Stránka 2 z 2

Napsal: 29 srp 2007, 03:38
od spermin
Defender píše:No kluci nejsem automechanik a ani žádnej domácí kutil, ale dovolím si s touhle teorií nesouhlasit. Asi by to vše mělo logiku, že se ty prasklý svody po ohřátí zatáhnou, ale jak mi potom vysvětlíte, že to nedělá při nižších venkovních teplotách, kdy jsou svody chladnější, a to tak že vůbec ? :roll:
taky bych s Tebou souhlasil, prasklina se jenom může propalovat, a tím pádem jenom zvětšovat, to spíše
vypadá na těsnění nebo usazení, to se teplem může pohnout.
Jiří Pávek píše: Zahřátí horkovzduškou na cca 600 st. nic.
600°C je poměrně nízká teplota, přidej.

Napsal: 29 srp 2007, 17:47
od Hbitý Panter
Tak Lambda sonda nakonec povolila,ale muselo se to nahřat autogenem a pak to šlo.Nové svody už mám na autě stáli mě 5500 origo z Oplu tak doufám že mám od toho už klid a už to tam vydrží.

Napsal: 29 srp 2007, 21:33
od Jiří Pávek
Tak ani ohřátí svodů motorem nepomohlo. Vidím to taky na autogen. Jen nevím, kdo by ho v okolí měl.

Napsal: 30 srp 2007, 00:36
od spermin
Jiří Pávek píše:Tak ani ohřátí svodů motorem nepomohlo. Vidím to taky na autogen. Jen nevím, kdo by ho v okolí měl.
Motorem nepomůže, protože se ohřívá i sonda, matice musí být teplejší než závit šroubu. A misto autogenu
zkus někoho kdo pracuje s letováním ohněm, klempíř nebo instalatér, co pracuje s mědi. (letlampa),

Napsal: 30 srp 2007, 14:56
od Jiří Pávek
A co plynový hořák? Ten by nestačil?

Napsal: 30 srp 2007, 22:55
od spermin
Chce to ostrý plamen, který je směrován do malé plochy, pokud máš na mysli takový, pak ano.

Napsal: 04 zář 2007, 18:17
od Trdlo
Hořák na měď nestačí, příliš roptýlený plamen. Chce to autogen a 4-6 hořák. :wink: A samo lehkou ruku. :D

Napsal: 06 zář 2007, 21:44
od Jiří Pávek
Tak jsem to svěřil servisákovi a ten to nakonec povolil normálně na studeno. Hurá. Ale přibyl mi problém katem. Je v něm něco vysypaného, zřejmě mřížka a pěkně to zvoní. Co s tím?