Stránka 2 z 2
Napsal: 08 úno 2008, 18:55
od marcelli
a aký kód chyby más?
mne na Astre H to funguje takto- pri vypnutom kluči stlacim sučasne na doraz pedal plynu a brzdy , nasledne otočim kluč do polohy I , po niekolkých sekundách sa na displey Km ukaže ECN / error number code/ a pod tým čislo 038008 , prve 4 čisla značia kod zavady, posledne 2 čisla stupen závažnosti , 0380 - chyba žhaviaceho okruhu.
Auto mam cca 8 mes. a ešte mi vůbec nezasvietila kontrolka žhavenia, dokonca ani pri -10 sC , pričom štartuje bez problémov, tá kontrolka mi začala svietit len posledny mesiac. asi skusim vymenit žhavice ( jeden však stoji 1200 sk :
Napsal: 11 úno 2008, 10:39
od Foldyna
Zkousel jsem to na zafire-A (rok 2004) a takto mi to nefunguje. kontrolka mi sviti jen kratce, pak zhasne. Kdyz je motor teply uz se nerosviti.
Napsal: 11 úno 2008, 15:33
od Oliver
Foldyna píše:Zkousel jsem to na zafire-A (rok 2004) a takto mi to nefunguje. kontrolka mi sviti jen kratce, pak zhasne. Kdyz je motor teply uz se nerosviti.
no tak máš některou žhavicí svíčku vadnou, tak to chce vyměnit

jasně že tu žhavicí vadnou svíčku

Napsal: 11 úno 2008, 16:15
od Foldyna
je lepší vyměnit celou sadu, nebo koupit jednu a postupně ji zkoušet až kontrolka nebude svitit?
Napsal: 19 úno 2008, 22:40
od marcelli
včera som premeral odbor na žhavičoch a jeden je vadný, meral som to digit. multimetrom : + na zhavič a - na kostru , 3 mali odpor O,8 ohm ( udávaný pre tento typ žhaviča)a jeden 0,0 ohm. Do konca tyždna ho vymenim a uvidime čo to spravi s chybovou hlaskou 0380 a kontrolkou elektroniky motora . Mimochodom chodim na 3 zhaviče asi mesiac , a štart pri -6 C na šupu, ani raz nebol problém
Napsal: 20 úno 2008, 06:04
od Foldyna
Díky za tip. zkusím to taky.
Napsal: 20 úno 2008, 10:20
od RomanK
Žhaviče moc neodchází, častěji odejde relé žhavení. Nevrací zpět signál o tom že žhaví(i když ve skutečnosti ano) a jednotka to vyhodnotí jako chybu. Když už jste někde na diagnostice tak si nechte udělat test relé žhavení (nejde tuším jen u Y17DT). Při aktivaci relé - musí zahlásit diagnóza relé žhavení: aktivní. Při deaktivaci relé - musí zahlásit diagnóza relé žhavení: neaktivní. Pokud je to v pořádku, pak bych měřil odpor žhavičů.
Jinak chyba 0380 u Zafiry Y22DTR rok 04 může mít tyto možnosti:
-P0380 Obvod žhavicího zařízení, nízké napětí
-P0380 Obvod žhavicího zařízení, vysoké napětí
-P0380 Obvod žhavící svíčky
-P0380 Přerušený obvod žhavicího zařízení
-P0380 Výkonový stupeň žhavícího zařízení, vysoká teplota
Napsal: 20 úno 2008, 20:17
od marcelli
takže vadny žhavič som vymenil, kontrolka elektroniky sa už nerozsviecuje, len kod chyby je ešte uloženy v pamati palub. počitača . Ten vymeneny žhavič som skušal aj priamo na bateriu, vobec nežhavi .
pre RomanaK- Myslim že je jednoduchšie si najpr zmerat zhaviče doma ako ist na diagnostiku za 3000,- a zistia mi to isté . V prípade ak by žhaviče boli v poriadku, tak potom by som sa diagnostike asi nevyhol , Nateraz mam poriešené. Je pravda ze tieto žhaviče by mali vydržat aj cca 60- 90 tis. km, ja som na svojich najazdil 11 000 km a predsa 1 odišiel , a to som mal NGK, teraz som kupil Bosch .