Napsal: 25 zář 2007, 18:43
Taky jsem se o to zajímal, a po přečtení 3 prdelí článku jsem od toho ustoupil. Zvýšení výkonů je velký problém.
Sice uvádějí u 1.6 16V až 15% zvýšení (na můj dotaz mi neodpověděli, zda vůbec fungují), ale kde si to ověřit,
cena se pohybuje od 11 000 Kč. Samotné čipovaní je rychlé, ale nasledné ladění trvá min 7 hod, i 2 dny. Kdo to udělá
za 2 hoďky, tomu nevěřím. A je velmi zajimavé, že se hlavně chipují diesly, proč asi-protože mají turba,
a jde lehce zvýšit tlak. Ale pozor na opálené lopatky to je potom levná záležitost. Pokud ti výkon 100 koníku
nevyhovuje, kup si větší objem, je to jistější.
Sice uvádějí u 1.6 16V až 15% zvýšení (na můj dotaz mi neodpověděli, zda vůbec fungují), ale kde si to ověřit,
cena se pohybuje od 11 000 Kč. Samotné čipovaní je rychlé, ale nasledné ladění trvá min 7 hod, i 2 dny. Kdo to udělá
za 2 hoďky, tomu nevěřím. A je velmi zajimavé, že se hlavně chipují diesly, proč asi-protože mají turba,
a jde lehce zvýšit tlak. Ale pozor na opálené lopatky to je potom levná záležitost. Pokud ti výkon 100 koníku
nevyhovuje, kup si větší objem, je to jistější.