Stránka 2 z 3

Napsal: 16 říj 2007, 20:05
od Trdlo
bubak.velkej píše:
No ale taky ten olej musis casteji menit, sice vizualne vypada lip (neni cernej) ale ten plyn na nej pusobi agresivne. Videl jsem u servisaka na vlastni oci vymenu a to co z toho teklo byla spis voda nez pouzitý olej.... :evil:

Jinak ja uz bych do plynu nesel, sice jsem s tim nemel vylozene technicke problemy, ale ma to spoustu omezeni a spotreba nahoru proste min. o 10% vyleze at tam das system jakej chces...
Nekomu kdo najezdi rocne min nez 20 tis. to nedoporucuju uz vubec... vyhozeny penize. :roll:
No na Zafě častěji neměním, teda neměnil jsem, už ji nemám, ale faktem je, že spotřeba cca o 10% na plyn vyšší, jenže já s autem nalítám ročně 60-80tis, tak to už přemýšlíš o plynu, je to levnější jak provoz na naftu. :wink:

Napsal: 16 říj 2007, 20:32
od Marky
Při 60-80t km za rok neni duvod vahat, ta uspora je ohromna :wink: .

Z vlastni zkusenosti, docela nevyhoda je ta nadrz, treba ta normalni zabere dost mista. Mel jsem driv toroidni nadrz po rezerve a ten dojezd byla slabota a dalo se rict, ze jsem jezdil od pumpy k pumpe :D . Krom toho jsem jeste musel vozit tu rezervu, trochu jsem to casem ojeb.avl protoze jsem si poridil tu uzkou nouzovou a sazel na to, ze to projde :D .

Napsal: 16 říj 2007, 20:42
od Trdlo
Marky píše:Při 60-80t km za rok neni duvod vahat, ta uspora je ohromna :wink: .

Z vlastni zkusenosti, docela nevyhoda je ta nadrz, treba ta normalni zabere dost mista. Mel jsem driv toroidni nadrz po rezerve a ten dojezd byla slabota a dalo se rict, ze jsem jezdil od pumpy k pumpe :D . Krom toho jsem jeste musel vozit tu rezervu, trochu jsem to casem ojeb.avl protoze jsem si poridil tu uzkou nouzovou a sazel na to, ze to projde :D .
O tý nádrži mi chvilku vyprávěj, na Zafě jsem ji měl místo rezervy pod autem a dojezd jen 300km, ale když jsem ji šlapal na krk, tak jen 200km. A absenci rezervy jsem řešil sprejem na opravu, policajtům vždycky stačil, ale naštěstí jsem nikdy nepíchl, takže jsem nemusel zkoušet, zda funguje.

Napsal: 16 říj 2007, 21:59
od Marky
Tak to jsem byl na tom o neco lepe, ja mel dojezd 350 az 400km, ale bylo to ten nejslabsi chcipacek motor ve Felici :D .

Napsal: 17 říj 2007, 12:27
od Pavlis
je někdo z Pardubického kraje, kdo to dává do aut levněji????Měl bych zájem.

Napsal: 17 říj 2007, 19:48
od Trdlo
Marky píše:Tak to jsem byl na tom o neco lepe, ja mel dojezd 350 az 400km, ale bylo to ten nejslabsi chcipacek motor ve Felici :D .
Nj, jenže Zafa byla 1.8 X18XE1, a já furt spěchám, tak jsem měl nohu vždycky těžkou.... :wink:

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 20 led 2011, 14:00
od heretic
No ja len pozeram co sa tu pise.. Mam na LPG nabehanych 70 tis. KM a som spokojny... dojazd je nejakych 450 - 550 km (podla jazdy a podla toho kde natankujem, lebo niekde mi ventil vypne skor, kruhova nadrz) ..

Ale zas na druhej strane je pravda ze nabuduce uz si vyberem asi auto na naftu. Ziadny problem ziadne riesenie legalnosti .. natankujem a idem. Otazne je kam ale budu stupat ceny nafty.

Co sa oleja tyka tak tem pravidelne menim ako keby tam bol benzin a nevyzera nijak zvlastne. kludne by vydrzal aj dlhsie, ale neskusam to :)

Proste toto auto uz ostane u mna kym sa nerozpadne :)..
Ozaj je to Astra 1.8 16V .. myslim ze XE motor.

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 20 led 2011, 15:27
od Mr.Dave_White
Premyslim o plynu na vectre C 3,2 V6, co vy na to? :) :twisted:

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 20 led 2011, 16:08
od denny
Každý má jiný názor.Můj je ,že benzínové auto má jezdit na benzín.Konkrétně spousta V6 motorů Opel pak má díky proměnné délce sání mnoho problémů.Jsou to mé zkušenosti s Omegama.

