Stránka 2 z 2
Napsal: 15 srp 2007, 19:05
od Máslo
tak mám nainstalovaný zásobník na kazetky....pomalu, ale jistě
Napsal: 16 srp 2007, 21:28
od Máslo
Další změna..... maska bez znaku

Mám ze sebe radost

f
Napsal: 16 srp 2007, 21:40
od lukaskpd
cau jaku jdes koupit stou carov vstrede
Napsal: 16 srp 2007, 21:44
od Máslo
Máslo píše:dám tam tuhle ..... myslím, že to bude sedět OK

Tuhle a už je namontovaná

.... samozřejmě na mém běloušovi
f
Napsal: 16 srp 2007, 21:47
od lukaskpd
prihodis i foto
Re: f
Napsal: 16 srp 2007, 21:48
od Máslo
lukaskpd píše:prihodis i foto
Už přidáno na první stránku
Napsal: 21 zář 2007, 19:04
od Saša
To křídlo co to je za výrobce?
Napsal: 22 zář 2007, 12:06
od Máslo
Saša píše:To křídlo co to je za výrobce?
koupil jsem to tu na serveru , ale mam pocit, ze to vypada jako Luma design .... moc jsem se po tom nepidil. Proste se mi libilo

Technická a EMISE
Napsal: 24 čer 2008, 09:29
od Máslo
Haj,
tak jsem byl včera na technické a emisích a bez ztráty květinky jsem prošel. Takže fámy o tom, že 1,7TD je na hov...o je hloupost. jezdí mi to pořád pěkně, sice nezrychlí, ale jede super. Kouřivost na tohodle diesla byla naměřená 0,13 (max povolené cca 0,3) a emise 1,22 (max. povoleno 2,4)
Takže myslím, že ok. Jediná drobná závada ---> koncový výfukový díl (asi výměna)
Tak jsem dostal od mechaniků pochvalu a já jsem dál spokojený se svojí opelnicí. Finální rozhodnutí: NEPRODÁM, což jsem měl v úmyslu
Napsal: 24 čer 2008, 10:32
od Vojta
i vyjímky se najdou, každopádně bez urážky todle je nejhorší motor co se kdy do astry G dával, sice mu zdatně sekunduje X16XEL ale X17DTL je stále o chlup vpřed - nejede, žere jako 2.2dti která má o 42 kw víc, odcházejí turba a čerpadla, má archaický systém vstřikování do předkomůrky...jinak motor konstrukčně vychází z benzínovýho motoru 1.6 8V...
Napsal: 24 čer 2008, 21:31
od Máslo
Vojta píše:i vyjímky se najdou, každopádně bez urážky todle je nejhorší motor co se kdy do astry G dával, sice mu zdatně sekunduje X16XEL ale X17DTL je stále o chlup vpřed - nejede, žere jako 2.2dti která má o 42 kw víc, odcházejí turba a čerpadla, má archaický systém vstřikování do předkomůrky...jinak motor konstrukčně vychází z benzínovýho motoru 1.6 8V...
to asi jo, ale i pres to jsem mel radost...alespon nemusim vrazet zadny prachy....mel jsem na musce 2,2 Dti za 179 tisic....ale nechci vydavat prachy....vydrzim a kdyz bude chut tak se zase zadluzim....uzivam ted bez dluzne obdobi