Stránka 2 z 2

Napsal: 07 bře 2008, 09:51
od palix
Ja mám tiež nové - 1,4 Twinport, ale zatiaľ ide v pohode ;). Podľa mňa máš šťastie, že to je v záruke. Ja byť na Tvojom mieste, tak tam chodím, ako na klavír a dusil by som ich. Nedaj sa odbiť, lebo prejde záruka a... To by som im dal, keby mi nevedeli opraviť nové auto - asi by som sa obrátil všade - Opel v Nemecku ... Nech dostanú svoje, keď to nevedia opraviť - neschopných mechanikov nech vyhodia!!!
Prajem skoré vyriešenie problému.

..

Napsal: 07 bře 2008, 13:36
od brhy
3 a dost . trikrat opravene v garancke to iste a mas pravo na novy fungl voz aspon si myslim a ked nie tak im to zapichni do vykladu :D :D

Tož malý update

Napsal: 13 kvě 2008, 10:14
od Tygr
Trochu se to celé protáhlo, zasílám tedy update až nyní.
V servisu mi řekli, že to prý "dělá každý classic". Jelikož jsem tuto odpověď opravdu nečekal, trochu mě to zaskočilo. Nejsem typ prudiče, který hned začne ječet. Nicméně celé se to začíná snad řešit samo. Onehdá jsem Astřičku na dálnici v DE pořádně protáhnul - rozumějte, chtěl jsem zkusit, kolik vytáhne. Nicméně při cca 4500 ot a cca 165km/h auto jakoby poskočilo, motor ztratil výkon a otáčky poklesly pod 4500. Pak to zase jelo normálně. Zdálo se, jako by tam byl omezovač, ale při této rychlosti/otáčkách motoru se mi to zdálo divné. Zkoušel jsem to ještě párkrát a pořád tentýž průběh. Výsledkem bylo rozsvícení oranžové mrchy. V servisu se to ukázalo jako porucha škrtící klapky. Klapku vyměnili a hle, vibrace motoru úplně zmizely. nicméně když jsem na dálnici opět vyzkoušel, jak to valí, začalo to dělat stejné věci, jako před výměnou klapky a na volnoběh motor opět vibruje. Nyní jdu do servisu, tak jsem zvědav, co mi na to řeknou. Ale jestli to opravdu dělá každý Classic s 1.6 twinport, tak si na to raději dejte pozor a auto pořádně prožeňte.

Napsal: 13 kvě 2008, 12:04
od palix
Najjednoduchšia odpoveď - robí to tak každé auto. Treba skúsiť iného mechanika, lebo tak môžeš preplatiť kopec peňazí. Ja by som to takto riešil. Nové auto by malo ísť hladko.

Napsal: 13 kvě 2008, 12:16
od Stand
Mno já bych radej u nové G-astry volil 1,4 (fiat měl vždy vytečne motory, a taky to ma rozvodovy řetízek)

Mam pocit že všechny bezproblémové motory v oplu jsou převzaty od jinych značek :roll:

Napsal: 13 kvě 2008, 15:08
od palix
Stand píše:Mno já bych radej u nové G-astry volil 1,4 (fiat měl vždy vytečne motory, a taky to ma rozvodovy řetízek)

Mam pocit že všechny bezproblémové motory v oplu jsou převzaty od jinych značek :roll:
Nakoniec som si vybral dobre ;)...

Objem

Napsal: 13 kvě 2008, 19:21
od Tygr
No, já jsem volil zejména s ohledem na výkon. U nového auta mě nenapadlo řešit, jestli to má řemen, řetěz nebo je výrobce opel nebo fiat. Jsem tak trochu nemile překvapený. Čímž tedy nechci svalovat vinu jen na servis, připadá mi to jako chyba v systému..
Jak ale říkám, mají nyní možnost se pochlapit, tak uvidíme.

Napsal: 13 kvě 2008, 20:18
od Marky
U toho twinportu se moc nevi kdo je tvurcem myslenky, ale dela se jak pro fiat tak pro GM. Fiati byli v benzinu zravejsi nez konkurence, ted jsou na tom lepe tak jako opel.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... &start=105

Napsal: 15 kvě 2008, 17:38
od Astra - R@SAG
To byl 1 z důvodú proč jsem také šáhl po 1.4 16v Twinport, protože má řetez. Ikdyž pokud bych bral Caravan, 1.6 16v bych vzal taky 1.4 16v by byl slabí na 5dv. to je v pohodě.

Napsal: 15 kvě 2008, 18:36
od RRAAFF_
Nechci se hádat, ale myslím že jak 1,4 tak 1,6 jsou Oplí motory. Akorát 1,2 v Corse je do Fiatu a v nové Agile 1,2 63kw od Suzuki.
Fiat bere od Oplu benzínový motory(Croma 2,2 16V, Stilo 1,6 16V) a Opel od Fiatu naftu.