Stránka 2 z 3

Napsal: 24 dub 2006, 14:40
od Princ William
Vojta píše:ok tak jdu do toho a až se mi vysere motor tak za to můžeš ty Jardo :P :lol:
tak jo :!: :lol: :lol:

P.S. doufam ze Vojta uz bude mit brzo to novy auto :!: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol:

Napsal: 24 dub 2006, 19:03
od M&R
Vojta píše: pozor bavíme se o turbo motoru v naftě a ne o usmolený 1.4 v benzínu tam je jasný že se nedostaneš víc jak na 10% nárůst!
Neurážej můj motůrek, jo :evil:
Je to Tvoje věc, ale podle mně ani na turbu neuděláš skok o 21kW!! Spíš to bude jak píše Melodi_boy nějakejch 10-12 kW. Pár motorů jsme s klukama dělali a fakt prostě nevěřím, že tolik uděláš jen čipem. Ale třeba jo, už se v tom nějakou dobu nepohybuju, tak třeba šla elektronika hóóódně dopředu.
Vždyť si vem jen ty výkonový křivky, to je totální přeprogramování.
No, ale jak Tě znám, to zas máš někde nějakýho kámoše, nadšence, kterej Ti počítá jen to nutný, viď??? :D

Napsal: 24 dub 2006, 19:11
od Princ William
tak kouknete zde http://www.abctuning.cz/menu4.php?id=32
je to pouze chip tuning

Napsal: 24 dub 2006, 19:14
od M&R
Ale jo princi, nehádám se, že to nejde. Ale přeprogramování + chip, to není otázka bůra. Ty woe, ty by jsi si s tím za ty prachy půl dne hrál??

Napsal: 24 dub 2006, 19:59
od Vojta
M&R píše:Ale jo princi, nehádám se, že to nejde. Ale přeprogramování + chip, to není otázka bůra. Ty woe, ty by jsi si s tím za ty prachy půl dne hrál??
no to víš že to nejdu dělat někde kde někoho neznám....z toho už sem dávno vyrost :-) musíš si nadělat známý všude a pak je to pohoda :wink:

Napsal: 24 dub 2006, 22:34
od M&R
Vojta píše:
no to víš že to nejdu dělat někde kde někoho neznám....z toho už sem dávno vyrost :-) musíš si nadělat známý všude a pak je to pohoda :wink:
No jestli jsem si to nemyslel. :wink:
Jo, taky se snažím dělat známý, kde to jen jde. :D
Pak je jediná možná odpověď - Jdi do toho. 8)

Napsal: 24 dub 2006, 23:21
od JardaB
Tak vono je to ještě drsnější, informace o UR Tuningu jsem měl od kamaráda. 20000,- byla cena pro mě. Normálně to u nich stojí 24900,-. A je to proto, že se tam dává paralelně jiná (druhá) řídící jednotka. Přesné údaje před/po: výkon 92/110 kW, krout. moment 280/330

ABC Tuning - levnější a výkonnější. Ti chtějí jenom 15 tis.
Zase info před/po: 92/119 a 280/369. Otázka je, jak se to auto bude tvářit potom na brzdě. A jak se to bude chovat. Už jsem pár motorů vyměnil, tenhle měnit opravdu nechci.

Napsal: 25 dub 2006, 08:52
od Princ William
JardaB píše:ABC Tuning - levnější a výkonnější. Ti chtějí jenom 15 tis.
Zase info před/po: 92/119 a 280/369. Otázka je, jak se to auto bude tvářit potom na brzdě. A jak se to bude chovat. Už jsem pár motorů vyměnil, tenhle měnit opravdu nechci.
ABC vychazi na pomer cena/vykon nejlepe. zeptej se marry ten ma chipnuto vod ABC jaky ma zkusenosti. Ale nema ten tvuj motor. UR je zbytecne drahy :!:

Napsal: 28 dub 2006, 16:26
od din
Vojta píše:
M&R píše:Ale jo princi, nehádám se, že to nejde. Ale přeprogramování + chip, to není otázka bůra. Ty woe, ty by jsi si s tím za ty prachy půl dne hrál??
no to víš že to nejdu dělat někde kde někoho neznám....z toho už sem dávno vyrost :-) musíš si nadělat známý všude a pak je to pohoda :wink:
Podla mna ma ten motor riadnu rezervu....ved to nieje mozne, aby 2 liter mal len 60 kW..... Co sa tyka toho chipu, tak si to treba rozmysliet asi nasledovne: Ak mas vybehany motor, tak chip rozhodne nedavaj robit. Ak si myslis, ze je motor v dobrej kondicii, tak chod do toho. Dalsia vec - ak tam mas znamych, tak hod rec s nimi - urcite ti povedia viac, ako chalani z fora. Skratka skusenosti robia svoje. Moj nazor je asi takyto: ak by som mal volit medzi tzv. hruskou a chipom, tak by som asi isiel do toho chipu. - je to len zmena fabrickeho nastavenia RJ. - rozne rezimy.
Nech sa rozhodnes akokolvek, urcite daj vediet 8)

Napsal: 29 dub 2006, 23:03
od Boco
VOJTO!!!

pred tym nez to das cipovat do ABC, rozhodne si precitaj toto (hlavne druhu polovicu):
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7963&st=0

myslim ze mozes pekne naletiet... :!:

apropo, moj nazor - zvysenie vykonu z 60kW na 81kW :shock: je u X20DTL cisty nezmysel, pokial viem ten motor vychadza z 1,7TD (od ISUZU) co mala AstraF, strasny motor...to turbo tam takmer vobec nebolo citit...Som presvedceny o tom, ze bez upravy (zmeny) turba to je nemozne...

