Stránka 2 z 2
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 08 dub 2009, 10:20
od Marthy
Já mám na autě vrtané kotouče Otto Zimmermann a destičky ATE. Jsem s touto kombinací maximálně spokojený

Re: Vrtané kotouče
Napsal: 10 dub 2009, 04:22
od petr
Berry píše:Zdravím,
kolega v práci má Astru G 2,2 DTi rozteč 5x110. Jezdí trochu razantněji a odrovnal sériové kotouče. Uvažuje o výměně za nějaké větší a pokud možno vrtané..
Nemáte s tím někdo zkušenosti?...
Dík
myslim ze se to pise zimmerman
perfektni kotouce derovane...
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 11 dub 2009, 16:40
od petr
Marthy píše:Já mám na autě vrtané kotouče Otto Zimmermann a destičky ATE. Jsem s touto kombinací maximálně spokojený

take je mam doma nachystany v krabici... teprve pojedu delat brzdy a rozvody... ale bratranec je ma na golfu a kamarad taky a jsou dobry..
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 15 dub 2009, 01:33
od Marthy
Určitě s nima budeš spokojený.

Je to opravdu kvalita.

Re: Vrtané kotouče
Napsal: 15 dub 2009, 02:14
od petr
vsichni k nim nim doporucujou nejaky desticky? ale uz tejden premejslim jaky

nemuzu si vzpomenout.......
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 15 dub 2009, 02:52
od Marthy
Já jsem k těmto kotoučům dal desky ATE a brzdí to uplně perfektně. Tuto kombinaci mi doporučilo víc lidí.
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 24 kvě 2009, 11:28
od Phrz
kdyz brzdim ze 190 nebo 160 prudceji tak me to roztancuje takze je asi cas na vymenu kotocu ze?
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 24 kvě 2009, 11:40
od Štráda
Když máš v háji kotouče,většinou když brzdíš,tak klepou a cítíš to až pedálu.Obyč kotouče,či sériové mi přivětších rychlostech a brždění vadly,tak jsem se rozhodl pro nové a lepčí (sportovnější) kotouče a pořídil jsem si Brembo Max a nemohu si je vynachválit,brzdí fakt úžasně a za mokra díky drážkám taky výborné a hlavně už nevadnou!

Re: Vrtané kotouče
Napsal: 24 kvě 2009, 17:06
od Phrz
nic neklepe ani nevibruje, nikam to netahne akorat z vysich rychlostech pri intenzivnim brzdeni me to haze doleva doprava
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 26 kvě 2009, 00:20
od Trdlo
Štráda: Člověče, to je pro mně novinka, že drážkovný kotouče jsou právě pro to, aby odváděly vodu, já žil dodnes v domnění, že je to kvůli rychlejšímu odvodu prachu z destiček. A co se týká chlazení, tak ty drážky tomu moc nedaj, jen tím že mezi třecími plochami není ten prach tak lépe dosedají a brzdí "líp".. Chladí ti to stále jen vzduch mezi kotouči...
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 24 srp 2009, 21:06
od Vape
Ahoj mam na své astře g také vrtané kotouče od zimmermana mám je tu už zhruba rok a půl k tomu mam destičky FERODO PREMIER děrování u těchto kotoučů slouží pouze k lepšímu chlazení nikoliv ke zlepšení brzdného učinku na to jsou drážkované kotouče dále po roce a půl jsou kotouče vydřené zrezlé jako kterékoliv jiné takže já moc spokojenej nejsem je sice pravda že oproti původním opel kotoučům tyhle brzdí o něco razantněji ale za ty peníze co jsem za ne dával já bych po dnešku koupil radši od drážkované od ate.
Re: Vrtané kotouče
Napsal: 12 zář 2009, 12:50
od Charlie
Vrtání na kotoučích lépe odvádí teplo, drážky odvádí prach z brzd, právě tím, že se lépe odvádí teplo které vzniká při brždění brzdy méně vadnou = lepší brzdný účinek při opakovaném brždění. A že někdo brzdí z 200 na 80, v německu běžná praxe, neomezená rychlost, pak 120, 80 a omezení, a že jich tam je celkem dost, takže se tomu vůbec nedivím, ono né každý jezdí jen po českých dálnicích!!