Stránka 2 z 2
Napsal: 07 zář 2007, 16:03
od Viktor_16
co to je EGR ventil a na co sluzi???? princip fungovania???
Napsal: 08 zář 2007, 18:12
od Viktor_16
Uz nicomu nechapem. Som na ten vyvod z palivoveho filtra (OUT) napojil 20l flasku dal ju na spolujazdcove sedadlo a ma roztiahly. Auto cca. na 30m chytilo a islo. Isiel som na 3-rojke a zacala svietit elektronika motoru, podradil som do 2-ky pridal a zhaslo to. Sa mi zdalo ze motor isiel lepsie jak kedykolvek predtym. Prisiel som spat do garaze auto som nechal ist na volnobeh asi za 3 minuty som sadol dnu a v tej "nadrzi" pribudlo asi 2 litre nafty. Ako je to mozne? Moze tahat cez prepad z nadrze naftu??? Cim viac som pridaval tak tym viacej pribudalo v tej nadrzi z ktorej malo tahat. Potom som odpojil prepad a auto uz nenastartovalo. Ja som z autom zrobil asi 15tis km a nikdy sa mi to nestalo. Neviem co s tym

Napsal: 10 zář 2007, 15:50
od Viktor_16
Napsal: 01 říj 2007, 23:04
od pavel kotulán
toto jsem řešil také! Motor jsem nastartoval studený, ale jakmile se zahřál tak chcípl! Opel radil - čerpadlo! Ale to mi nedalo -podle zdravého rozumu, když motor běží studený tak je čerpadlo v poho! nakonec to byla řídící jednotka čerpadla!