Stránka 2 z 6

Re: SERVO

Napsal: 03 kvě 2011, 08:12
od Alzafir
V tom bych to neviděl.
To nejsou identické kabely. Ten ze spínačky je palubní napětí dodávané alternátorem za provozu a to druhé napětí( nižší) je jen informační kanál z alternátoru ( pro LED ku na přístrojovce, pro servo), že najel na výkon a běží.

Re: SERVO

Napsal: 08 kvě 2011, 14:58
od mr.login
Ahoj kucí, kolega má Alfu. Při nastartování (za studena) servo maká v pohodě a po zahřátí mu maká až od cca 1000ot. vejš. Na volnoběh mu prostě nejde. Nevíte v čem by mohl bejt problém? Olej byl měněnej.

Re: SERVO

Napsal: 17 kvě 2011, 18:27
od pansuu
Nevíte někdo kolik je potřeba oleje při výměně serva? Píšou, že nádobka má 0,7l, ale celkem?

Re: SERVO

Napsal: 17 kvě 2011, 19:02
od Kiski
Arwy píše:V Astre sa používajú tri tipy serva. Dva do modelového roku 2000 (Delphi a TRW I. generácie). Pre ne platí ľavá schéma. Konektor pri poistkovej skrinke má 2 piny, nemá diagnostiku. Od modelového roku 2000 sa používa už len jeden typ serva - TRW II. generácie. Platí pravá schéma (pre motor X16XEL). Konektor pri poistkovej skrinke má tri piny, servo má diagnostiku.
Arwy, a aké servo mám ja, keď mám auto vyrobené 5.10.1999, a je to modelový rad 2000?? Celkom rád by som to vedel. Dík :)

Re: SERVO

Napsal: 17 kvě 2011, 19:13
od Fritol
mr.login píše:Ahoj kucí, kolega má Alfu. Při nastartování (za studena) servo maká v pohodě a po zahřátí mu maká až od cca 1000ot. vejš. Na volnoběh mu prostě nejde. Nevíte v čem by mohl bejt problém? Olej byl měněnej.
a co ma za servo ? elektronicke ? , elektro hydraulicke ? , nebo hydraulicke ? :)

Re: SERVO

Napsal: 17 kvě 2011, 19:14
od HonzP
Kiski: pravděpodobně 1 generaci. Následující modelový rok je u Opla od tuším konce září.

Dalo by se říct, že druhá generace seva přišla spolu se Z motorem?

Re: SERVO

Napsal: 17 kvě 2011, 19:34
od Arwy
Kiski píše:Arwy, a aké servo mám ja, keď mám auto vyrobené 5.10.1999, a je to modelový rad 2000?? Celkom rád by som to vedel. Dík :)
Ak je to 2000, tak by si mal mať TRW II. generácie. Overíš to cez diagnostiku, ak sa Ti OPCOM spojí so servom.
Ak nie, tak tam máš Delphi alebo TRW I. genetácie - rozoznáš ich podľa tvaru nádržky oleja a TRW I. generácie má na tele čerpadla chladiace rebrá.

Re: SERVO

Napsal: 17 kvě 2011, 19:44
od Kiski
Dikes :D 8)

Re: SERVO

Napsal: 27 kvě 2011, 22:11
od hansdob
tak jsem po roční opravě elektriky (Servo zlobilo i před tím) rozpohyboval astřičku 2003 diag se mi se servem spojí takže asi TRW 2 uložené chyby tam byli tyto
C1550 - Vyměnit elektronickou řídicí jednotku (ECU)
(00) - Not present

C1523 - Akumulátor, nízké napětí
(02) - Not present

což baterii chápu to auto se nesčetněkrát odpojovalo i připojovalo na baterku (doufám že proto i ta druhá). Chyby jsem vymazal už se neoběvili. Servo ale zlobí chvilku jde chvilku nejde a v měřených hodnotách mám vždy o cca 2000rpm více než je skutečnost takže motor běží na volnoběh (budík,ecu motoru ukazují 870rpm) a servo v bloku měřených hodnot ukazuje 2900rpm a to bude chyba ale ted proč to dělá?? Kde se muže měnit signál otáček motoru?? setkal se stím již někdo?? No a další věc dá se zaměnit servo TRW 2 za některé ze dvou druhých používaných serv??

Re: SERVO

Napsal: 27 kvě 2011, 22:41
od RomanK
To nejsou otáčky motoru auta, ale motoru servočerpadla.

Re: SERVO

Napsal: 27 kvě 2011, 23:23
od hansdob
Ajha ty vado to mě nenapadlo :? :? :? já jsem ale kus kokosa :oops: :| :oops: :|

Re: SERVO

Napsal: 30 kvě 2011, 20:24
od hansdob
Tak servo třeba půl dne jde pak třeba 20 min nejde nebo půl dne nejde a 20 min ano někdy vůbec nejde někdy jde perfektně pořád . Je víc chvil ale co nejde. Diag bez závad. Dá se servo TRW 2 zaměnit za TRW1 ??

Re: SERVO

Napsal: 30 kvě 2011, 21:17
od ála
je v prdeli (vim o cem mluvim :lol: ) muzes schanet nove, ale urcite tam nedavej jednicku, ta je jeste vic poruchova jak dvojka :wink:

Re: SERVO

Napsal: 30 kvě 2011, 21:36
od hansdob
jenže mi dvě jedničky leží doma

Re: SERVO

Napsal: 30 kvě 2011, 21:51
od ála
no ona ta vymena neni zadna sranda... ale tak treba ti to pobezi vid :) jednicka nema akorat konektor na diagnostiku, jinak to tam narvat de, ale musis k tomi mit i elektrikuy hadice a drzak, proste vsechno :)