Stránka 2 z 7

Napsal: 28 led 2008, 20:59
od spermin
Michal Vlas píše:Takže jestli to dobře chapu tak díra je tam kde je jehla??!! a ta vedle (ta větší) je zaslepená? Mam to už taky hotoví a pravě jsem si nevěděl rady s tesnením
Přesně tak.

Podložka pod EGR.

Napsal: 30 led 2008, 17:10
od Oliver
Tak jsem dnes měl náladu něco rozumného udělat, tak jsem si udělal doma v kuchyni na stole měděnou podložku na zaslepení EGRu. :wink: No trvalo mi to celkem asi tak dvě hodiny, napřed vymontovat EGR z auta, pak se rozhodnout jakým způsobem se pustit do té výroby, když nemám doma celkem nic, tak jsem si vzal kousek dřeva, dva šrouby M8 a matice, lupenkovou pilku, vrtačku, no tak nějak jsem se do té práce pustil, výsledek dávám jako přílohu na fotkách. :roll: :wink: :? :lol: no rád bych dal :evil: , ale nějak to zase nefunguje :twisted: :roll: , takže doplním fotky, až půjde ukažto.com. :? :wink: Obrázek Obrázek

Napsal: 30 led 2008, 17:22
od AstraMan
Tak to dej přes http://www.imageshack.us/ :wink:

Re: Podložka pod EGR.

Napsal: 30 led 2008, 17:44
od Oliver
Oliver píše:Tak jsem dnes měl náladu něco rozumného udělat, tak jsem si udělal doma v kuchyni na stole měděnou podložku na zaslepení EGRu. :wink: No trvalo mi to celkem asi tak dvě hodiny, napřed vymontovat EGR z auta, pak se rozhodnout jakým způsobem se pustit do té výroby, když nemám doma celkem nic, tak jsem si vzal kousek dřeva, dva šrouby M8 a matice, lupenkovou pilku, vrtačku, no tak nějak jsem se do té práce pustil, výsledek dávám jako přílohu na fotkách. :roll: :wink: :? :lol: no rád bych dal :evil: , ale nějak to zase nefunguje :twisted: :roll: , takže doplním fotky, až půjde ukažto.com. :? :wink:
Obrázek Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 led 2008, 18:04
od Oliver
No tak se stále snažím poslat těch fotek více, ale nějak to nejde a na ten americký server, tak tam to neumím nahrát, tož tak asik, to je. :? :wink: :roll:

Napsal: 30 led 2008, 18:09
od Salám
Moc bych nerozšiřoval, že je to měděné, páč kucí opálení cítí měď i na sto honů a motor mají vyndaný za cca 2 minuty :D :D :D

Napsal: 30 led 2008, 18:11
od Oliver
Salám píše:Moc bych nerozšiřoval, že je to měděné, páč kucí opálení cítí měď i na sto honů a motor mají vyndaný za cca 2 minuty :D :D :D
no tak z těch já strach nemám, páč oni maj strach ze mne, taková S&W 45 tak tá už si s něma lehce poradí a já šetřit na nich nebudu! :wink: :lol:

Napsal: 30 led 2008, 18:17
od Oliver
No tak jsem to nějak moc za jízdy nevyzkoušel, páč jsem to jenom dal do auta, uvidím co to bude dělat zítra,, pojedu do Hradiště a tak to alespoň trochu zkusím, doufám, že alespoň to nebude cukat, pokud se ještě k tomu, nerozsvítí ta žlutá bestie (kontrolka emisí), tak budu velice spokojený, sice už mám domluvenou lambdu, ale kdyby tato byla OK, tak bych měl ještě větší radost. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 30 led 2008, 18:29
od Majklus
Prosimte ted sem ztoho blazen :roll: nekde sem cetl ze kdyz chces zaslepit AGR tak musis pit podlozku tlustou tak 8-10 mm.a udelat doni zahloubeni na vyjizdeci jehlu,ja Z Oliverem mam stejnej AGR takze staci na zaslepeni udelat takova podlozka jak mas ty jo?? :?: :?:

