Ivanhoe67 píše:Jsou dva typy - jeden - když máš na rádiu "díru" a potřebuješ tam "čudlík", a pak je druhý - máš na rádiu "čudlík" a potřebuješ "díru" - takže když řekneš, že potřebuješ redukci na anténu autorádia, maximálně Ti ukážou ty dvě - no a snad poznáš, co potřebuješ...
OK, jasnačka, mám v rádiu dieru a potrebujem čudlik. I keď neviem ako by som preložil "čudlik" Ale ine nie su, tekže problem by nemal byť.
NO PROBLEM - čudlík - origo po slovensky - DZINDZÍK !!!
Ivanhoe67 píše:Jsou dva typy - jeden - když máš na rádiu "díru" a potřebuješ tam "čudlík", a pak je druhý - máš na rádiu "čudlík" a potřebuješ "díru" - takže když řekneš, že potřebuješ redukci na anténu autorádia, maximálně Ti ukážou ty dvě - no a snad poznáš, co potřebuješ...
OK, jasnačka, mám v rádiu dieru a potrebujem čudlik. I keď neviem ako by som preložil "čudlik" Ale ine nie su, tekže problem by nemal byť.
NO PROBLEM - čudlík - origo po slovensky - DZINDZÍK !!!
Pokud chceš aby Ti to hrálo pořád, musíš spojit hned za rádiem žlutý kabel s červeným a přivest na ně stále napětí 12V. Žlutý je paměť rádia a červený je Power rádia. Ten se buď dává na spínané napětí ze spínačky, nebo na trvalé, tak aby ti to hrálo i bez toho klíčku v zapalování..
Moje Astrina 1,7DTi Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem.... A je vám jasné, že:"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
ja som kupoval Sony asi pred 2 mesiacmi. Bola to sice vyssia rada (mex-dv1000) ale bola tam aj redukcia na radio a zasuvky do doho cierneho konektora tam krasne vysly takze nebola potreba ten konektor rozbijat - rozdelovat. Vsetko sa krasne pozapajalo, a hralo. Pamat a ovplyvnenie napajania je tiez na kablikoch je tam viac verzii, traba postudovat navod. Myslim teda, ze by to malo byt aj v lacnejsich modeloch.
No mel jsem to samé. Konektor z noveho radia presne pasoval do origo konektoru z vyroby. Pekne jsem to zacvakl a nefičí to.(teda jen kdyz je klicek v zapalovani).
Frydex píše:Pokud chceš aby Ti to hrálo pořád, musíš spojit hned za rádiem žlutý kabel s červeným a přivest na ně stále napětí 12V. Žlutý je paměť rádia a červený je Power rádia. Ten se buď dává na spínané napětí ze spínačky, nebo na trvalé, tak aby ti to hrálo i bez toho klíčku v zapalování..
kukajz píše:Zdravím Vás všetkých. Ja som taký laik v týchto veciach, tak sa preto pýtam: Keď dám preč originál rádio Philips Car 400 a dám tam Sony CDX-GT 20 (klikni www.datart.sk/katalog/Autoradio-SONY-CDXGT20-EUR.html ) budem musieť ešte niečo urobiť aby mi to šlapalo? (nejaké upravy) Dík!
Ja som montoval Panasonic... http://ishop.nay.sk/sk/catalog/product- ... d=11191415
Vyzerá super, hraje tiež Som spokojný... Ináč som našiel niekde na fóre, ako to zapojiť. Prepájal som na rádiu 2 káble, ale to bolo bez problému, nakoľko Panasonic to mal pripravené tak, že káble boli spojené konektorom. A ešte som dával redukciu na anténu. cca 80 Sk. A ide to super. Ešte jedna vec - aby som si bol istý, tak som premerával napätie na káblikoch (či je alebo nie je) - pri vypnutom zapaľovaní a zapnutom. Ak sa to zapojí opačne, nuluje sa pamäť rádia po vypnutí zapaľovania.
Tá montáž je jednoduchá - robil som to 1x
Boči píše:To Kukajz: doufam ze ti nevadi, kdyz tady popisu svuj problem (trochu to souvisi s vymenou radia)
vymenil jsem radio, vsechno pekne klape, akorat me stve ze kdyz chci zapnout radio musim mit klicek v zapalovani. Co s tim ?
Děkuji
Podľa mňa je OK, že sa to zapína len s kľúčom v zapaľovaní. Ja keď chcem zapnúť, tak musím kľúč pretočiť do prvej polohy. Potom ho môžem vrátiť do polohy, kedy sa dá vybrať a rádio hraje... Ináč všetky originál rádia, sa po vybratí kľúča vypli. Určite je to aj proti tomu, aby zábudlivci nevybili batériu .
Mas pravdu s tim vypnutim radia po vytazeni klicku, ale dobre nainstalovane radio vcetne originalu zapnes aniz bys musel mit klicek v zapalovani. Jinak original radio pokud nemas ve spinaci skrince klicek se ti samo po 1hodine vypne, takze baterii nevybijes.