Stránka 2 z 6

Napsal: 27 zář 2007, 21:54
od milosh
Marky píše:
milosh píše:No ja sem taky dam asi foto svy kary abyste mi to odhadli :)
To nepujde, Ty uz ji mas nalestenou, vypucovanou a domestikovanou :D .
to bude az zitra po 3 tydnech nanosu spiny a radioaktivniho spadu u nas na severu :lol:

Napsal: 27 zář 2007, 22:54
od Oťas
milosh píše: radioaktivniho spadu u nas na severu :lol:
Kde by se tu vzal??? :lol:

Napsal: 27 zář 2007, 23:10
od TiTeuf
je to rok 99 jinak nevim z nemecka je dovezena, jinak pedaly se mi zdaji slusne...videl sem pedaly kde bylo pry 94tis ale ty byly total!!!rekl bych tak 250tis...nevim no, a co rikate na ten motor..74 je lepsi nez ten 60kw jak moc to zere?? sedadla jsou dost zaprasena co....

Napsal: 27 zář 2007, 23:28
od Marky
No ty sedacky budou opravdu potrebovat dukladne vycisteni.
Co se tyce motoru, tak se tu porozhledni po foru, myslim ze nazor se da z toho udelat. Jinak to jede docela slusne, ale vzdycky to muze byt lepsi :D , zalezi z ceho presedavas a co od toho chces. S tou spotrebou neni problem jezdit v prumeru do 6ti litru celorocne i intenzivnim pouzivanim klimosky.
Jedinou vetsi nectnosti je cerpadlo, ktere neni bohuzel extra drzak jak by se sluselo za ty prachy, takze se muze stat, ze ho casem budes muset vymenit.
Co za to chteji, mohu-li byt zvedav?

Napsal: 28 zář 2007, 00:27
od Spin
Moc pěkná. Mám skoro stejnou. Za 4 roky co ji mám žádný problém, jen běžná udržba. Motor taky dobrý. Jsou i lepší, ale já si nestěžuji. Jediný vážnější problém co mě straší je čerpadlo. Ale to je asi osud.
Takže už jen rok výroby a cena. :)

Napsal: 28 zář 2007, 09:07
od TiTeuf
Rok výroby je 1999 a chtěli za 138.500,- ale bez bproblemu snižil na 131.000,- myslite ze by mohla byt sluzebni??kdyby mela nalitano tech 150tus tak to jde ne?pokud nebudou vyslovene vrzat sedacky a tak tak by to nemelo byt zas tak spatny ne??a co rikate na ten motor..az na tu izolaci.....chci hlavne neco v interieru Sportive..nemate neco?

Napsal: 28 zář 2007, 09:23
od Marky
Co se tyce kilometru, tak by jsi to nemel na aute nijak poznat mam uz cca 175t a jedine misto, kde je to trosicku opotrebene jsou dvere, kde predchozi majitel odkladal loket a jeste trosku ten klakson u volantu, ale jinak pohodicka fakt jako nove.
Jeste k tomu motoru, perfektne mu sedi dalnice totalne narvane auto vcetne stresniho boxu a je to radost, zadny kopecek auto nezastavi a porad me chut zrychlovat. Proste to neni zadna brzda, nechal jsem tam dodelal tempomat coz take muzes pokud ho tam jeste nemas.
Za tu cenu si myslim, ze to nebude spatne :wink: .

Napsal: 28 zář 2007, 10:48
od Oťas
TiTeuf píše: za 138.500,- ale bez bproblemu snižil na 131.000,-
Rozumná cena...... :wink:

Napsal: 28 zář 2007, 20:11
od TiTeuf
a na co si mam davat pozor pri koupi??myslim po motoricke strance...bude to muj prvni naftak....nevim no to cerpadlo se asi nepozna v jakem je stavu..klima kdyz pojede tak je to OK ne..co dal?

Napsal: 28 zář 2007, 21:01
od Marky
Docela dulezite je aby Ti nesvitily zadne kontrolky po chvilce az auto nastartujes napr. kontrolka auto s klicem, airbagy,elektronicke rizeni motoru atd., protoze by to znamenalo nejakou zavadu a to stoji cas a penize :? . Rucni brzdu nepocitam ta svitit muze pokud bude zatazena :wink: .

Az se s tim budes projizdet, tak by to nemelo byt line a kolem 2t otacek to zacne dostatecne nebirat silu a nemel bys slyset hvizdat turbo jako u TDicek. Ja nevim, ted me fakt nic extra nenapada, zkuste se nekdo pridat :oops: .

Napsal: 28 zář 2007, 21:09
od Oťas
Při akceleraci a následném prudkém brždění by nemělo nikam zatáčet.... neškodí se projet někde kolem domů, nebo zdí a mít stažená okýnka a poslouchat, jestli nejsou slyšet nějaké pazvuky , které se odráží..
Dále bych otevřel víčko na nalévání oleje při běhu motoru - nemělo by to odsud kouřit.

ad cena

Napsal: 29 zář 2007, 12:50
od Mitom
Kdosi tady napsal "rozumna cena"...mi to moc neprijde, ja mam podobnou v plne vybave z IT, akorat se lisi motorem (60 kW) a jeji porizovaci cena (koupe, doprava, prihlaseni atd.) cca 90 000 Kc. Videl bych to tak do 120 000 Kc maximalne.

Napsal: 29 zář 2007, 13:17
od spermin
Zatáhni ruční brzdu a zkus se rozjet, A POSLOUCHEJ A POSLOUCHEJ
Auto VŮBEC NEŠETŘI, PRUDCE ZABRĎ, nesmí táhnout do boku A POSLOUCHEJ A POSLOUCHEJ
Jezdi prudce dokola, napravo a nalevo až Ti bude špatně, a opět POSLOUCHEJ A POSLOUCHEJ
VŠECHNO SI DŮKADNĚ zkontroluj, a při testu káru VŮBEC NEŠETŘI, toť má rada, i rada lidí znalých problémů
Autičko si šetři, až bude tvoje!!!! :!: :!: :!:

Napsal: 29 zář 2007, 13:34
od TiTeuf
Chlapi diky moc.....takove veci jako jsou brzdy, nebo zvlnene kotouce tak to celkem znam, ale dobre rady jsou s tim vickem od oleje a tak...a jak je to s kourem po nastartovani a pak v prubehu??ze zacatku asi kouri vic, ze.. co bily kour??to je spatne ze?ja vim, z te ceny 131tisic mu zbyde porad dost pro sebe, ale takovy kousek se blbe hleda....nevite o necem podbnem?

Napsal: 29 zář 2007, 13:44
od spermin
A ještě jedna technická, ať je motor úplně studený-poznáš starty.
Bílý kouř, hlavně při zahřátém
motoru znamená vodu v prostoru, šedý=olej, mrkni do výfuku.