Napsal: 30 led 2008, 18:37
od Oliver
Majklus píše:Prosimte ted sem ztoho blazen :roll: nekde sem cetl ze kdyz chces zaslepit AGR tak musis pit podlozku tlustou tak 8-10 mm.a udelat doni zahloubeni na vyjizdeci jehlu,ja Z Oliverem mam stejnej AGR takze staci na zaslepeni udelat takova podlozka jak mas ty jo?? :?: :?:
No já to nevím na 100%, ale proč by to nešlo takto jak jsem to udělal já? :? Plyny zpět do sání, tak ty tam nepůjdou, no a jinak je to jedno, EGR funkční je, jehla se pohybovat bude, takže ECU nepozná, že je tam podložka. :lol: :wink:

Napsal: 30 led 2008, 18:40
od Majklus
Prosimte muzu te poprosit zda bys byl tak hodnej a mohl mi treba nate Fotce nejake popsat vlastne kudy je nasavanej ten vyfukovej plyn prezco to de a kde to vychazi?Vim kcemu je ten AGr ale nevim presne jeho funkcnost.muzes mito prosimte popsat?Uz sem tu prosel vic nez dost temat ale furt mito nejak nedava to co bych ja potreboval.dikes!

Napsal: 30 led 2008, 18:41
od Oliver
pro Majklus: jestli máš stejný EGR jako já a máš ho funkční, tj., že se ti ta jehla vysouvá, tak nemáš co řešit, udělej si stejnou podložku jako já a je to. :wink: No a jak vyzkoušíš ten EGR? Na ty dva krajní kontakty prostě napojíš 12 V a je jedno kde je plus a kde mínus, jehla pokud se vysunuje, tak je EGR funkční a nemusíš ho měnit! :D

Napsal: 30 led 2008, 18:44
od Majklus
Oliver píše:pro Majklus: jestli máš stejný EGR jako já a máš ho funkční, tj., že se ti ta jehla vysouvá, tak nemáš co řešit, udělej si stejnou podložku jako já a je to. :wink: No a jak vyzkoušíš ten EGR? Na ty dva krajní kontakty prostě napojíš 12 V a je jedno kde je plus a kde mínus, jehla pokud se vysunuje, tak je EGR funkční a nemusíš ho měnit! :D
JJ to jsem zkousela avpohode mi ta jehla vyjede,ale proste mito skube treba po mneste na 3 nemuzu jet 50km/h :(

Napsal: 30 led 2008, 18:45
od Oliver
Majklus píše:Prosimte muzu te poprosit zda bys byl tak hodnej a mohl mi treba nate Fotce nejake popsat vlastne kudy je nasavanej ten vyfukovej plyn prezco to de a kde to vychazi?Vim kcemu je ten AGr ale nevim presne jeho funkcnost.muzes mito prosimte popsat?Uz sem tu prosel vic nez dost temat ale furt mito nejak nedava to co bych ja potreboval.dikes!
Hmm, tak na tom jsme asi stejně, já to totiž taky nevím kudy ty plyny přicházejí a kudy odcházejí, ale asi to bude z té strany kde je ta jehla, tak bych řek, že odtud ty plyny jdou do EGRu a pak přes EGR do sání, ale já to nevím, jenom moje domněnka. :?

Napsal: 30 led 2008, 18:47
od Oliver
Majklus píše:
Oliver píše:pro Majklus: jestli máš stejný EGR jako já a máš ho funkční, tj., že se ti ta jehla vysouvá, tak nemáš co řešit, udělej si stejnou podložku jako já a je to. :wink: No a jak vyzkoušíš ten EGR? Na ty dva krajní kontakty prostě napojíš 12 V a je jedno kde je plus a kde mínus, jehla pokud se vysunuje, tak je EGR funkční a nemusíš ho měnit! :D
JJ to jsem zkousela avpohode mi ta jehla vyjede,ale proste mito skube treba po mneste na 3 nemuzu jet 50km/h :(
přesně to samé to dělá mě! :cry: sice na trojku to jde, ale na čtyřku 50km, tak to škube, dělá mi to tak při cca 1600 - 1900 RPM! :( :roll: