denny píše:Mojmec-jenže on řeší 3,2 V6 motor.Tam už musí být vstřik.A řešení je tam dost blbé s tím vrtáním dalších děr do sání.A pak třeba jen vyměnit svíčky při servisu je taky dobrá pochutina.
Ja mam 1.8 benzin a vstrekovanie LPG. Vstrekovanie benzinu nie je priame (teda do hlavy valcov) ale do sacieho potrubia pred kazdy valec. Tesne pred benzinovy vstrek sa teda navrta plynovy vstrek a riadiaca jednotka LPG sa o vsetko postara.. Ak teda ten 3,2 V6 ma rovnaky system vstrekovania benzinu tak nie je problem . Dokonca aj moja riadiaca jednotka je schopna obsluhovat 4 az 6 vstrekovacov.. je to vec nastavenia software.
Ak ale 3,2 ma vstrekovanie priamo do valca tak tam uz moze byt problem.. niekde som cital, ze tam uz sa to riesi trosku inym systemom a benzinovy vstrek musi byt chladeny (benzinom)..t,j. dva vstreky LPG a jeden benzin. to znamena tretina benzinu a dve tretiny LPG. (nemusism si to pamatat spravne).
Ale fakt je, ze LPG autu nemoze uskodit.. mozno pri neodbornej montazi a zlych nastaveniach (ked to robi nejaky kutil) ale inac silne pochybujem.
A mimochodom.. sviecky mam take ake OPEL odporuca pre moju ASTRU na benzin... ziadne specialne.. celych 70 000 som ich nemenil.
Pristup k nim nie je nijako obmedzeny montazou LPG.
Ludia.. kupte si Daewo Lanos 1.5i. kamoska si to kupila teraz, dala namontovat LPG a jazdi na 6,5l LPG /100km.. (50l nadrz..tak ratajte dojaz) ... ja mam na Astre teraz okolo 8-9l LPG/100
Astra G, 5dv,1.8i, 92kW, r.v. 10/2000