Stránka 2 z 2

Napsal: 06 pro 2007, 22:11
od AstraDTI
Tak snad to chvilku vydrzi :wink:

Napsal: 14 pro 2007, 17:25
od Mirek MH
Hoši,tak nevím co se tím turbem mohlo pohnojit,ale s tím novým to žere 9l/100km !!! Auto jede normálně,jako dřív,akorát ta šílená spotřeba! Netušíte,čím by to mohlo být ??? Díky za případné rady. :wink:

Napsal: 14 pro 2007, 20:35
od AstraDTI
Jestli se neco urvalo z vrtule ve vejfuku, tak to mohlo ponicit KAT ... mozna ... Diagnostika je OK?

Napsal: 15 pro 2007, 22:39
od Mirek MH
Na diagnostiku se dostanu po neděli, z té turbíny ve výfuku se odlomilo pár mini kousků,většina lopatek se srolovala.Ucpaný kat není,na konci výfuku jsou tlakové rázy,tak jak dávají válce......díky za reakci.

Napsal: 03 led 2008, 10:10
od Mirek MH
Tak jsem se konečně dostal na diagnostiku a je to bez závad a vše funguje jak má......ale kam teče ta nafta,to nikdo neví! nekouří to ,jede to a žere to.

Jo,kdyby náhodou...doposavaď jsem ponejvíc tankoval u Benziny,ale kámoš mi říkal,ať zkusím SHELLku a musím říct,motor změnil zvuk,jde jako by lehčeji,tiše,ale můj problém s velkou spotřebou to nevyřešilo... :?

Napsal: 04 led 2008, 21:05
od RomanK
Vojta píše:turba odcházej jenom na 2.2dti bo maj proměnnou geometrii lopatek, 2.0dti neodcházej protože jsou obyč...
Není pravda. Měl jsem jedno rozebrané z motoru Y22DTR a lopatky byly napevno. Turba na XDTL, Y20DTL, X20DTH, Y20DTH a Y22DTR (Frontera a omega Y22DTH) se od sebe liší pouze průměrem lopatek. Čím větší výkon, tím větší průměr.

Napsal: 04 led 2008, 21:07
od AstraDTI
To by me zajimalo cos mel rozebrany - 2.2 ma VTG ...

Napsal: 04 led 2008, 21:23
od Marky
Tento agregát o výkonu 92 kW (125 k), vybavený řadou pokrokových prvků jako systém přímého vstřiku paliva a proměnná geometrie lopatek turbodmychadla...
http://www.autohit.cz/clanek/245/opel_v ... i_16v.html

Dalo se o tom docist treba i v Opelmagazinu na netu, jenze ted to zmenili a stare veci odmazali.

A tedy je to take modre na bilem "variable turbine geometry"
http://www.gmeurope.com/news/2002/news_020812.html

Napsal: 05 led 2008, 10:36
od Mirek MH
Nevím jak na 2.0 ale na mém motoru to turbo mělo a má proměnnou geometrii lopatek,avšak pozor,nenaklápí se lopatky na rotoru,ale lopatky,které směřují výfukové plyny na turbínu......

Vrátím se k té spotřebě....nevíte,nebo nemáte někdo tušení,proč to najednou tak žere??? Oproti dřívějšku,je to tak o 2,5-3l na 100km víc....

Napsal: 05 led 2008, 12:23
od AstraDTI
No napadlo me, kdyz jsi tu nedavno psal, ze obcas blikne kontrolka brzd, jestli nemuze byt problem tady - mel jsem za to ze se takhle signalizuje jen malo brzdovky, ale asi holt ne. Zkousel jsi jestli nemas pribrzdeny nejaky kolo?

Napsal: 05 led 2008, 13:18
od Mirek MH
AstraDTI píše:No napadlo me, kdyz jsi tu nedavno psal, ze obcas blikne kontrolka brzd, jestli nemuze byt problem tady - mel jsem za to ze se takhle signalizuje jen malo brzdovky, ale asi holt ne. Zkousel jsi jestli nemas pribrzdeny nejaky kolo?
Jo,bzdy vyřešený,i když kapaliny bylo akorát,tak ji bylo málo a prudkým bržděním se ještě odlila a proto ta signalizace.....

Re: Turbo na 2.2 DTi

Napsal: 07 říj 2009, 16:44
od Sintom
Ahoj též přidám dotaz já mám 2,2DTL (88KV VP4416PG) všechno je ok Ale při spínání turba kolem 1600 otáček ? se ozívá lehké pískání nní to moc ale slyšet to je nad otáčk kolem 1800 zase ztichne. Tuší někdo co to je ? je to normální nebo se loučí urbo ? dá se tomu předem nějak zabránit ?Díky