Stránka 2 z 3
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 18 kvě 2009, 10:01
od marve1
je to tak pujčil jsem si zapalovácí lištu a auto jelo jak hodinky,skusili jsme mu dát tu mojí a ejhle jeho auto nejelo,aspon vím co mám koupit

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 19 kvě 2009, 20:35
od denizuko
phill: Zdravím,chci se tě zeptat na ten autoservis Autokelly z Radčic.Bydlím kousek od Plzně a sháním nějaký dobrý servis. Máš s ním tedy dobré zkušenosti? A co ceny? Dík za odpověď.
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 14 zář 2009, 09:26
od Karl
Stejnej probém, při 125.000 km cukání zahřátého motoru, nejpatrnější volnoběh + zapnutá klima... výměna zapalovací lišty a je po problému..
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 14 led 2010, 22:10
od maruz
Zdravím, asi mám podobný problém. V servise mi na nic nepřisli. Auto se chová chvíli normálně, a pak to chvíli cuká, no místy spíše skáče, a pak zas jede v pohodě. A tak pořád dokola. Nejvíce v otáčkách do cca 2600, někdy i na volnoběh ručička otáček mírně poskakuje.
Může to tedy být ta zapalovací lišta? A smělý dotaz, kolik stojí? Motor 2.0 benzín.
Díky moc
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 14 led 2010, 22:36
od maruz
No mrkl jsem ted na Jak na to, a ja tu listu snad ani nemam? Ze by to tedy bylo v tom DISu? Ci zkusit vymenit kabely?
Diky za rady
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 15 led 2010, 01:09
od Trdlo
Maruz: co váha vzduchu?
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 16 led 2010, 21:24
od denny
U motoru X20XEV jsou nejčastějším problémem zapalovací kabely a svíčky.Dost často je taky závada v zaplavení svíček olejem -vytvrdlé těsnění víka ventilů.
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 17 led 2010, 20:17
od maruz
Musím říci, že s autem jezdí hlavně žena. Jak na schvál, když jedu já, tak to nic nedělá. Ale dnes cca 50km, cukání při sešlápnutí plynu mi připomínalo studenou 120. Dokonce i na volnoběh otáčky mírně kolísaly směrem dolů a auto se trocha zachvělo, ale nezdechlo. No, regalátor volnoběhu jsem musel měnit před rokem a byl klid.
Svíčky jsem zkusil vyměnit před pár dny, ale je to stejné. A venku zima, garáž není, co vyzkoušet? Díky
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 17 led 2010, 21:07
od Mike.S
že by škrtící klapku? vyčistit . . .
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 18 led 2010, 20:07
od maruz
Zdravím, tak jsem mrkl na škrtící klapku, jen oddělal přívod vzduchu - čistá (kompletní čištění před rokem a půl k zjištění příčiny před výměnou toho regulátoru vzduchu-koupil jsem nový Siemens), mrkl na svíčky - v pohodě (najeto 500km), a jen vyčistil vzduchovou hadici (trocha zanesená), která vede od motoru k přívodní hadici vzduchu ke klapce. A nastartoval na volnoběh, a ejhle, ještě horší kolísání, nechápu.

A jak jsem obcházel auto, zjistil jsem, že výfuk při poklesu divně zpívá, takové přerušované ta ta ta. Projede žena zítra, jestli dojede.
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 28 úno 2010, 13:25
od maruz
Zdravim, tak po delsim case jsem na netu, auto tak 14 dni opraveno. Motor prosel kontrolou i merenim. A bohuzel, nebyly to jen kabely, ale i zapalovací modul, který 2 litr má.
Opět to jede krásně svižně.
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 05 dub 2010, 11:01
od ducklin
Tak pridavam sa aj ja, moje problemy su v tom ze auto pri jemnom pridani od 1800 do 2500 cuka, obcas mi zasvieti zlta kontrolka ale podla mojich pozorovani iba vtedy ked je vonku teplejsie, motor je zohriaty a zasvieti hned ked dam dole nohu z plynu a dobrzdujem rychlostami a mam nad 3000 ot. Ked startujem auto za tepla tak otacky stupnu na nejakych 2000 potom klesnu na 600 a potom sa uz ustalia. Auto drzi volnobeh 1000 otacok ked pred krizovatkou vyhodim rychlost, no ked uz stojim a pridam plyn tak potom volnobeh klesne na normalnych 800.
Mal som uz vybraty EGR ventil, bol zaslepeny tak som ho pre istotou poriadne precistil urobil nove tesnenie a zlozil, cistil som klapku, krokovy motorcek daval nove tesnenie pod klapku kontroloval podtlakove hadicky, odvtedy po nastartovani zatepla uz niesu take vykyvy otacok, pred tym to bolo horsie, auto asi lepsie taha odspodu a reaguje na plyn, no cukanie a ta kontrolka ostala. A udrzba good, sviecky aj palivovy filter maju okolo 10 000. Nenapada ma nic co by som mohol este urobit sam aby sa to zlepsilo, do konca mesiaca by mali zacat robit diagnostiku tu blizko pri nas tak budem mudrejsi. Napadlo ma este ci by to nemohol robit aj pretlakovy ventil lebo pri poslednych velkych mrazoch ked bolo asi -18 tak cvakal, ma na to vobec vplyv? Co vsetko to moze byt? Na co sa asi pripravit?
Sorry za litanie

Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 05 dub 2010, 20:31
od maruz
Zdravím, musím se opět přidat, s teplým počasím se jak píše kolega výše, rosvěcuje žlutá kontrolka, myslím, že je to ta něco s emisemi či výfukem. Ale auto většinou jede dobře (i se svítící kontrolkou), sem tam(1x z 10 případů?) je línější a nad 4500 cuká, či nechce jet. Zas něco. S ochlazením je to lepší. Asi se přestěkuji na severní pól.
Nebo že by na to měl vliv ten prdlý výfuk?
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 06 dub 2010, 08:23
od Kraken
Pridávam sa s prosbou o radu.
Motor (X16XEL) mi ide veľmi nepravidelne, nedá sa povedať, že na tri valce a pod., ale ako keby sa dusil. Keď jemne pridávam plyn, skoro sa až zastaví a potom sa rozbehne. Neťahá, pri 90ke je skoro ako na konci so silami. Žiadna kontrolka nesvieti.
Čo to môže byť ?
Re: Cukani v nizkych otackach(ne AGR)
Napsal: 06 dub 2010, 08:40
od pucmeloun
Krakene
Základem klidného chodu je mít všechno čisté:filtry,klapku,krokáč a dobré svíčky.Nenapsal jsi jestli jsi něco zkoušel,ale podle popisu bych tipoval tu škrtící klapku,nebo agr ventil.Zkus to vyčistit
