Stránka 2 z 3

Napsal: 02 srp 2007, 19:02
od Marky
Spin píše:Mě by zajímalo, jestli jezdíte po městě (tzn. 50km/h) na 3. nebo 4. rychlostní stupeň. Hlavně u motorů 2.0 DTi. Podle mě jsou na 4. už dost nízké otáčky, takže se asi zbytečně ničí motor. A co na to spotřeba?
Pokud myslis cistou 50ku dle tacho, tak tu jezdim na trojku.

Napsal: 02 srp 2007, 19:13
od Pitman
Hm zajimavy ....pri 50 uz tam mam 4 vzdycky.....pri 55-60 uz radim za pet.....mam teda 1,4 16V :lol:

Napsal: 02 srp 2007, 19:29
od Marky
:shock: a co rika motor na takove podtaceni ?

Napsal: 02 srp 2007, 19:42
od manli2
mňouká jak postřelená kočka, pak se rozsvítí kntrolka, majiteli pukne peněženka když se dozví cenu, majitel nabyde dojmu opel ee no a máme tu dalšího zastánce toho že octavia f metle na hlínách f tdi rulezzz (pičo) :wink:

Napsal: 02 srp 2007, 19:52
od Martin22
Pitman píše:Hm zajimavy ....pri 50 uz tam mam 4 vzdycky.....pri 55-60 uz radim za pet.....mam teda 1,4 16V :lol:
LOL to ja mam teda uplne jinak mam stejnej motor a 2 tocim tak 40-50 pak 3 tu do 70-80 pak 4 tu tak do 100 no a pak 5 a palba plnej :lol: tak nejak to delam no.... ale zalezi podle stylu jizdy jak zrovna se mi chce jet že :wink:

Napsal: 02 srp 2007, 20:32
od Marian
Tak já 4 stupeň dávám nejdřív při 60 km/h. Pod 2500ot nejezdím. A spotřebu mám kolem 7 litrů. Při 55 dávat 5 tak to je pěkná prasárna. Promiň

Napsal: 02 srp 2007, 20:48
od rychlyradim
Marian píše:Tak já 4 stupeň dávám nejdřív při 60 km/h. Pod 2500ot nejezdím. A spotřebu mám kolem 7 litrů. Při 55 dávat 5 tak to je pěkná prasárna. Promiň
Já při 60 už dávám 5! asi jak který motor to bere....

Napsal: 02 srp 2007, 21:03
od sovicka
a kolik potom točíte při 130, 150, 200? vždyť já tam pětku dávám až při osmdesáti a to ještě nadávám jak mám krátkou čtyřku

Napsal: 02 srp 2007, 21:17
od Salám
Pitman píše:Hm zajimavy ....pri 50 uz tam mam 4 vzdycky.....pri 55-60 uz radim za pet.....mam teda 1,4 16V :lol:
dělám to stejně...ono záleží jak potom člověk zachází s plynem - na udržovačku lehce lechtat plyn a na pětku těch 60 je tak ok..samo, že při potřebě zrychlit tam jde okamžitě za tři s mezyplynem..
Podle toho co píšete by motoru škodil i volnoběh..

Napsal: 02 srp 2007, 21:28
od manli2
Salám píše: Podle toho co píšete by motoru škodil i volnoběh..
jenže při volnoběhu netáhneš něco přes 1.2 tuny a projdi si to tu já už tu našel pár expertu s podpálenejma ventilama aneb chyba nedokonalé spalování.... a kolik je tady přicpanejch egr.... :wink:

Napsal: 02 srp 2007, 21:31
od Salám
Jenže já taky nic netáhnu..tohleto dělám max. po rovince na udržení rychlosti, motor není téměř v záběru..nesem přece pako abych měl 1500 otáček a dával tomu sodu..

Napsal: 02 srp 2007, 21:33
od manli2
Salám píše:nesem přece pako
že ty ne... ale nejseš na světě jenom ty a já :wink:

Napsal: 02 srp 2007, 21:37
od Salám
manli2 píše:
Salám píše:nesem přece pako
že ty ne... ale nejseš na světě jenom ty a já :wink:
Manli..seš fakt dobrej.. :lol: :lol:

Napsal: 02 srp 2007, 22:50
od AstraMan
Motor 2.0 DI 16V ( 60KW ):
- Řazení v otáčkách 2000 - 3000
- nenechat otáčky spadnout pod 1500
- Po městě v 60km/h ( dle tachometru ) na 4 rychlostní stupeň
- Maximální rychlost 110km/h na rovinkách na 5 rychlostní stupeň ( samozřejmě s občasným předjížděním )
- při delším táhlém kopci zařazení 5 rychlostního stupně

Výsledek??? Průměrná spotřeba 4,8l 8) :wink:

Napsal: 03 srp 2007, 00:09
od freeKevinM
jaky rozdil (finance) je spotreba 4,8 a 5 na 100km? kdyz nepocitam nahradni dily za rozesranej motor... ?