Stránka 2 z 3
Napsal: 01 bře 2008, 16:02
od monderka1
Re: gggg
Napsal: 01 bře 2008, 16:26
od start
arnie píše:a kde najdu ten egr nebo jak se jmenuje? Diky
EGR v motoru X16SZR je tady -
ttbtbtb
Napsal: 01 bře 2008, 17:08
od arnie
Jak to mylis tady? - si z nas delas prdel?
Napsal: 01 bře 2008, 17:50
od monderka1
Egr je pod tim cernym vikem vzduchu, hned za valcema vzadu smerem k prednimu oknu. Valecek co do nej vedou dva dratky a drzi na dvou sroubcich.Vymontovanej je za pet minut.
Napsal: 01 bře 2008, 21:33
od Sabina
monderka1 píše:Egr je pod tim cernym vikem vzduchu, hned za valcema vzadu smerem k prednimu oknu. Valecek co do nej vedou dva dratky a drzi na dvou sroubcich.Vymontovanej je za pet minut.
ja tam myslim zadny cerny viko ani nemam

achjo...
Napsal: 01 bře 2008, 21:37
od monderka1
Mas 16V, my mame 8V.Tech prispevku jsou tu mraky, kdyz budes hledat tak Egr u 16V jsem tu nekde videl vyfocene.
Napsal: 02 bře 2008, 22:33
od jirka h
Napsal: 04 bře 2008, 07:19
od Gallo
Už mě to pocukávání taky nebavilo, tak jsem se zdravě nas*al a astrát prošel včera očistnou kůrou. Vyčištěna škrtící klapa, váha vzduchu(vypadala čistě, přesto se prostříkla;)), preventivně taktéž prostříknut EGR.
Pro klid duše také proměřena zapalovací lišta.
Zdá se, že to pomohlo, tak uvidím, teda....doufám

Napsal: 12 bře 2008, 08:48
od jaroslav120
Chlapci ked vam to cuka pri rozbiehani je na 90percent nieco s palivovou sustavou a nie erg ventil ten vam funguje iba vtedy ked auto nepotrebuje vykon to jest pri jazde bez plynu alebo ustalenej jazde (jedina moznost je zeby ten erg nezatvaralo a to si myslim zeby to aj vo vyssich otackah nemalo tah) takze si vycistite klapku krokovy motorcek vymente si palivovi filter a uvidite ten rozdiel. Urobte si taku skusku: chodte napr na 3 takych 1500otacok a zrazu zosliapnite prudsie plyn. Ked vam to cuka je niekde chyba a ked nie tak auto ide ok. potom skuste mat opet zaradenu 3 1500ot a akcelerujte uplne pomalicky auto by vam nemalo cukat nanajvys iba raz to sveci o tom ze auto pri prudkom rozbehu nedostava dost zmesi preto trha tak si to vycistite a uvidite. Najdete tam tolko bordelu ze sa vam z toho hlava zatoci len bacha na to aby vam nieco nespadlo do potrubia. Mne robilo to iste od kedy som vycistil klapku so vsetkym ostatnym auto nespoznavam.....

Keby ste chceli nieco vediet napiste na ICQ
Cukání
Napsal: 15 bře 2008, 12:44
od superj
Čau, chci se zeptat mám Opla Astru 1.6 16V r.v.2000, a při větší rychlosti to začne cukat tak 70-90, a žádná kontrolka se nerozvěcí, tak čím by to mohlo být?? Svíčky jsou vyměněné a ty staré, co tam byli, tak se očistily a pak to jeden den vůbec necukalo, jelo to krásně a táhlo to. Tak jsme myslel, že je to svíčkama, svíčky jsou tam nové a cuká to pořád, tak myslíte, že to bude EGR ventilem?? Nebo ještě čím?? Díkes.
Napsal: 18 dub 2008, 07:35
od CharliCZek
Mám odobnej problém posledních pár dní. Asi to, ale dám někomu kdo ro zumí, tohle si asi netroufnu dělat sám...
Napsal: 18 dub 2008, 19:52
od superj
Vyměnil sem svíčky a auto šlape jako hodinky

Napsal: 18 dub 2008, 22:43
od pansuu
superj píše:Vyměnil sem svíčky a auto šlape jako hodinky

No jo, ale jak dlouho? Týden, dva...???
Napsal: 18 dub 2008, 22:53
od superj
Pořád bez cukání, tak uvidíme.....

Napsal: 06 kvě 2008, 15:07
od CZMadman
me to dela uplne to same ... zezacatku to obcas cuka .. ale jak kdy ... a pak treba kdyz chci nekoho predject, tak tomu nalozim a jako to nema vykon a tak po 3 s to najednou dozjede a uplne vpohode s vykonem ...
byl sem na 3 diagnostikach a ani jedna nic neukazala .... 2x technicka kontrola a jednou u znameho .. takze to je nekde nejaka spina nebo ja nevim.. ASTRA comby 16v 16 skusim nejaky ty rady co ste tu psali