Stránka 2 z 3

Napsal: 29 led 2008, 19:56
od spermin
Taky by to mohl být automatický sitič, to je program jednotky nebo některé z čidel, které jsou sledovány než
stoupne teplota motoru, ale které Ti neporadím. Je možné že je motor vyhodnocován vako teplý a směs je chudá.
To se projevuje škubáním, než se motor zahřeje. motor zakucká a chcípne, nebo po prodlevě se rozjede. Pozor na to.

Napsal: 12 úno 2008, 15:17
od paav
Zdravím kimi, přišel jsi již na závadu? Odpověz, prosím Zdravím

Napsal: 13 úno 2008, 07:05
od kimi
Bohužel nepřišel.Už jsem si myslel že je to benzínem, protože po asi třetím natankování se to zcela uklidnilo a asi 3 týdny byl úplný klid, no, nicméně dnes ráno se to vrátilo zcela do původního problému. takže budu muset pátrat dál... a opět předem děkuji všem za jakýkoliv nápad...

Napsal: 13 úno 2008, 09:21
od havelka
Také mohu konstatovat, že závada stále trvá a ne a ne na to přijít. Jak jsem psal dříve o tom teplotním čidle tak opravdu některé modely přidávají od určité teploty napětí na čidle.
Já jsem osobně zatím zkoušel zaslepení EGR, výměna palivového filtru, tankování u Shell + přísada do paliva na odstranění vody z nádrže (něco jako Velfobin ale od Wurtha).
Stále nic. HELP. HELP.

Napsal: 13 úno 2008, 10:22
od Okura
mrknul bych se na diagnostiku,
na obě teplotní čidla jako motoru, tak i teploty nasavaného vzduchu.

jinak to je docela oříšek

Napsal: 13 úno 2008, 10:25
od havelka
Diagnostiku jsme zkoušeli. Dokonce jsme měli připojený notebook za jízdy v okamžiku kdy to začalo blbnout a žádné hodnoty nevykazovali anomálie. Jsem z toho jelen.

Napsal: 13 úno 2008, 11:03
od Okura
kolik máš najeto?
a jak je to teplé už to nedělá?

..

Napsal: 13 úno 2008, 11:12
od brhy
a co tak pozret kompresny pomer ???

Napsal: 13 úno 2008, 11:21
od Okura
vyčistit ben. vstřiky v ultrazvuku
bych nechal ještě udělat

Napsal: 13 úno 2008, 11:41
od kure
Zdravím mám taky motor X14XE a mám, nebo měl sem ty samé problémy, diagnostika nic vše bylo vpořádku, ale nechal sem si vyčistit a znovu nastavit klapku, zaslepit EGR, vyměnil svíčky. Pak sem to zahřál ten motor co nejvíc to šlo pěknou pomalou jízdou, pak sem jel na bývalé letiště unás a na té 2 km dráze sem tomu motoru dal plný totálně plný zkrátka jedníčka do plných dvojka do plných trojka...... kamarád mechanik mi totiž řekl, že to auto mohlo někde delší dobu stát, nebo ikdyž se stím jezdí hrozně krátká trasa delší dobu tak se to zanáší karbonem a takovým tím bordelem a ten motor a kor X14XE potřebuje občas vytnout, pak sem jel 3x trasu Brno- Zlín a od té doby mám pokoj a myslím, že to auto i líp jede.Ale neříkám, že se to tím asi vyřešilo, ale už asi 2 měsíce mám pokoj auto jede jako hodinky a nechcípá a mě to chcípalo i když bylo venku 15 stupňů nad nulou. Snad sem aspoň trochu pomohl. :wink:

Napsal: 13 úno 2008, 11:48
od havelka
Já mám najeto cca 160000km. Auto to udělá pouze za studena a jen po delším stání (třeba přes noc). Když to zkusím třeba po 4 hodinách tak to nic nedělá. Kompresní poměry by měli být dobrý. Před 15000km jsem měnil nový písty.

Napsal: 13 úno 2008, 11:49
od havelka
Jo a svíčky jsou měněný. To bylo to první co jsem zkoušel.

Napsal: 13 úno 2008, 11:56
od havelka
To kure: Jinak s autem jezdím celkem svižně. Dlouhý i krátký trasy. Ročně udělám cca 15-20 tisíc. Takže rozhodně dlouho nestojí.

Napsal: 13 úno 2008, 12:10
od kure
Nojo, jenže mě se zdálo, že jak sem zaslepil EGR tak mi do motoru už nelítá ten bordel a jak to vypálíš a vyčistíš tak by to mělo jet aspoň můj názor, mě se to takhle zpravilo,jo a taky je dobré tankovat dobrý benzín, přímo na shel nemusíš, mě se osvědčil benzín na PAP oil a benzina. jo a když sem jel když mi to ještě dělalo, a věděl sem že když sešlápnu spojku a ten motor umře tak sem ji mačkal velmi pomalu a jak se dostali otáčky k 1000 tak sem ji chvíli podržel a všiml sem si jak ručka otáčkoměru velmi jemně vyskočila nahoru pak zase spadla k 1000,ale vyskočila jen o cca 50 oáteček to znamená že ŘJ tam stříkla nějaký benzín v tu chvíli sem ji mohl domáčkout aniž by mi motor chcípl pak už to stačilo zahřát a bylo to O.K.

Napsal: 14 úno 2008, 14:23
od kimi
Všechny výše uvedené procedury a kontroly už jsem asi zkusil...a vše se tváří naprosto OK. Neboli- všechno je v pohodě akorát auto zlobí :shock:
S tím usazováním karbonu už jsem to taky slyšel, takže teď mu budu pár dní trochu "nakládat" a uvidíme. Jinak jezdím sice denně ale trasu většinou tak 15-30km v kuse. Pravda ale je, že tento problém mi začal o Vánocích, kdy auto stálo několik dní venku bez nastartování a nyní je problém taky pouze ráno. Jak píše kolega, nastaruju-li třeba po 4,5,6 hodinách, auto jede normálně. Jo a ještě otázka : když na neutrál prudce sešlápnete plyn (a hned ho zase pustíte ) - kam až vám vyletěj otáčky?
Mě tak max.na 2500-3000 ot. - je to normální?