Stránka 2 z 20

Napsal: 29 lis 2007, 20:28
od ANTIMON
Slawat77 píše:Tak koukam ze nejsem seam :lol: Mam 4x kotouc.A rucni brzdu potrebuju po vyjeti ze dvora,protoze nechavam nastartovane auto,a jdu zavrit vrata.Jinak k parkovani ji nepouzivam vubec.Protse ji zatahnu na 30 vterin,a pak uz se to nekde zasekne.A jinak diky za odpovedi :!:
Jsem stejný případ.Když zavírám vrata,taky stojím z kopce.V únoru mi známý mechoš pročistil lanka.V létě v pohodě,ale první mráz a lanko se kouslo.Protože s autem jezdí i manželka a pro lepší pocit jsem to musel řešit.

Napsal: 29 lis 2007, 20:32
od spermin
ANTIMON píše:
Slawat77 píše:Tak koukam ze nejsem seam :lol: Mam 4x kotouc.A rucni brzdu potrebuju po vyjeti ze dvora,protoze nechavam nastartovane auto,a jdu zavrit vrata.Jinak k parkovani ji nepouzivam vubec.Protse ji zatahnu na 30 vterin,a pak uz se to nekde zasekne.A jinak diky za odpovedi :!:
Jsem stejný případ.Když zavírám vrata,taky stojím z kopce.V únoru mi známý mechoš pročistil lanka.V létě v pohodě,ale první mráz a lanko se kouslo.Protože s autem jezdí i manželka a pro lepší pocit jsem to musel řešit.
Jestli to dělá jenom v zimě, potom jsou lanka vlhká, také mohou přimrznout čelisti, či destičky

Napsal: 30 lis 2007, 12:55
od Chavron
Samzorejme najlepsia pomoc je prevencia, a teda pred zimou premazat ci vymenit lanovody a taktiez vycistit ulozenie dosticiek a celusti. V zime plati nezatahovat rucnu brzdu. Zamrznut jednak moze voda ktora sa tam dostane na mechanizmus, ale vraj sa aj rozdielnymi teplotami vyzraza vlhkost na brzdovych dostickach a dokazu sa primrznut ku kotucu, a to je potom dost problem rozhybat :)

Napsal: 30 lis 2007, 15:43
od ANTIMON
spermin píše:
ANTIMON píše:
Slawat77 píše:Tak koukam ze nejsem seam :lol: Mam 4x kotouc.A rucni brzdu potrebuju po vyjeti ze dvora,protoze nechavam nastartovane auto,a jdu zavrit vrata.Jinak k parkovani ji nepouzivam vubec.Protse ji zatahnu na 30 vterin,a pak uz se to nekde zasekne.A jinak diky za odpovedi :!:
Jsem stejný případ.Když zavírám vrata,taky stojím z kopce.V únoru mi známý mechoš pročistil lanka.V létě v pohodě,ale první mráz a lanko se kouslo.Protože s autem jezdí i manželka a pro lepší pocit jsem to musel řešit.
Jestli to dělá jenom v zimě, potom jsou lanka vlhká, také mohou přimrznout čelisti, či destičky
Právě proto zatahuji ručku pouze když mi vrčí motor.Jinak nechávám zařazenou rychlost.Ráno jsem vyjel,zatáhl ručku a lanko zůstalo kouslý v bovdenu.

Napsal: 30 lis 2007, 15:55
od Slawat77
super diky moc za rady neco s tim provedu :wink:

Napsal: 30 lis 2007, 17:31
od ANTIMON
Slawat77 píše:super diky moc za rady neco s tim provedu :wink:
Povol si šrub pod pákou ručky a sundej si lanka u kotoučů.Vyzkoušej jak chodí lanka v bovdenu.Lanka jsou potáhlá plastem.Mě se ten plast prodřel a narval se do bovdenu.

Napsal: 30 lis 2007, 20:04
od AstraMan
Já parkuji na rychlost z kopce bez zatažené ruční brzdy a s koly natočenými k obrubníku, kdyby náhodou... No a do teď v poho, jinak také každou cestu aspoň jednou jen tak zatáhnu ruční brzdu aby fungovala protože člověk pak nikdy neví kdy ji bude opravdu potřebovat :wink:

rucni brzda

Napsal: 11 led 2008, 21:23
od arnie
Chlapi, kde ve v gecku pritahuje a povoluje rucni brzda? Potreboval bych ji povolit. Diky. je moc na kratko. :cry:

Napsal: 12 led 2008, 08:55
od Frydex
Přímo pod ručkou. vytáhneš manžetu a je to vidět.. zepředu je šroub.. Nedělal jsem to, ale někde sem to četl.

Napsal: 12 led 2008, 09:30
od pansuu
Frydex píše:Přímo pod ručkou. vytáhneš manžetu a je to vidět.. zepředu je šroub.. Nedělal jsem to, ale někde sem to četl.
Je to tak, triviální záležitost.

rucni brzda

Napsal: 12 led 2008, 11:12
od arnie
Takze staci sundat manzetu a povolit jo? Nemuzu tim nic zkazis? cetl jsem, ze je to tam nejake samostelovaci ty brzdy nebo co! jestli jsem tomu dobre rozumnel. Jinak diky.

Napsal: 12 led 2008, 11:49
od Frydex
Samoštelovací je to v bubnu, tam sou samoštely, je to dokupy s normal brzdama, ale jestli ti přibržďuje ručka, tak to jenom trochu povol... auto do luftu, zatáhni na druhý zub a přitáhni to tak, ať ti to trochu přibržďuje. Pak to sundej do nulové polohy a mělo by to být ok..

Napsal: 26 led 2008, 22:35
od Ďuri
Mne to robilo tiež ale k primrzajúcemu boudenu sa pridala aj zaseknutá páka na strmeni brzdy. Je to radost ked to zatiahnete niekde kde treba a potom po ceste nájdete úsek cesty kde je namrznutám len jedna čast cesty... :) Kua som sa vtedy zapotilm aj keď vonku mrzlo... Zajtra sa na to chysám tak dodám potom foto. (ak nezabudnem... :) )

Napsal: 26 led 2008, 22:47
od Leo
Už je skoro jaro :wink: , už se může zase zatahovat.

Napsal: 13 pro 2008, 09:12
od tappaja
Ozivim tohle tema, minulej tejden jsem menil pravej zadni brzdic a komplet desticky vzadu. Rucka ted prvni 4 zuby vubec nezabira, ale to seridim. Ted momentalne teda rucku nepouzivam, ale horsi vec je, ze kdyz mi to nekde na placenym parkovisti zatahnou az nahoru (zabrzdi to kolem 7 zubu) tak pak po povoleni brzda pribrzduje zadni kola. Po nejakym case se to uvolni, ale kdyz prijedu do garaze, kotouce jsou dost horky.

V chytry knizce jsem cet o sestelovani, zatahnout na 2 zuby, matice zasroubovat az se zadni kola prestanou skoro tocit a pak prichazi veta:
Co nejpomaleji a se zatazenou rucni brzdou ujedeme asi 300m


Jakej to ma vyznam? Co udelat proto, aby bzdy nevisely? Podotykam, ze jsem pistky ZADNICH brzd zatlacil za soucasneho otaceni uplne dovnitr, abych mohl nasadit novy desticky.

Diky