V kazdom pripade som zvedavy ako dopadnes ked do toho pojdes.

Napsal: 29 dub 2006, 23:18
od Vojta
Boco píše:VOJTO!!!

pred tym nez to das cipovat do ABC, rozhodne si precitaj toto (hlavne druhu polovicu):
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7963&st=0

myslim ze mozes pekne naletiet... :!:

apropo, moj nazor - zvysenie vykonu z 60kW na 81kW :shock: je u X20DTL cisty nezmysel, pokial viem ten motor vychadza z 1,7TD (od ISUZU) co mala AstraF, strasny motor...to turbo tam takmer vobec nebolo citit...Som presvedceny o tom, ze bez upravy (zmeny) turba to je nemozne...

V kazdom pripade som zvedavy ako dopadnes ked do toho pojdes.
BOCO seš uplně mimo, já to nebudu dávat do abc a zadruhý X20DTL nemá s 1,7 isuzu společnýho vůbec nic, je to uplně jinej motor

Gary

Napsal: 30 dub 2006, 07:05
od Gary
Moc by nám všem na těchto stránkách pomohly fotografie a tech. data všech motorů.Je vidět že někteří v tom mají pěknej gulášek.

Napsal: 30 dub 2006, 09:48
od Marky
Boco píše: 1,7TD (od ISUZU) co mala AstraF, strasny motor...to turbo tam takmer vobec nebolo citit
1,7TD neni isuzu, ale opel, isuzu je 1,7 TDS takze si nejsem jisty, ze jsi v tom aute isuzu mel. Jestli jsi ho mel a temer necitil, ze tahne tak jsi mel problem asi nekde jinde. Pri stejnem pocitu, ze mi turbo nejak nejede se nakonec zjistilo, ze je spatna hadice a nasava to falesny vzduch. Po vymene to zase tahlo velmi dobre, takze nemohu s tebou souhlasit, ze by to byl spatny motor.

Napsal: 30 dub 2006, 22:53
od Boco
Vojta píše:
Boco píše:VOJTO!!!

pred tym nez to das cipovat do ABC, rozhodne si precitaj toto (hlavne druhu polovicu):
http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7963&st=0

myslim ze mozes pekne naletiet... :!:

apropo, moj nazor - zvysenie vykonu z 60kW na 81kW :shock: je u X20DTL cisty nezmysel, pokial viem ten motor vychadza z 1,7TD (od ISUZU) co mala AstraF, strasny motor...to turbo tam takmer vobec nebolo citit...Som presvedceny o tom, ze bez upravy (zmeny) turba to je nemozne...

V kazdom pripade som zvedavy ako dopadnes ked do toho pojdes.
BOCO seš uplně mimo, já to nebudu dávat do abc a zadruhý X20DTL nemá s 1,7 isuzu společnýho vůbec nic, je to uplně jinej motor
Tak sa potom ospravedlnujem - pochopil som ze sa tu hovori o ABS tuning..

...k tomu motoru, neviem uplne presne ake mal oznacenie, ale bol to 1,7 a mal turbo. Tahlal mizerne, nijaky priepastny rozdiel voci hladkym dieselom, mali sme vo firme 2 kusy. Spotreba vysoka (priemer 7), hlucny, vibracie...

Napriek tomu som presvedceny ze zvysenie vykonu zo 60 na 81kW iba "chipom" je nezmysel. Ale da sa to dokazat na motorovej brzde.

Inak aj mam tabulku motorov ale neviem to sem uploadnut (z knihy od Etzolda)

Napsal: 01 kvě 2006, 10:13
od Vojta
X17DTL - 50kw - motor OPEL starej komůrkáč 8V, jebka - nemá s jinym opel motorem nic společnýho

Y17DT - 55kw - isuzu 16V - lepší - společnej základ s Z17DT

Z17DT (CDTI) - 59kw - isuzu 16V - společnej základ s Y17DT

X20DTL/Y20DTL - 60kw - motor OPEL 16V - společnej základ s X20DTH/Y20DTH/Y22DTR

X20DTH/Y20DTH - 74kw - motor OPEL 16V - společnej základ s X20DTL/Y20DTL/Y22DTR

Y22DTR - 92kw - motor OPEL - společnej základ s X20DTL/Y20DTL/X20DTH/Y20DTH

vše mimo X17DTL má přímej vstřik, 2.0 a 2.2 maj rozvodovej řetěz, ostatní maj řemen