.

Napsal: 26 úno 2008, 21:39
od Trdlo
Sádlo píše: Jojo. Vyrobil to jeden typek z naseho Tigra klubu z planu powerboxu od firmy Mantzel.
A je to znát? Chtěl jsem ho kupovat, byl odkaz na TF, ale nějak mi to někdo rozmluvil, jaký z toho máš pocit ty?

Napsal: 26 úno 2008, 21:44
od Sádlo
Trdlo píše:
Sádlo píše: Jojo. Vyrobil to jeden typek z naseho Tigra klubu z planu powerboxu od firmy Mantzel.
A je to znát? Chtěl jsem ho kupovat, byl odkaz na TF, ale nějak mi to někdo rozmluvil, jaký z toho máš pocit ty?
Napisu ti SZ abysme tady neudelali OT.

re

Napsal: 08 bře 2008, 15:09
od Vesly
Mě to dělá to, že při studeném motoru ráno nastartuju a motor si drží svoje otáčky a nekolísá.
Jakmile se auto zahřeje na 90°C, zastavím a vyřadím, tak na VOLNOBĚH otáčky kolísají 900-870-900 a auto vždy jakoby škubne (každých cca 5vteřin). Když se rozjedu, tak nic takového nepozoruju. Když najedu na dálnici a dám tempomat na 110km/h a jedu třeba 40km, tak otáčky podle jsou neměnné.
Byl jsem v OPLU, vyčistily klapku, já vyměnil svíčky, nechal udělat rozvody a zkontrolovat turbo a vše ok.
Žádná kontrolka se mi nerozsvítila.

re

Napsal: 09 bře 2008, 17:29
od Vesly
Takže dnes jsem rozebral celé sání, zkontroloval podtlakové hadice a vše vypadá OK.
Pak jsem se dostal ke škrtící klapce, vyšistil ji a zapojil zpět. Před i po čištění jsem udělal toto:
Otočil klíčkem do polohy 1 a čekal co se bude dít. Klapka bzučela jako stykač, nebo jako když se rozjíždí el.lokomotiva a byla úplně zavřená, po cca 10s se mírně pootevřela a bzučení přestalo. Po X vteřinách sebou zase trochu zacukala, ale už nebzučela.
Co to je.. ?