Stránka 2 z 2
chip
Napsal: 19 říj 2007, 18:17
od sabelt
Ano, máš pravdu, je to tím turbem ...
Ale také tím, že benzín ma jine vlastnosti než nafta... čili je to upě o nečem jiným
Jinak, co říkate na EDS .. ? koukali ste na neco ? .) me se tam libi hafo veci

Re: chip
Napsal: 19 říj 2007, 18:25
od Roman ST1
sabelt píše:Ano, máš pravdu, je to tím turbem ...
Ale také tím, že benzín ma jine vlastnosti než nafta... čili je to upě o nečem jiným
Jinak, co říkate na EDS .. ? koukali ste na neco ? .) me se tam libi hafo veci

jj, koukal jsem na to a ještě jsem viděl jedny německý stránky přímo na úpravy motorů opel, ale teď je nemůžu najít. Rozhodně je to hodně zajímavý, ale jde o to kdo si to pojede do německa nechat udělat
Co se týká nafty, tak je to znát hodně na krouťáku. Přesto pokud by to nebylo pro mě vysloveně ekonomicky výhodný, tak bych do nafty nešel a už vůbec ne do chipu, protože to co pak u těchto starčích motorů jde z výfuku je hrozný.
Napsal: 19 říj 2007, 19:14
od spermin
Všem, kteří přemýšlí o ČÍPS TUNINKU,
DOPORUČUJI důkladně prohledat internet, potom se rozhlédnout a
rozmyslet. Větší výkon se projeví ve vyšších otáčkách, takže potom více točit, a mít z toho japonce

. ČÍPS na parkovišti nebrat.
Napsal: 19 říj 2007, 19:22
od Roman ST1
spermin píše:Všem, kteří přemýšlí o ČÍPS TUNINKU,
DOPORUČUJI důkladně prohledat internet, potom se rozhlédnout a
rozmyslet. Větší výkon se projeví ve vyšších otáčkách, takže potom více točit, a mít z toho japonce

. ČÍPS na parkovišti nebrat.
Souhlasím s tebou, jde o to jak moc se to projeví v těch nejvíc používaných otáčkách tzn. od 2500 do 4000ot./min. Výkon který je posazený spíš nad tohle pásmo je spíš na sprinty a pokud chcete razantněji předjíďět, tak stejně musíte podkvaltovat.
jop
Napsal: 19 říj 2007, 21:14
od sabelt
Yep, čili když si to budete víc točit, tak to bude i vic papinkat, bo vice tlacite na plyn... takze ne ze bude spotreba stejna jako predtim

Re: jop
Napsal: 19 říj 2007, 21:30
od spermin
sabelt píše:Yep, čili když si to budete víc točit, tak to bude i vic papinkat, bo vice tlacite na plyn... takze ne ze bude spotreba stejna jako predtim

nejsem schopen pravdivě zodpovědět, předpokládám, že právě v těch vyšších ot. bude spotřeba nižší, bude to na ně stavěné.
Napsal: 05 pro 2007, 13:45
od jezajeza
Nazdárak lidi, koukám, že tomu snad tady někdo rozumí.... Mám astru kombi, r 1999, 1.6 výkon 55 kW, nejsem závodník, ale když to auto naložím, tak ten výkon trochu chybí, tak jsem začal přemýšlet, jak ho trochu zvednout, nechci ni extrémního, můžete někdo poradit, jak nejjednodušeji zvednout výkon a jestli se to vůbec vyplatí? Motor fakt zničit nechci. Díky.
Napsal: 05 pro 2007, 14:20
od AstraDTI
U atmosferickeho benzinu to nestoji za to

Napsal: 07 pro 2007, 19:18
od Sádlo
jezajeza píše:Nazdárak lidi, koukám, že tomu snad tady někdo rozumí.... Mám astru kombi, r 1999, 1.6 výkon 55 kW, nejsem závodník, ale když to auto naložím, tak ten výkon trochu chybí, tak jsem začal přemýšlet, jak ho trochu zvednout, nechci ni extrémního, můžete někdo poradit, jak nejjednodušeji zvednout výkon a jestli se to vůbec vyplatí? Motor fakt zničit nechci. Díky.
Upraveni sani, pruchodnejsi vyfuk (vcetne svody) to je takovy zaklad pro zacatek - rychlejsi vzduch dovnitr, rychlejsi spaliny ven.
Pak muzes se treba povazovat o vackach a na konec uprava software.
Ale popravde s tim vykonem to moc smysl nema. Tyhle upravy zvysuji vykon o procentach. Treba svody mohli zvednout vykon o 8% ale platis stejne jestli mas dvoulitr s vykonem 150 koni nebo 1.6 s vykonem 70, ale zatimco pan s dvoulitrem za sve prachy dostane 12 koni, ty dostanes jen 5 a pul.
Za penize co das za upravy muzes tam rovnou soupnout pod kapotou silnejsi motor.
No jinak, co se tyce cipu: pokud nekdo ma nejaky upravy motoru ten standard cip nema moc vyznam i kdyz je to z kvalitni firmy jako BitPower. To oni maji parametry nastaveni na seriovy motor.
Kdyz uz pak uprava ridici jednotky na miru - hezky na brzde a ladit motor podle tomu.