Stránka 2 z 4
Napsal: 09 zář 2007, 23:48
od Mitom
Mitom píše:Ďuri píše:to Maranelo: a čo potom urobí chip? Nenarobí to šarapatu? Predsa len to turbo z DTi tlačí asi viacej vzduchu.
Ja myslim, ze turbo u DI by melo tlacit vzduch stejne jako u DTI, ale ne odspodu - jak bylo napsano vyse, turbo u DTI ma akorat variabilni naklapeni lopatek, cili pri nizsich otackach, kdy turbina nema jeste takovy tlak, tlakuje zmenou prurezu vice, pri vzrustajicich otackach turbiny se to srovnava.
S tim prechipovanim je to ale zajimave, pokusim se nekde nekoho sehnat alespon za cenu cca kolem 5000 Kc a pujdu do toho, preci jenom za pouhe prehrani sw v ridici jednotce se mi to zda trochu moc.
Napsal: 10 zář 2007, 10:18
od AstraDTI
Mitom píše: turbo u DTI ma akorat variabilni naklapeni lopatek
zadna 2.0 nema VTG, je to jak psal Marky

Napsal: 10 zář 2007, 14:04
od Mitom
AstraDTI píše:Mitom píše: turbo u DTI ma akorat variabilni naklapeni lopatek
zadna 2.0 nema VTG, je to jak psal Marky

Takze tech 15 kW dela pouze vstrikovani a chladic vzduchu? Stale premyslim nad tim vykonem, tech 60 kW se mi zda na tak tezke auto malo - nema nekdo nejake tipy na nekoho, kdo se zabyva prechipovanim? Ze bych je postupne oslovil a zkusil dojednat rozumnou cenu

Napsal: 10 zář 2007, 14:35
od AstraDTI
Ber to tak, ze software s vyssim vykonem ladi jen nekolik malo firem s potrebnym vybavenim. Vetsina chiptuningovejch firem u nas pouze kupuje zahranicni software. Vyvoj a odladeni takoveho softwaru neni levna zalezitost, takze vyvojarska firma si to samozrejme necha dobre zaplatit. Pokud sezenes podezrele levnou firmu, tak je pravdepodobne ze software ziskali nelegalni, nebo prinejmensim podezrelou cestou, pripadne amatersky vytvoreny a nekvalitni.
Napsal: 10 zář 2007, 17:43
od AstraMan
Mitom píše:Takze tech 15 kW dela pouze vstrikovani a chladic vzduchu? Stale premyslim nad tim vykonem, tech 60 kW se mi zda na tak tezke auto malo - nema nekdo nejake tipy na nekoho, kdo se zabyva prechipovanim? Ze bych je postupne oslovil a zkusil dojednat rozumnou cenu

No mě osobně se zasejc těch 60KW nezdá málo

. Ano pokud ovšem sedneš z nachipovaného 2.0 benzín do tohoto, tak samozřejmě že to je poněkud větší rozdíl

Napsal: 10 zář 2007, 17:51
od Ďuri
Mne sa 60kw tiež zdalo málo ale treba si uvedomiť že diesel nie je benzín - je to o krúťáku

si aspon myslím... Dá sa stým krásne jazdiť až by jeden neveril

Keď si zoberieš že do Astry sa montuje aj 1,2 tak je to krásny objem a ten ako sa hovorí "ničím nenahradíš".

Napsal: 10 zář 2007, 18:38
od Mitom
Ale jo, kroutak je O.K., ale mel jsem pred rokem VW Passat 81 kW a bylo to zcela o necem jinem...alespon tech 74 kW kdyby to melo

...ale jinak jsem spokojeny, diesel je holt diesel, na benzin bych uz nesel

Napsal: 10 zář 2007, 18:50
od AstraDTI
Tak si to nech nacipovat, ale nesetri. Pak to pojede stejne jak bejvalej Pasik, mozna i lepe bo Astra s timhle motorem ma sakra kratkou prevodovku.
Napsal: 10 zář 2007, 19:19
od Ďuri
šak veď práve... ... sakra krátku...

Napsal: 10 zář 2007, 19:35
od Maranelo
S tymi lopatkami to neviem... moze byt ze ich ma az 2.2Dti
striky u 2.0 rozprasuju palivo lepsie a pri vyššom tlaku preto ten rozdiel vo vykone plus ten intercooler /ten pri zahriatom motore uroby min. 5až 10 koni a najviac sa osvedcuje pri jazde do kopca/ a inac nastavena RJ.. To je tych 14kw...
Co sa tyka tych oplackych motorov, mam kamosa ktory je velmi dobry v TDI motoroch a vravel ze tie oplacke diesle su dost vykonovo poddimenzovane... Ich konštrukcia je velmi dobra, dokonca v oply mi povedali ze DI je velmi dobry motor a malo poruchovy... S tymi motormi sa da pekne hrat a ich vykon zvysovat... Kazdemu kto ma DI odporucam dat upravit RJ ale niekomu kto sa v tom vyzna.. Mne teraz zacina motor tahat od 1500 otacok. mam kamosa ten ma ten isty motor v 3dveraku a ma ho nenachipovany a ked som sa mu dal previest nechcel verit ze ako to dobre teraz ide... Pri normalom zaobchadzani sa tomu motoru nema co stat. takisto sa da odfajcit aj nenachipovany motor... ked sa s tym jazdy ako zo zavodakom..

a dalsia dobra vec na tom motore je ze ma retaz a nie remen na rozvodoch..
Napsal: 10 zář 2007, 20:44
od Ďuri
... no veď ten vstrekovací tlak - ten predsa vytvára vstrekovacie čerpadlo nie?!
Poznáš niekoho dobrého na chip? a hlavne nie drahého

Ke´d našetrím tak vážne uvažujem že do toho pôjdem

Napsal: 10 zář 2007, 21:08
od Maranelo
firma EB Chiptuning... Nie si z KE alebo okolia?
Vedia ti to urobit za 5000Sk... Firmu ma chalan co ho poznam a čipuje auta aj pre policajtov v ke... pozri na
www.chiptuning.sk
Napsal: 10 zář 2007, 21:42
od AstraDTI
Teda minimalne ze stranek na me moc dobrej dojem nedelaj - grafy pred/po jsou bud nakresleny, nebo minimalne znacne upraveny grafikem.
Napsal: 10 zář 2007, 21:50
od Maranelo
Neboj sa.... On uz upravil tolko aut a nielen v KE ze keby bola jeho robota na hov.o tak uz davno nikto za nim nechodi.... Dôlezite su vysledky nie ako vyzera stranka...
Napsal: 10 zář 2007, 21:53
od AstraMan
Maranelo máš pravdu že důležitější jsou výsledky, ale je jasné že pokud chce někoho zaujmout, tak první dojem dělá hodně