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 21 led 2011, 09:30
od Mojmec11
Nojo,aby si někdo nerejpnul do "plyňáků" že? :lol: :lol:
Já se budu zase opakovat.Měl jsem na LPG Favorita,Felicii ted Astruli.A co se týče LPG a jeho působení na motor-nevím o ničem.Normálně měním olej,sem tam něco někde poladím,ale že by za nějakou závadu mohlo LPG si říct nedovolím.Můžu jedině doporučit.
jen můžu potvrdit možná menší dojezd,ale nevím,na benzín bych jezdil za 10l/100km,na LPG taky,ale je to levnější.A je pravda,že každý stojan vám natankuje jinak.Některej cvakne hned a jinej to natlačí co se vejde. 8)
Můj dojezd je 250-300km na nádrž.Ale není problém si naplánovat trasu,stanic LPG je u nás dost.A aspon je náká legrace při hledání náké zastrčené pumpy někde v džej zed dý a podobně :lol:
Jo ještě k tomu dojezdu,vlastně máme ještě nádrž na benzín a můžem to dolejt Éčkem-takže dohromady je to za malej peníz dojezd jako kr*** 8)

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 21 led 2011, 11:29
od denny
Mojmec-jenže on řeší 3,2 V6 motor.Tam už musí být vstřik.A řešení je tam dost blbé s tím vrtáním dalších děr do sání.A pak třeba jen vyměnit svíčky při servisu je taky dobrá pochutina.

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 26 čer 2011, 00:10
od heretic
denny píše:Mojmec-jenže on řeší 3,2 V6 motor.Tam už musí být vstřik.A řešení je tam dost blbé s tím vrtáním dalších děr do sání.A pak třeba jen vyměnit svíčky při servisu je taky dobrá pochutina.
Ja mam 1.8 benzin a vstrekovanie LPG. Vstrekovanie benzinu nie je priame (teda do hlavy valcov) ale do sacieho potrubia pred kazdy valec. Tesne pred benzinovy vstrek sa teda navrta plynovy vstrek a riadiaca jednotka LPG sa o vsetko postara.. Ak teda ten 3,2 V6 ma rovnaky system vstrekovania benzinu tak nie je problem . Dokonca aj moja riadiaca jednotka je schopna obsluhovat 4 az 6 vstrekovacov.. je to vec nastavenia software.

Ak ale 3,2 ma vstrekovanie priamo do valca tak tam uz moze byt problem.. niekde som cital, ze tam uz sa to riesi trosku inym systemom a benzinovy vstrek musi byt chladeny (benzinom)..t,j. dva vstreky LPG a jeden benzin. to znamena tretina benzinu a dve tretiny LPG. (nemusism si to pamatat spravne).
Ale fakt je, ze LPG autu nemoze uskodit.. mozno pri neodbornej montazi a zlych nastaveniach (ked to robi nejaky kutil) ale inac silne pochybujem.

A mimochodom.. sviecky mam take ake OPEL odporuca pre moju ASTRU na benzin... ziadne specialne.. celych 70 000 som ich nemenil.
Pristup k nim nie je nijako obmedzeny montazou LPG.

Ludia.. kupte si Daewo Lanos 1.5i. kamoska si to kupila teraz, dala namontovat LPG a jazdi na 6,5l LPG /100km.. (50l nadrz..tak ratajte dojaz) ... ja mam na Astre teraz okolo 8-9l LPG/100

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 26 čer 2011, 07:12
od para
Já mám 16SZR a jsem nadmíru spokojen. co se týče plynu teda :D

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 28 zář 2011, 19:46
od toledorom
nazdar panove tak sem nechal předělat zafača na lpg a nadmíru spokojeny mam 1,8 16v nadrž na 45l a spotřebu cca 8-9l :) :)

Re: Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Napsal: 24 lis 2011, 22:58
od Martin.notoric
Jaký motor benzín na přestavbu LPG??

Čim silnější, tim lepší :) Takovej dvoulitr nebo dvadvojka na plyn je asi lepší jak kdejaký tédéíčko.
Já mám 1,6. Zejtra pro ni jedu. Jako stačí to, ale občas by to chtělo větší výkon. Jak známo, výkonu není nikdy dost... :wink: :D

Jinak je to jedno. Jakýkoliv benzín co se do Aster dával. Podle mě asi optimální poměr výkon/spotřeba má 1,8 92 kw. Dá se s nim jezdit relativně úsporně, přitom výkon už tam nějakej je a povin. růčo ještě nejni tak vysoký. Nejlíp ho ještě načipovat. Já, když jsem kupoval auto, tak jsem na tento motor zrovna nenarazil. Alespoň ve svým okolí ne.