Stránka 2 z 8

Napsal: 31 říj 2007, 14:12
od maxim
AstraDTI píše:Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky
po otoceni klicku mi vsechny postupne zhasnou, zustane svitit jen dobijeni a mazani

Napsal: 31 říj 2007, 14:40
od AstraDTI
Tak samozrejme jsem mel chybu v registru ... ten technik je fakt lempl a ignorant :? Nastesti jen jedna neurcita chybka tykajici se zhaveni.

Napsal: 31 říj 2007, 15:11
od kotek
Pokud ta kontrolka po ujetí několika metrů zhasne a byla identifikována "neurčitá chyba" žhavení, tak je s největší pravděpodobnosti v pr.... jedna ze žhavicích svíček. Je to má osobní zkušenost.

Napsal: 31 říj 2007, 18:53
od AstraDTI
Jo, to me taky napadlo - nejspis to bude i muj pripad. Technik bohuzel projevil naprostou neznalost a neschopnost, takze vyhozeny prachy :? Asi koupim kablik a budu si delat diagnostiku doma.

Napsal: 31 říj 2007, 20:34
od Marky
Teď jsem zrovna objednán do servisu a při té příležitosti nechám vyměnit všechny žhaviče, protže se to chová obdobně. Když je studený motor, tak se po nastartovani rozsvit kontrolka elektroniky motoru a asi po několika stovkách metrů zhasne s teplym motorem to je vše OK.

Napsal: 05 lis 2007, 09:14
od Danda
Zdravím všechny ASTRÁKY,
konečně jsem se propracoval na "ty správný" stránky.Moje astřička mě začala asi před rokem zlobit(elektronika motoru-kontrolka),po určitých opravách dala 1/2roku pokoj,ale teď už zase vyplivla a to úplně,přestal reagovat plynový pedál a zhasl motor,nešel nahodit,až po chvíli,ale kontrolka elektroniky už svítí stále,má někdo podobnou zkušenost a může prosím poradit?
díky Danda
- na compu jsem ještě nebyl,až teď v týdnu pojedu,předtím to byla lambda sonda,ale moc to nepomohlo,takže jsem ještě měnil svíčky a vzduchový filtr,jinak máme najeto 100000 a je to 1,8l

Napsal: 16 lis 2007, 10:54
od billy0
AstraDTI píše:Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky

Mne osobne kontrolka zhasne uz pred startovanim, ale bohuzial sa rozsvieti asi pri 110 km rychlosti a presne sa sprava ako ste uz spominali, znizi vykon a zerie mi nervy. Neviem ci to bude tym olejom ako tu niekto pisal ,ale bol by som happy keby to tak bolo....ak ma niekto s tymto skusenost nech mi napise ,dal som to na diagnostiku ale zhrabli len peniaze a povedali az to bude svietit trvale,tak sa stym nieco urobi,vraj mozno nejaky regulator tlaku,....dik za pozornost a pripadne odpoved

Napsal: 16 lis 2007, 11:17
od spermin
:evil:

Napsal: 16 lis 2007, 11:17
od spermin
:evil: Výborný servis :evil: :twisted:

Napsal: 21 lis 2007, 14:56
od billy0
billy0 píše:
AstraDTI píše:Nechci delat dalsi vlakno tak to hodim sem - pri otoceni klicku do posledni polohy (zhaveni) mi bezne po nekolika sekundach zhasla i kontrolka elektroniky motoru - pred par dny ale prestala zhasinat, respektive zhasne az po nastartovani. Stejne mi to delalo kdyz jsem mel nejake chbyby EGR ventilu. Technik v servisu mi ale tvrdi ze ta kontrolka ma vzdy zhasnout az po nastartovani ... muze nekdo s podobnym nebo stejnym motorem (2.0 nebo 2.2 DTI) napsat zda mu kontrolka motoru zhasne i bez nastartovani? Diky

Mne osobne kontrolka zhasne uz pred startovanim, ale bohuzial sa rozsvieti asi pri 110 km rychlosti a presne sa sprava ako ste uz spominali, znizi vykon a zerie mi nervy. Neviem ci to bude tym olejom ako tu niekto pisal ,ale bol by som happy keby to tak bolo....ak ma niekto s tymto skusenost nech mi napise ,dal som to na diagnostiku ale zhrabli len peniaze a povedali az to bude svietit trvale,tak sa stym nieco urobi,vraj mozno nejaky regulator tlaku,....dik za pozornost a pripadne odpoved
Tak uz dakujem za odpoved, uz netreba,ale ak by mal niekto podobny problem tak poradim,aby ste zbytocne neplatili za vymyslene poruchy.....Renomovana cerpacka mi totiz poskytla "kvalitnu naftu" nejaky humus....stacilo doplnit kvalitnou pohonnou latkou a problem je prec....

Svítí žlutá kontrolka motoru

Napsal: 23 lis 2007, 18:20
od Pekac
Zdravím,
mám Astru G r.v.1998 2.0. DI 16 V. Cca před rokem mi začaly následující problémy: při vytočení motoru nad 3500 ot. se motor přepnul do nouzového režimu (žlutá kontrolka). Tato událost se dala odstranit pouze vypnutím motoru drobného posečkání a opětovného nastartování - no hrůza. Po napojení na počítač se kupodivu nezjistilo vůbec NIC!!! Poté se v tom povrtal známý mechanik, prý si pohrál s podtlaky a konečný výsledek je ten, že žlutá kontrolka se rozsvítí po 5-10-ti vteřinách volnoběhu a po sešlápmutí plynu opět zmizí - také hrůza , ale jezdit se s tím dá. Kdyby někdo věděl co s tím budu rád. Petr

Napsal: 30 lis 2007, 22:26
od Gofe
Pokud to nedělalo před tím než se hrabal v těch podtlacích,tak je zapojil blbe,nebo to někde saje vzduch. To rozsvícení kontrolky motoru nad 3500 ot může způsobovat vadná váha vzduchu a diagnostika to nemusí vždy objevit.

Na 3 valce

Napsal: 10 led 2008, 17:06
od arnie
Chlapi, mam problem, rano nastartuji a jede mi to na 3 valce. Neda se s tim jet trese se to hruza, zadny vykon sviti elektronika. Ale jakmile vypnu motor znova nastartuji tak uz je zase vse o.k, cim to muze byt? Zapalovaci lista to neni to jsem zkousel menit za novou a dela to porad.Na diagnostice vyhodilo spatne zapalovani na x valci. Rikji ze to muze byt tryska vstrikovaci! Jemozne aby ta tryska jednou strikala a pak zase ne? Moc bych potreboval poradit diky. Mam astru G 1.4 16v 66Kw.

Napsal: 10 led 2008, 18:26
od Okura
co to je za rok?

Na 3 valce

Napsal: 10 led 2008, 19:16
od arnie
je to rok 2001, rikaj me i ze to muze byt zakarbonovane! to se mi ale nechce verit