Stránka 2 z 2
Napsal: 30 led 2008, 11:39
od gErda
AstraDTI píše:Svaja píše: priznavam ze do Prahy rad nejezdim protoze se tam vzdycky ztratim a najezdim vic nez cestou tam

a navic sem nekde spatne odbocil a uz sem vyfasnul pokutu a ten provoz je taky hruza..ale slovo STRACH neznám!!!

no maila sem uz poslal tak uvidime co mi napisou pokud napisou

Ja tim myslel Astramana, protoze psal stredni cechy, ale NE Praha

Jinak na Jarove merej podle me slusne, protokoly co jsem videl velmi dobre odpovidaly predpokladum.
kolik za to chtej vubec? +-
Napsal: 30 led 2008, 11:43
od AstraDTI
Jestli si dobre pamatuju tak to bejvalo cca 1500. Ale to budou tak 4 roky zpatky.
Napsal: 30 led 2008, 11:48
od gErda
AstraDTI píše:Jestli si dobre pamatuju tak to bejvalo cca 1500. Ale to budou tak 4 roky zpatky.

tak to sem cekal daleko min

a v tuhle dobu to bude asi daleko vic

njn o tomhle prehled nemam

Napsal: 30 led 2008, 11:55
od AstraDTI
Napsal: 30 led 2008, 13:50
od kabrioletak
kdyby mel nekdo zajem muzu domluvit jak valcovou tak motorovou brzdu u valcove brzdy cena 1000kc podminka prijatelne pocasi.ofsem severni morava.
Napsal: 30 led 2008, 14:04
od kabrioletak
Zigi píše:To kabrioletak: To si budu pamatovat, třeba se mi to někdy hodí

jasne neni problem staci rict.valcova brzda je nova 4 mesice takze bez problemu.
Napsal: 30 led 2008, 16:15
od Svaja
tak chlapy je to trosku vic nez sem cekal
cituji: měření výkonu stojí v naší firmě 1990Kč bez DPH. Měření je nutné objednat a to na telefonu
251002227 p. Žatečka, Krejsa z důvodu kapacitního vytížení výk. brzdy.
S pozdravem
Tomáš Procházka
Vedoucí provozních služeb
Napsal: 30 led 2008, 16:19
od AstraDTI
Tak teda o neco zdrazili

Abys taky nemel vacku z jinyho modelu, kdyz ti ujizdej 1.8 ...

ale nevim kterej Oplackej motor je natolik pribuznej aby to bylo zamenne jako 325i a 325e u BMW

Napsal: 30 led 2008, 17:30
od Svaja
AstraDTI píše:Tak teda o neco zdrazili

Abys taky nemel vacku z jinyho modelu, kdyz ti ujizdej 1.8 ...

ale nevim kterej Oplackej motor je natolik pribuznej aby to bylo zamenne jako 325i a 325e u BMW

ujel mi driv,pak sem vymenil palivak a ujel sem mu ja

takze sem o neco rychlejsi ale ten rozdil neni moc patrnej a to je divny ale mam praskly svody kolem do kola-je tam fuka jak prase a kdyz je to studeny tak to je jak traktor tak to mozna trochu uzira kroutak..chci prave zjistit jak na tom ten motor je - jestli ma fakt neco okolo tech 136 kobyl a pak ho teprve upravit

Napsal: 30 led 2008, 20:46
od AstraDTI
Ono moc velkej rozdil bych necekal mezi 1.8 a 2.0. Vim ze v Milovicich zkouseli 2.2 DTI vs. 1.8 a Jarda v naftoletu tu 1.8 predjel az v poslednich metrech po vyrazne horsim startu ... A podle testu by ty vykony DTIcka a 2.0 ve sprintu mely byt +- podobny.
Napsal: 31 led 2008, 12:18
od Roubik
Svaja píše:AstraDTI píše:Tak teda o neco zdrazili

Abys taky nemel vacku z jinyho modelu, kdyz ti ujizdej 1.8 ...

ale nevim kterej Oplackej motor je natolik pribuznej aby to bylo zamenne jako 325i a 325e u BMW

ujel mi driv,pak sem vymenil palivak a ujel sem mu ja

takze sem o neco rychlejsi ale ten rozdil neni moc patrnej a to je divny ale mam praskly svody kolem do kola-je tam fuka jak prase a kdyz je to studeny tak to je jak traktor tak to mozna trochu uzira kroutak..chci prave zjistit jak na tom ten motor je - jestli ma fakt neco okolo tech 136 kobyl a pak ho teprve upravit

už s tebou zavodit nebudu lol: nechci ti oťukat kapotu od kamínků

Napsal: 07 úno 2008, 21:31
od Bosch
Na jižní moravě v Kyjově na učilišti si za brzdu účtujou 400 Kč.
Takže kdo je poblíž tak si zajedte,
Já byl už 3x motor c20xe a poprvé 117,5KW, jeden Chip nic (117KW), druhej 122KW a spokojenej

a pojedu zase na jaro.