Stránka 2 z 6
Re: SERVO
Napsal: 03 kvě 2011, 08:12
od Alzafir
V tom bych to neviděl.
To nejsou identické kabely. Ten ze spínačky je palubní napětí dodávané alternátorem za provozu a to druhé napětí( nižší) je jen informační kanál z alternátoru ( pro LED ku na přístrojovce, pro servo), že najel na výkon a běží.
Re: SERVO
Napsal: 08 kvě 2011, 14:58
od mr.login
Ahoj kucí, kolega má Alfu. Při nastartování (za studena) servo maká v pohodě a po zahřátí mu maká až od cca 1000ot. vejš. Na volnoběh mu prostě nejde. Nevíte v čem by mohl bejt problém? Olej byl měněnej.
Re: SERVO
Napsal: 17 kvě 2011, 18:27
od pansuu
Nevíte někdo kolik je potřeba oleje při výměně serva? Píšou, že nádobka má 0,7l, ale celkem?
Re: SERVO
Napsal: 17 kvě 2011, 19:02
od Kiski
Arwy píše:V Astre sa používajú tri tipy serva. Dva do modelového roku 2000 (Delphi a TRW I. generácie). Pre ne platí ľavá schéma. Konektor pri poistkovej skrinke má 2 piny, nemá diagnostiku. Od modelového roku 2000 sa používa už len jeden typ serva - TRW II. generácie. Platí pravá schéma (pre motor X16XEL). Konektor pri poistkovej skrinke má tri piny, servo má diagnostiku.
Arwy, a aké servo mám ja, keď mám auto vyrobené 5.10.1999, a je to modelový rad 2000?? Celkom rád by som to vedel. Dík

Re: SERVO
Napsal: 17 kvě 2011, 19:13
od Fritol
mr.login píše:Ahoj kucí, kolega má Alfu. Při nastartování (za studena) servo maká v pohodě a po zahřátí mu maká až od cca 1000ot. vejš. Na volnoběh mu prostě nejde. Nevíte v čem by mohl bejt problém? Olej byl měněnej.
a co ma za servo ? elektronicke ? , elektro hydraulicke ? , nebo hydraulicke ?

Re: SERVO
Napsal: 17 kvě 2011, 19:14
od HonzP
Kiski: pravděpodobně 1 generaci. Následující modelový rok je u Opla od tuším konce září.
Dalo by se říct, že druhá generace seva přišla spolu se Z motorem?
Re: SERVO
Napsal: 17 kvě 2011, 19:34
od Arwy
Kiski píše:Arwy, a aké servo mám ja, keď mám auto vyrobené 5.10.1999, a je to modelový rad 2000?? Celkom rád by som to vedel. Dík

Ak je to 2000, tak by si mal mať TRW II. generácie. Overíš to cez diagnostiku, ak sa Ti OPCOM spojí so servom.
Ak nie, tak tam máš Delphi alebo TRW I. genetácie - rozoznáš ich podľa tvaru nádržky oleja a TRW I. generácie má na tele čerpadla chladiace rebrá.
Re: SERVO
Napsal: 17 kvě 2011, 19:44
od Kiski
Dikes

Re: SERVO
Napsal: 27 kvě 2011, 22:11
od hansdob
tak jsem po roční opravě elektriky (Servo zlobilo i před tím) rozpohyboval astřičku 2003 diag se mi se servem spojí takže asi TRW 2 uložené chyby tam byli tyto
C1550 - Vyměnit elektronickou řídicí jednotku (ECU)
(00) - Not present
C1523 - Akumulátor, nízké napětí
(02) - Not present
což baterii chápu to auto se nesčetněkrát odpojovalo i připojovalo na baterku (doufám že proto i ta druhá). Chyby jsem vymazal už se neoběvili. Servo ale zlobí chvilku jde chvilku nejde a v měřených hodnotách mám vždy o cca 2000rpm více než je skutečnost takže motor běží na volnoběh (budík,ecu motoru ukazují 870rpm) a servo v bloku měřených hodnot ukazuje 2900rpm a to bude chyba ale ted proč to dělá?? Kde se muže měnit signál otáček motoru?? setkal se stím již někdo?? No a další věc dá se zaměnit servo TRW 2 za některé ze dvou druhých používaných serv??
Re: SERVO
Napsal: 27 kvě 2011, 22:41
od RomanK
To nejsou otáčky motoru auta, ale motoru servočerpadla.
Re: SERVO
Napsal: 27 kvě 2011, 23:23
od hansdob
Re: SERVO
Napsal: 30 kvě 2011, 20:24
od hansdob
Tak servo třeba půl dne jde pak třeba 20 min nejde nebo půl dne nejde a 20 min ano někdy vůbec nejde někdy jde perfektně pořád . Je víc chvil ale co nejde. Diag bez závad. Dá se servo TRW 2 zaměnit za TRW1 ??
Re: SERVO
Napsal: 30 kvě 2011, 21:17
od ála
je v prdeli (vim o cem mluvim

) muzes schanet nove, ale urcite tam nedavej jednicku, ta je jeste vic poruchova jak dvojka

Re: SERVO
Napsal: 30 kvě 2011, 21:36
od hansdob
jenže mi dvě jedničky leží doma
Re: SERVO
Napsal: 30 kvě 2011, 21:51
od ála
no ona ta vymena neni zadna sranda... ale tak treba ti to pobezi vid

jednicka nema akorat konektor na diagnostiku, jinak to tam narvat de, ale musis k tomi mit i elektrikuy hadice a drzak, proste vsechno
