Stránka 2 z 50

Napsal: 20 led 2007, 18:18
od Marian
NO teda moc pěkně ses rozepsals. Já jsem měl problém že se mě rozsvítila kontrolka Systém řízení emisí ve výfukových plynech a svítila stále. Zajel jsem na počítač a hlásil EGR - Chyba průtoku. Chybu vymazal a od té doby najeto 200Km a zatím v pohodě. Co si mám o tom myslet?

Napsal: 21 led 2007, 13:48
od ondrazalsky
kontorlka "System rizeni emisi.." - co to je?

obecne-pokud se chyba neopakuje, mohl to byt jen "nahodny" moment chyboveho hlaseni, nicmene nedoporucuju podcenovat. podruhe hlasena stejna chyba je uz na okamzite reseni.

ale dokud je agr "nazivu", lze udajne procistit-dle letaku (nekde jsem ho videl, nevim uz kde) z toho udelaji skoro novy ventil, cena kolem 1500/procisteni nejaky sprej je na to, ktery protahne cely motor.

Napsal: 21 led 2007, 13:50
od PIKI
Ja som skusal aj cistit so sprejom na cistenie ckrtiacej klapky cca 800- SK, ziadna zmena! Kupil som v piatok nove EGRko za neskutocnych 2750- SK!!! Vyrobca DELPHI EG 10003. V pondelok ho vymenim a uvidiem ci ta zakliata kontrolka konecne zhasne po vynulovaní chyby!

Napsal: 21 led 2007, 17:19
od Marian
ondrazalsky píše:kontorlka "System rizeni emisi.." - co to je?.
Ta kontrolka je popsaná v manuálu na straně 26 a 170

Napsal: 22 led 2007, 22:24
od PIKI
Tak EGR je uz vymenene, chyba vymazana a slape to ako hodinky! S toho vypliva ze EGR ventil sa DÁÁÁ zohnat aj neoriginal a z asuper cenu 2750-sk!!!! :D

Napsal: 23 led 2007, 08:23
od ondrazalsky
a sakra, tak to mi muzete odted rikat Opel Sponzor...

Napsal: 23 led 2007, 12:14
od Charlie
Mě to taky hlásilo chybu EGR ventilu a pak chybu lambdy, obje vyměněno. Pak se jednou na dálnici rozsvítil asi na 5 vteřin kontrolka, pak zhasla od té doby vše ok. Ale teď začínám pozorovat, že dokud se auto neohřeje, tak má strašně dlouhou reakci na sešlápnutí plynu.

Napsal: 23 led 2007, 12:21
od AstraDTI
Co poradit jinyho nez diagnostiku. Jak tak koukam, tak by se mozna vyplatilo koupit nejakou "klubovou". V sekci DOWNLOAD nabizel jeden chlapik Opeltech2 i kabel za IMHO velmi slusnej peniz.

Napsal: 23 led 2007, 12:22
od ondrazalsky
jo, po vymene za ORIGINALNI agr ventil se mi zda, ze auto jde mnohem lepe "za plynem" - ne ze by byl vyssi vykon, ale proste reaguje bezprostredne na pohyb plynoveho pedalu (at pridavam nebo ubiram) - tohle doufam pozitivne ovlivni spotrebu.

a jeste jednu vec: v topicu pojednavajicim o kolisani otacek na neutral se mluvilo jeste o jedne veci, a to je poskubavani motoru pri konstantni rychlosti na nizke otacky (kolem 2000rpm a niz), nebo pri pridani/ubrani plynu prave v techto nizkych otackach. a zejmena na nizsi prevodovy stupen. TOHOHLE problemu jsme se po vymene agr taky zbavil.

Napsal: 23 led 2007, 22:12
od Podbot
ondrazalsky píše: v topicu pojednavajicim o kolisani otacek na neutral se mluvilo jeste o jedne veci, a to je poskubavani motoru pri konstantni rychlosti na nizke otacky (kolem 2000rpm a niz), nebo pri pridani/ubrani plynu prave v techto nizkych otackach. a zejmena na nizsi prevodovy stupen. TOHOHLE problemu jsme se po vymene agr taky zbavil.
Ja jsem se pokusil vycistit, bohuzel zabralo na cca 200km, a kontrolka "nekontrolovane svitila", rozhodl jsem se zaslepit, pote kontrolka svitila cca asi cca 50 km po nekolika kratsich jizdach, nyni po zaslepeni a ujeti cca 1000km se kontrolka snad na dobro "uklidnila" a je pokoj, spotreba mam dojem jeste klesla. Zatim jsem usetril bratru 5k a doufam ze to tak zustane :-) Zadne mazani zavad, ci odpojovani baterky, auticko si s tim poradilo.

Napsal: 28 led 2007, 16:55
od Marian
Chtěl bych zaslepit ventil a tady http://www.opelastra.cz/technika/egr.htm jsem se dočetl že se má použít měděný nebo hlinikový plech. Nemůžu tam dát gumové těsnění?

Napsal: 28 led 2007, 17:20
od ondrazalsky
shorelo by ti

Napsal: 28 led 2007, 17:31
od Marian
ondrazalsky píše:shorelo by ti
Já si to myslel

Napsal: 29 led 2007, 18:05
od Marian
Zigi píše:Kup si plechovku piva a z toho hliniku si udelej tesneni :wink:
To si děláš prču nebo ne :?:
Píšou 1,5mm. Z toho kdyby dělali plechovky tak by byl každej druhej kulturista :lol:

AGR ventil astra G

Napsal: 29 led 2007, 21:14
od Michal Vlas
Čau kolegové. Já měl ten samej problem s ventilem. Strašně to cukalo a svítila mi kontrolka motoru. Taky jsem scháněl nějaky informace tady na fóru a docela mi to pomohlo. Zajímavé názory a rady. Ja jsem ten ventil vyndal a na jehlu jen nastříkal WDčko a pořádně prohejbal. Poskládal sem to a zdá se že je to dobry. Tak zatím na tu opravu mam najeto jen 200Km. Ale nechci to chválit pač se to pak vždy vys..... :D