Stránka 2 z 6
Napsal: 03 čer 2007, 15:05
od freeKevinM
Zdarec,
zaujimalo by ma ake to malo postupne priznaky. Alebo to vsetko normalne fungovalo a naraz to odislo? Da sa sledovat stav cerpadla, alebo je to proste narazovka a cerpadlo odide zo sekundy na sekundu?
čerpadlo
Napsal: 03 čer 2007, 15:31
od Lysek Vladimír
Je to nárazovka. Jako když zhasneš světlo a je totální tma!!!
čerpadlo
Napsal: 03 čer 2007, 15:35
od Lysek Vladimír
Jinak ta moje stará Vectra je už 4 rokem taxislužba a stále jezdí bez poruchy. Má už najeto neuvěřitelných 630 000 km a bez poruchy, ale je to atmosférický motor 1.7D bez turba. S tou mou současnou Astrou se to nedá srovnat. Myslím tím ta spolehlivost čerpadla.
Napsal: 19 čer 2007, 20:31
od Ďuri
Marky písal že to naše neštastné čerpadlo používalo aj Audi, Saab a ešte ktosi...
S našimi nieje kompatibilné? Čím je iné? Chalani toto si nenechajme od Oplakof takto kakat na hlavu...
Mám jednu neodbornú otázku: čo je teda hlavný problém na tých čerpadlách? lebo kdesi som tu čítal, že vo vnútri je také akési sýtko ktoré sa zanesie a nedá sa vyčistiť... Tak čo je ten problém???
Mne to furt príde strašne trhlé dať 25000 kč (ani nechcem vedieť kolko to stojí v SR) za kravinu ako je čip... veď to je cena domáceho počítaču a ten umí iné veci...
Nemáte niekto schému tej hračky? pohľad do vnútra.
Napsal: 19 čer 2007, 21:29
od Marky
Myslim si, ze to bude i u jinych znacek stejne, jen nejvic je to cerpadlo videt u opelu, protoze to davali do velikaaanskeho poctu aut (astra,zafira,vectra, omega) prece jen je to velikansky nepomer treba proti audinam, passatum,transporterum s motorem 2,5TDI, medourovi 290DT nebo saabu, ktery ma mimochodem stejny motor jako opel. U Fordu to bylo tusim u mondei TDDI, kterych sice jezdi uz vice, ale ty motory byly brzy nahrazeny TDCI. Mezi nama priznejme si cim modernejsi diesel tim nachylnejsi na vse, takze nekde je problem s cerpadlem nekdo ma zase problem se vstrikama atd. Mimochodem obcas si za to mohou nekteri majitele sami, kdyz treba liji do nadrzi co je napadne
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=aceton
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... =fritovaci
Koukni tu mas VP44 rozebrane
http://www.realdiesel.com/vp44pump.html
Tady z toho CD by jsi se mozna dozvedel vic co by jsi chtel vedet, jen to nekde sehnat.
http://www.vms-online.com/Radial_Plunge ... 146C86.cfm
Tu je VP44 k mani pro Dodge s motorem 5.9l (dost dobre ceny)
http://www.mwfi.com/VP44.htm
Napsal: 19 čer 2007, 22:19
od Ďuri
ja ti neviem motor ako 2,5ka je myslým dosť rozšírený, nie je to až taký exot...
...každopádne by sa to malo prešetriť...
Ale tak ma napadá že stále neviem čo je ten hlavný problém...
PS: za linky srdečné Ď
Napsal: 19 čer 2007, 23:36
od Marky
Napsal: 21 čer 2007, 09:57
od diesel
U těch 2.0 a 2.2 DTi se nepokazí mechanická část čerpadla,ale elektronická část-řídicí jednotka,proto jsem koupil 1.7 DTI (ISUZU),je to úplně jinej motor neš 1.7 DTI (OPEL),má čerpadlo na druhé straně než,1.7 DTI Opel ho má u chadiče a Isuzu ho má vlefo pod palivovým filtrem.
Na závěr 1.7 DTI Opel je velikánský problém sehnat čerpadlo,takže s kupem opatrně
P.s.mohu sehnat nové kusy za 20000,- Kč -platba až po montáži.Severní morava
Napsal: 21 čer 2007, 18:43
od Marky
Motor 1.7DTI od opelu, nepletes se? Ja mel za to, ze opel mel v Geckach jen svuj predkomurkovy 1.7DT a pak uz vsechny 1,7micky byly isuzu (DTI,CDTI). Jinak s tou elektronikou je to na pytel i u jinych motoru

. Kolegovi loni odesla u 1.7 isuzu ridici jednotka, tak musel kupoval nejakou z vrakace.
PS: tech 20 litru je dost dobra cena za nove.
Napsal: 21 čer 2007, 18:48
od diesel
To je - máš pravdu,jak jsem solidární,a může být i na 1.7,2.2 nebo na 2.5,
ale u 1.7 DTI (Opel) počítejte tak 23.tis Kč a čekací doba tak 1.měsíc
Každopádně se dělala 1.7 DTI ve dvou motorizacích ISUZU a OPEl,na Isuzu nemůžu mít nic..
Napsal: 21 čer 2007, 18:53
od Marky
To s tema 1.7 slysim poprve

, u eFek vim, ze to tak bylo, vcetne toho co jsi psal o tom umisteni cerpadla.
Ty cerpadlo jsou predpokladam origose (tezko jinak

). Na co by vysla jeste pripadna montaz?
Napsal: 21 čer 2007, 19:14
od diesel
Ohledně těch 1.7 ty závady se moc ještě neobjevují,neboť 1.7 DTI moc není a hlavně nemájí tak moc najeto,ale je to obdoba 2.0,každopádně z mojí zkušenosti se nejvíc kazí 2.0 DTI (74.kw),2.2 a 2.5 jsou relativně v pohodě.
Myslím že tady někdo psal v příspěvku,že člověk zastaví na benzině a už nenastartuje-to přesně sedí na 2.0 DTI,ale nevěřím že tomu nepředchází žádné problémy,škytání nejde za plynem nebo jede jako zavzdušněné.
A jinak čerpadlo je originál-případně potřebuji znát 9 respektive 10,místné číslo začíná 0470 ... ...
Montáž tak cca 1500,- Kč,nejde ani tak o montáž,ale o seřízení,případně je-li někdo z daleka dám slevu.
Napsal: 21 čer 2007, 22:45
od Marky
Vis co mi nesedi na tom co pises, proc by se mela 2.2 kazit relativne mene nez 2.0 DTI nebo 2.0 DI (ktera je starsi a jezdi se stejnym cerpadlem nejdele)? Pravda 2.2 uz ma novejsi vstrikovaci cerpadlo, ale to novejsi 2.0 DTI od roku 2003 taky a stejne.
EDIT: podle toho by to melo by dokonce uz od roku 2002
http://www.dieseltuning.nu/opel.htm
Hele kde jsi nasel info s tou 1,7DTI od opelu, nikde nic na netu nemohu najit?
Napsal: 21 čer 2007, 23:45
od Marky
Tak jedine co jse, masel, ze se u 1.7DTI pouzivali dva druhy cerpadel a to Bosch a Denso, ale je to psane u opel combo

.
http://www.chipprofi.de/chiptuning_angebot466.html
http://www.chipprofi.de/chiptuning_angebot454.html
Napsal: 22 čer 2007, 02:54
od manli2
Marky píše:Vis co mi nesedi na tom co pises, proc by se mela 2.2 kazit relativne mene nez 2.0 DTI nebo 2.0 DI
protože 2litrů jezdí víc...
