Stránka 2 z 2
Napsal: 31 kvě 2006, 17:43
od Oťas
To asi bude problém ti poradit, když to oni nenašli s přístrojema....

Napsal: 15 čer 2006, 21:47
od Charlie
No mě se taky rozsvítí po čase, když nastartuju, vetšinou tak po dvou kilometrech. Motor ale běhá normálně, jen má vysokou spotřebu, 10,5 na sto, v úterý jdu na diagnostiku, tak pak dám vědět.
Napsal: 16 čer 2006, 10:39
od pepek
Honza píše:Oťas píše:Honzo, co dělal motor, když se ti rozsvítila kontrolka, nějaký příznaky jeho nemoci byly??? Nebo to jezdilo normálně a jen to hlásilo chybu?
Příznaky právě moc nebyly resp. nevím o nich, prostě se to rozsvítilo a na diagnostice to ukazuje špatná data z AGR ventilu, který se už vyměnil atd. (historie oprav jsem popsal výše)
Kontrolka se vždycky rozsvítí po nějakém čase ne hned po startu, třeba po 10km nebo po 2km někdy po 50km..

No ja mám naftu a mal som celkom ine priznaky ale mozes pouvazovat aj nad tymto:
Mne sa pri ca.140km/h rozsvecovala elektronika motora a prepinal sa do nudzoveho režimu. Najskor som si myslel, ze to je vaha vzduchu.
V servise (nie opel, to su meniči nahradnych dielov) mi to napichol na diagnostiku a hadzalo to zle udaje z EGR. Servisman mi povedal, že je to častá chyba G-čka, vraj sa zanáša EGR ventil a celé výfukové potrubie. Takže ak ti vymenili EGR a nevyčistili výfukové potrubie tak to stale hádže zlé hodnoty (to je prípad nafty, u benzinu to nemusí byť pravda).
Údajne sa týmto zanášaním tak upchá výfukové potrubie, že sa z priemetu ca.6-7cm zníži na 1-2cm.
Na Oktávkach sa to údajne čistí nejakým špeciálnym náradím, v Gčku sa to nedá použiť.
Tak mi to rozobrali, potrubie aj EGR ventil, a išlo to niekam do chemického kúpeľa. (tzv. vyprať to).
Teraz to ešte nemám úplne odskúšané vo vysokých rýchlostiach, ale čo do spotreby, znížila sa. Asi tak o 0,5lna sto.
Neviem teda ako u benzínu a či je to vobec tvoj pripad ale mozes zvazit aj toto.
P.
Napsal: 26 čer 2006, 19:14
od orsini
Zdar Hozo. Zkus jeste na chvilku na volnobeh zapnout klimu. Me se ta kontrolka taky rozsvicuje, ale kdyz zapnu klimu, tak po chvily zhasne. Je to tim, že je bud bohata smes, nebo vysokej volnobeh. U moji 1.6 8v 55kW je volnobeh 1500ot/min bez klimy, ale jakmile ji zapnu klesne na nejakych 900 a zhasina i kontrolka. Dnes jsem ji dal do servisu, tak uvidim co s tim udelaji. Pak dam vedet
Napsal: 27 čer 2006, 19:21
od orsini
no to si teda pis, ze je to znat. Pod 8 litru nejdu. Myslim ale ze je i ta smes bohata, protoze to zere i travu kolem cesty, ale kdyz tomu zaslapnu, tak nez to dostanu do otacek...

Jako by se tomu nechtelo, tak myslim ze je to prechlastany
Napsal: 30 čer 2006, 20:19
od orsini
Zdar, tak už mám oplíka doma. Celej problém byl v regulátoru volnoběhu (takovej motorek). V oplu za nej chtěli 3 500,- "svině", tak jsem zajel na vrakáč a tam ho koupil za 1 000,- je to taky moc ale neměl jsem čas zhánět jinde a furt lepší než v Oplu. Po vyměně jsem ho nakopl a žádná změna.

Zkusil jsem s kámošem přez kompl smazat chybu a když to nešlo, bylo jasný, že je chyba někde v drátu mezi jednotkou a tím regulátorem. A fakt že jo. Byl trochu škráblej a to dělalo všechny problémy.
Napsal: 03 črc 2006, 16:56
od Honza
ahoj díky všem za rady -> auto je pořád v servisu -> odzkoušeli už úplně všechno (AGR, lambda sondu, řídící jednotku, elektroinstalaci co jde po motoru) nakonec se obrátili na školící středisko, který se tímto zabývá a je možné že problém je v elektrice co je v kabině. 1. majitel si tam namontoval a pak demontoval navigaci a dávali se tam repráky a je možný že to při tom někdo sprasil a výsledkem je to že do AGRka nejde šťáva (nebo ve správných mezích). Kontroluje se ted celá elektroinstalace v kabině.
Chci se zeptat, jaká součástka určuje hodnoty proudu, které mají jít do AGRka - je to řídící jednotka?
Napsal: 03 črc 2006, 20:49
od Vojta
Honza píše:ahoj díky všem za rady -> auto je pořád v servisu -> odzkoušeli už úplně všechno (AGR, lambda sondu, řídící jednotku, elektroinstalaci co jde po motoru) nakonec se obrátili na školící středisko, který se tímto zabývá a je možné že problém je v elektrice co je v kabině. 1. majitel si tam namontoval a pak demontoval navigaci a dávali se tam repráky a je možný že to při tom někdo sprasil a výsledkem je to že do AGRka nejde šťáva (nebo ve správných mezích). Kontroluje se ted celá elektroinstalace v kabině.
Chci se zeptat, jaká součástka určuje hodnoty proudu, které mají jít do AGRka - je to řídící jednotka?
no to je pěkná píčovina to s těma reprákama a navigací....koukám že si kucí v oplu zase nevědí rady...
kontrolka motora
Napsal: 02 lis 2006, 10:33
od mimo
Ahoj. Mám taký problém. Pri otočenom kľúčiku do II. polohy, mi stále svieti kontrolka elektroniky motora. Po naštartovaní ihneď zhasne. Pri jazde kontrolka nesvieti ani nebliká. Diagnostika mi vyhodnotila trvalú chybu AGR ventila. Počas jazdy som nezistil pokles výkonu motora alebo zvýšenie spotreby paliva. Stretol sa niekto z vás s takýmto problémom? Môže byť AGR ventil pri takomto stave vadný?