Stránka 2 z 3
Napsal: 12 dub 2008, 11:30
od genius0011
Trdlo píše:Jde ti tam Bosal 5852456 (185-459) koncový díl za 2431,- k tomu 256-859 těsnění za 148,-
Je dobrý dát i nový šrouby a pružiny na přírubu. Šrouby 258-794 za 97,- ks (potřebuješ 2), a pružina 251-860 za 37,- ks (potřebuješ taky 2).

To vím jen že v.koval nabízí výfuk a jestli by mi pasoval

Napsal: 14 dub 2008, 09:14
od Trdlo
No co já vím, tak jsou od 98 shodný, akorát od chvíle výroby v polsku nedávají wolker, ale bosal.
Napsal: 14 dub 2008, 17:41
od genius0011
tak nepasuje

já mám přírubu a na tý 07 je spona

toje ona :

a já potřebuju s přírubou

Napsal: 14 dub 2008, 19:02
od Trdlo
Tím líp, příruba jen hnije, uřízni středovej díl těsně za přírubou, mázni tmelem a nasaď tenhle díl. Pak stáhni sponou a pohoda.
Napsal: 21 kvě 2008, 09:38
od Pavel007
Jen pro informaci - v Praze Horních Počernicích servis Jenčík-Janovský
výfuk na 1.6 16V combi mě stál 4300 kč -střední + zadní díl -1300 +2300,
výměna 400kč + 300kč za spony, těsnící kroužek, dva závěsy. Sice neměli ten kroužek, ale chlapík sednul do auta a za půl hodinky to sehnal, mohl jsem být u toho, koukali jsme na ty závěsy apod, čili výměna tý bižuterie proběhla po diskuzi, neměnili všechno na kšeft. Použili vytěsňovací tmel, vyzkoušeli pak stlačeným vzduchem těsnost, kontrolovali zda to dobře sedí atd, čili kromě toho, že bylo vidět, že nestíhají a měli zpoždění, takže jsem tam strávil dýl času než bylo nutný, tak spokojenost-výměna obou dílů za 4300 je myslím slušná cena. Jinak ještě k tž přírubě mezi středem a zadkem-myslím že není dobrý ty dva díly k sobě napasovat natvrdo, jak zde zaznělo výše. Je tam mezi těmi přirubami takový kónusový těsnící kroužek, který spolu s těmi šrouby a pružinami zajišťuje pružné spojení, aby se výfuk nelámal, přeci jen je to dlouhá roura a na těch gumách to pruží. Mám rv 98 a ten střední díl byl ještě původní- GM 5/98

takže celkem výdrž

Napsal: 28 kvě 2008, 18:50
od james11
Napsal: 04 čer 2008, 11:49
od adam09
Chtel sem se zeptat, budu menit koncovy dil. A koupil jsem si pruziny + srouby. Jak jsou tam prichycene srouby? Tam nejsou matice ? Diky za odpovedi . Jeste jsem tam poradne nekoukal jak to tam vypada
Napsal: 04 čer 2008, 13:04
od Boči
Hoja,
vcera jsem ho menil. Na konci prostredniho dilu na te prirube jsou díry s vnitrnim závitem.
Napsal: 04 čer 2008, 18:47
od fanuc
Mňa pri výmene dosť prekvapilo,že to tesnenie medzi koncom a rúrou nejak moc netesní.Tie pružiny to až toľko nepritlačili.
Napsal: 04 čer 2008, 20:42
od Trdlo
fanuc píše:Mňa pri výmene dosť prekvapilo,že to tesnenie medzi koncom a rúrou nejak moc netesní.Tie pružiny to až toľko nepritlačili.
Při montáži to chce tohhle všechno máznout výfukovým tmelem. Pak je jistota. Koupíš ho v akždých autodoplňcích, tuba jak zubní pasta a cena od 75.-Kč.
Napsal: 25 črc 2008, 13:18
od Gabrihell
Možno hlúpa otázka:
Kúpil som zadný tlmič výfuku a koncová rúra má o 5 mm menší priemer oproti pôvodnému výfuku (GM). Bude to mať na niečo vplyv?

Spotreba?

Napsal: 17 říj 2008, 10:35
od black
hej na tom ulter.com maj fakt paradni veci..
Napsal: 17 říj 2008, 10:47
od Boči
black píše:hej na tom ulter.com maj fakt paradni veci..
si piš

Napsal: 23 říj 2008, 19:57
od xKoudy
Zdravicko ,
Chtel jsem se optat, jsem uplnej lajk a mam opel astra 1.6 PD111 z roku 1990 ( je to clasic)
a chtel bych tam dat "ladak" ale jde mi vlastne jen o zvuk tak jsem se chtel zeptat co mam vlastne koupit a s jakejma nakladama mam pocitat a jestli mi to namontujou v normalni autoopravne a cca za jakou castku
http://www.vyfuky1.cz/vyberkat.php
jsetli se nepletu tak to co chci naleznu v tomdle linku v sekci 185-309
je to pravda?:-) dik za odpoved =)
Napsal: 23 říj 2008, 20:25
od Defender