Stránka 2 z 2

Napsal: 29 led 2008, 20:51
od gErda
spermin píše:Však víš sám, můžou mít problémy příště :evil:
to kazdopadne, zalezi opravdu jen na tom kdo to kontroluje, ale urcite to nikomu nepreju, legalni cestou je to opravdu o nervy , a o case ani nemluve

Napsal: 30 led 2008, 09:03
od Saša
Jestli mám problém s číslem na bloku motoru tak je nejlepší udělat za dvacku výmaz čísla motoru a máte po problému. :wink:

Napsal: 30 led 2008, 11:35
od gErda
to neni vubec pravda :roll:

Napsal: 30 led 2008, 11:42
od spermin
Saša píše:Jestli mám problém s číslem na bloku motoru tak je nejlepší udělat za dvacku výmaz čísla motoru a máte po problému. :wink:
číslo motoru a typ motoru jsou různé věci. Číslo motoru nepotřebuješ, typ ano =v každém případě.

Napsal: 30 led 2008, 11:47
od gErda
presne tak, a jelioz se CISLO TYPU MOTORU nachazi na stejnym miste jako cislo motoru tak je to dost problem, jelikoz je to na miste kde to proste vyrezne, cislo motoru neni potreba a to si muzes nechat za 20kc zapsat do technicaku, ale cislo TYPU motoru potreba je a to bohuzel uz snadno nejde , musi se behat behat, volat, a cekat

Napsal: 30 led 2008, 11:51
od Saša
Presně tak-číslo motoru být nemusí ale typ motoru motoru musí souhlasit s údaji v tech.průkaz. :wink: