Stránka 2 z 3
Napsal: 14 pro 2007, 14:14
od Sršeň
Takže včera mi volal môj mechanik a povedal že to nieje čerpadlo. Čerpadlo je OK. V tom momente mi odľahlo. Ale keď začal hovoriť o probléme, tak ma zamrazilo. Zodratá vačková hriadeľ, ktorá následne poškodila aj hydraulické zdvihátka. Vie mi niekto povedať ako sa môže zodrať vačková hriadeľ? Hovoril že je to u astier bežné, že to boli nejaké nepodarky a boli jednoducho mäkké. Fakt tomu nerozumiem. Chorobou týchto motorov sú čerpadla, turba, váhy vzduchu, vačky,... Myslím že celý motor je asi na prd.

Napsal: 14 pro 2007, 14:28
od Okura
kurnik to máš teda smůlu.
no možná ti vyjde levně koupit celý motor ne?
Napsal: 14 pro 2007, 15:20
od Marky
Sršeň píše: Zodratá vačková hriadeľ, ktorá následne poškodila aj hydraulické zdvihátka.
Clovece Ty mas teda smulu

.
Jinak s turbem u 2.0 aster problemy az na vyjimky nejsou, nemaji nachylnejsi naklapeni lopatek, vahy obcas ano po modernizaci nevim rekl bych ze uz ne, tem vackam se mi moc nechce verit co jsi tam mel za olej a kolik? Tento problem co pises maji A6 a jine VW s 2,5TDI protoze maji nedostatecne mazanou vacku a ke vsemu ty jejich super extra longlife vymeny

.
Napsal: 14 pro 2007, 19:37
od milosh
Cekam kdy nekdo napise ze se ty automaty serou...
Napsal: 14 pro 2007, 21:05
od Saša
Já měl obdobný problém mě se vačka rozpůlila a mechanik mě říkal že ten motor musel být uvařený-když motor rozdělali měl už takové poškození že se už ho nevyplatilo opravovat.Tak jsem koupil druhý a zatím naprostá spokojenost-tlaky změřeny -super a už ani nevím co je to dolévat olej.

Napsal: 14 pro 2007, 22:37
od AstraDTI
milosh píše:Cekam kdy nekdo napise ze se ty automaty serou...
Mno mas pravdu ze automat k tomu asi jistou merou prispel ...
Jinak o tech vackach to taky slysim prvne ze by na ne tyhle motory trpely.
Napsal: 16 pro 2007, 09:09
od Sršeň
milosh píše:Cekam kdy nekdo napise ze se ty automaty serou...

Napsal: 16 pro 2007, 09:14
od Sršeň
Marky píše:Sršeň píše: Zodratá vačková hriadeľ, ktorá následne poškodila aj hydraulické zdvihátka.
Clovece Ty mas teda smulu

.
Jinak s turbem u 2.0 aster problemy az na vyjimky nejsou, nemaji nachylnejsi naklapeni lopatek, vahy obcas ano po modernizaci nevim rekl bych ze uz ne, tem vackam se mi moc nechce verit co jsi tam mel za olej a kolik? Tento problem co pises maji A6 a jine VW s 2,5TDI protoze maji nedostatecne mazanou vacku a ke vsemu ty jejich super extra longlife vymeny

.
Na olej si dávam veľký pozor, mením ho pravidelne po 15.000 km a kontrolujem každý týždeň. Olej 5W40 CASTROL. Auto by malo byť hotove v utorok, takže beriem foťák a pofotím tu vačkovú hriadeľ a ostatné veci.
Napsal: 16 pro 2007, 09:24
od Sršeň
Saša píše:Já měl obdobný problém mě se vačka rozpůlila a mechanik mě říkal že ten motor musel být uvařený-když motor rozdělali měl už takové poškození že se už ho nevyplatilo opravovat.Tak jsem koupil druhý a zatím naprostá spokojenost-tlaky změřeny -super a už ani nevím co je to dolévat olej.

Olej dolievam tak 4 dcl na výmenu. To si myslím na diesel nieje zlé. A či bola prehriata? To by mi možno vedel povedal predchadzajúci majiteľ. Druhý motor kupovať je tiež riziko, pretože sa môže stáť to isté. No uvidíme. Zatiaľ vychádza cena opravy okolo 20.000.-
Napsal: 16 pro 2007, 10:00
od Marky
Ke vší Tvé smůle to budeš mít alespoň brzo hotové a budeš moci zase jezdit, jinak samozřejmě nafoť co se dá. Musíme brát, že přece jen mamé spotřební zboží a občas se něco pose®e a občas je to i díra v rodinném rozpočtu

.
Re: re
Napsal: 16 pro 2007, 11:12
od james11
zdenda-H píše:....když se dívám, jak se serou 1,6 -tak to bude snad
i stejné na opravách.
a jak se serou 1,6? no to by mne vážně zajímalo

Napsal: 16 pro 2007, 11:24
od AstraMan
Stačí narazit na pár vadných kusů a už tomu motoru prostě nevěříš

Ale 1.6 se dost se*e? To bych spíš věřil 1.7 diesel

Tímto se samozřejmě nechci nikoho dotknout, každý motor se jednou musí zákonitě posrat

Napsal: 16 pro 2007, 12:51
od Majklus
Presne tak,kdyby vse bylo nafurt tak by automobilky to mohly zabalit

Napsal: 22 pro 2007, 11:28
od Sršeň
Takže auto je konečne hotove a šlape ako hodinky.
Čo sa vlastne menilo?
1 ks vačková hriadeľ
8 ks vahadlo
16 ks hydraulické vymedzovače
1 ks tesnenie pod viko ventilu
1 ks hadica prepad
1 ks tesnenie pod sacie potrubie
1 ks filter oleja
5 l olej CASTROL 5W-40
Cena 19.600,-Sk. Čo vy nato?
Napsal: 22 pro 2007, 11:39
od Roubik
na kolik tě vyšli jenom ty hydraulické vymezovače

jinak ta cena za opravu ujde
