Stránka 2 z 2
Napsal: 16 dub 2006, 10:54
od R.A.Y.
Vojta píše:R.A.Y. píše:To samozdřejmě nebylo kvůli žárovce.Mě jen zajímalo jak to rozebrat kdybych se náhodou rozhodl udělat popepy budíků.Nevíš náhodou co s tou žárovkou?Jestli se to kupuje v celku nebo nějak samostatně ?
já je kupoval v oplu a tam sou celý i s tou paticí
díkas

Napsal: 16 dub 2006, 12:18
od dominus-et-deus
Teda mě fakt fascinuje, jak by se tady každej do něčeho rejpal. Jen se rejpejte a až se Vám to vysere, tak nebrečte.
Napsal: 18 dub 2006, 13:37
od Princ William
ne my se jenom zeptame na nejakou radu. a kdybych se v aute nerejpal tak by mi to prilo takove nudne. chci mit neco jinyho nez maj ostatni.
jestli te v oplu vyfak... tak si zajed do nakeho obyc servisu a mozna te neco poradi. mozna nejlepsi by bylo zajit do nake tuningove firmy. to by mohlo vyjit

Napsal: 18 říj 2008, 12:24
od pepik
mam mensi dotaz nevim kam to mam napsat

a nechci zakladat novy tema

ale de mi oto ze si chci koupim chrom krouzky kolem budiky a tak se chci zeptat jak mam co nejsnadnejs to tam dat ??? nebo spis jak nejsnadnejs to nak rozdelat ?? nechci abych tam neco znicil

Napsal: 18 říj 2008, 12:57
od Frydex
Vytáhneš budíky z palubky, pak je rozděláš je to nacvakané v sobě ty plasty. Oddělíš od sebe plexi a ten černý plast pod tím od desky a nasadíš. Nic se nelepi...! Jen se to nasadi a zezadu se to dokola objede necim kulatym, treba tyckou od sroubovaku a tim se to zahne. Drzi to dobre...
Pak složíš. Bacha u nasazování plexiskla, rádo se láme když zapomeneš na tyčinku od nulování počítadla a neprostrčíš přes dírku v plexi..

Napsal: 18 říj 2008, 13:07
od pepik
Napsal: 18 říj 2008, 14:13
od Kraken
Minulý týždeň som to robil a mal som spočiatku obavy, ale pohoda. Najviac ma vyľakala ručička otáčkomera. Pohol som s ňou nechtiac a už sa nevrátila späť, ale po zapnutí sa sama vynulovala.
Smelo do toho!!! 
Napsal: 18 říj 2008, 23:03
od RomanK
Kalibrování rozsahu ručiček je holý nesmysl. Nic takového se nedělá, ani nevím čím by to šlo. TECH 2 umí pouze v testu posunovat ručičky teploty, palivoměru, otáček motoru a rychlosti na ocejchované hodnoty (např. ručičku otáčkoměru na 500,1000,1500,2000,2500,3000,3500 atd.). Pokud by někdo chtěl aby ručičky chodily jinak, musel by přeprogramovat čip který je řídí a to si myslím že je velký problém.
Pokud ale jde jen o usazení ručiček do nulových poloh, tak se to nastaví ručně a budíky se připojí na napětí. V ten moment se ručičky samy nastaví na nulové polohy (resp.hřídelky ručiček). Ručičkami se proti směru hodinových ruček na hřídelce pootočí tak, aby ukazovaly na nulu (výchozí polohu). Přitom je třeba dbát na to aby mezi ručičkou a polepem byla mezera asi 0.5mm. Jinak ručičky můžou drhnout. Pak se napětí odpojí a zase zapojí. Ručičky se opět posunou na nulovou polohu (resp.hřídelky ručiček). Pokud je nulová poloha stejná s nulou na polepu, pak je vše v pořádku, když ne, je třeba celý proces opakovat.
Napsal: 19 říj 2008, 10:55
od Frydex
Jo jo Romane... mluvíme tady o tvém druhém odstavci... Jasně že to první je kravina. Jen o nulové poloze

Napsal: 28 říj 2008, 16:15
od mesr
A na jaký pin tam mám na těch budíkách připojit napětí???