Stránka 2 z 2
Napsal: 25 pro 2007, 15:22
od gErda
az takhle malo jo

hmmmto je dosti malo tedy, kolik to jede na petku v tech 4500 ?
Napsal: 25 pro 2007, 15:26
od AstraDTI
2.0 DTL asi moc rychle ne, u me to je cca 220km/h (tacho).
Napsal: 25 pro 2007, 15:30
od gErda
jo, tak aspon ze tak, to je v poho
Napsal: 25 pro 2007, 15:49
od maxim
myslim ze x20dtl ma maximalku 160 ne ? pri cca 3000ot. mam 130km/h tusim; jel jsem i tech 150-160 ale uz jsem mel pocit ze to trapim

Napsal: 25 pro 2007, 20:41
od Luboš X17DTL
Zkuste si někdy se zahřátým motorem na neutrál dát plný plyn klidně na takových 5 vteřin. Je to to samé jako na emisích, motoru to neuškodí. Od toho můžete odvodit maximální teoretickou rychlost. Píšu teoretickou, protože existuje něco jako odpor vzduchu, valivý odpor kol atd. Já sám mám zkušenost, že s mým motorem nedosáhnu větší trvalé rychlosti než 160 km/h. Ale teď bych kecal, při kolika otáčkách.
Napsal: 25 pro 2007, 23:05
od genius0011
Moc bych s tím plným plynem neriskoval pokud nevíš v jakým stavu je rozvoďák, nejvíc prasklejch řemenů je právě na neutrál

Napsal: 26 pro 2007, 08:52
od Luboš X17DTL
genius0011 píše:Moc bych s tím plným plynem neriskoval pokud nevíš v jakým stavu je rozvoďák, nejvíc prasklejch řemenů je právě na neutrál

Na to ti tak na emisích budou dávat majzla.

Jak jinak by je dělali, tak to prostě u Diesela je.
Napsal: 26 pro 2007, 08:54
od rodel99
a neni tam retaz?
Napsal: 26 pro 2007, 09:02
od A.P.
TO JSOU TY DIESELY TAK LENIVÉ? ZLATEJ BENZÍN . MOJE OBSTAROŽNÍ 1,6 FIČÍ SPOLEHLIVĚ 180 A ŠLA BY I NA VÍC (ALE NA TO NEJSOU CESTY)
Napsal: 26 pro 2007, 09:38
od Marky
A.P. píše:TO JSOU TY DIESELY TAK LENIVÉ? ZLATEJ BENZÍN . MOJE OBSTAROŽNÍ 1,6 FIČÍ SPOLEHLIVĚ 180 A ŠLA BY I NA VÍC (ALE NA TO NEJSOU CESTY)
Asi jo vetsinou, kdyz nahodou dojedu najaky skrab, tak cekam az pojedeme z kopce abych ho moht predjel

. Fak to si myslis

.
2DI
Napsal: 26 pro 2007, 11:34
od Troodon
no ten diesel si urcite clovek nekupuje koli maximalke ale spotrebe a fajnsmeker koli krutiacemu.. 2.2DTI samozrejeme maju uplne ine vykony, dnesne turbo diesle sa v normalnych prevedeniach takmer vykonovo rovnaju benzinom v rovnakom objeme.. samozrejme benzin tazi z otacok a diesel z krutiaceho momentu..
inak X20DTL sa kombinoval s prevodovkami ktore maju kratke stupne takze aj ked mu zabezpecite chip na cca 80kW na maximalke mu to neprida lebo ho otacky nepustia.. no v kazdom pripade 150km/h je problem,v pohode by s tym vykonom 60kW a najkratsou prevodovkou mal dat cca 175km/h ..
Napsal: 26 pro 2007, 12:37
od rodel99
jj nieco tam bude, zatial urcite viem ze mam zaneseny egr ventil to citim v nizsich otackach, podla toho co som zistil ale na maximalku vplyv nema , niekto spominal vahu vzduchu, tu mi predajca hovoril, ze je nova aj tak vypada,,,,skusim pozicat od kamosa a vymenit,,,,kazdopadne ked opravim ten egr tak pojdem na diagnostiku a uvidim kde je problem
Napsal: 26 pro 2007, 21:33
od Chavron
Mam Y20DTH teda DTI a v styroch ludoch, plny kufor Caravan to islo slosne 160-170 samozrejme bola este patricna rezerva. Tych 190-200 je moznych. Este som to ale neskusal. V januari mam ist dialnicou do BA len v jednej osobe, skusim o to povie.
Napsal: 26 pro 2007, 22:47
od AstraDTI
rodel99 píše:jj nieco tam bude, zatial urcite viem ze mam zaneseny egr ventil to citim v nizsich otackach, podla toho co som zistil ale na maximalku vplyv nema ,
Neztracej nadeji - brachovi odesel EGR ventil na dieselu (ne Opel) a krom problemu v nizkejch otackach to celkove melo nizsi vykon a moc se to na dalnici nerozjelo.