Stránka 2 z 6

Napsal: 03 čer 2007, 15:05
od freeKevinM
Zdarec,

zaujimalo by ma ake to malo postupne priznaky. Alebo to vsetko normalne fungovalo a naraz to odislo? Da sa sledovat stav cerpadla, alebo je to proste narazovka a cerpadlo odide zo sekundy na sekundu?

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 15:31
od Lysek Vladimír
Je to nárazovka. Jako když zhasneš světlo a je totální tma!!!

čerpadlo

Napsal: 03 čer 2007, 15:35
od Lysek Vladimír
Jinak ta moje stará Vectra je už 4 rokem taxislužba a stále jezdí bez poruchy. Má už najeto neuvěřitelných 630 000 km a bez poruchy, ale je to atmosférický motor 1.7D bez turba. S tou mou současnou Astrou se to nedá srovnat. Myslím tím ta spolehlivost čerpadla.

Napsal: 19 čer 2007, 20:31
od Ďuri
Marky písal že to naše neštastné čerpadlo používalo aj Audi, Saab a ešte ktosi...
S našimi nieje kompatibilné? Čím je iné? Chalani toto si nenechajme od Oplakof takto kakat na hlavu... :evil:

Mám jednu neodbornú otázku: čo je teda hlavný problém na tých čerpadlách? lebo kdesi som tu čítal, že vo vnútri je také akési sýtko ktoré sa zanesie a nedá sa vyčistiť... Tak čo je ten problém??? :shock:
Mne to furt príde strašne trhlé dať 25000 kč (ani nechcem vedieť kolko to stojí v SR) za kravinu ako je čip... veď to je cena domáceho počítaču a ten umí iné veci... :D
Nemáte niekto schému tej hračky? pohľad do vnútra.

Napsal: 19 čer 2007, 21:29
od Marky
Myslim si, ze to bude i u jinych znacek stejne, jen nejvic je to cerpadlo videt u opelu, protoze to davali do velikaaanskeho poctu aut (astra,zafira,vectra, omega) prece jen je to velikansky nepomer treba proti audinam, passatum,transporterum s motorem 2,5TDI, medourovi 290DT nebo saabu, ktery ma mimochodem stejny motor jako opel. U Fordu to bylo tusim u mondei TDDI, kterych sice jezdi uz vice, ale ty motory byly brzy nahrazeny TDCI. Mezi nama priznejme si cim modernejsi diesel tim nachylnejsi na vse, takze nekde je problem s cerpadlem nekdo ma zase problem se vstrikama atd. Mimochodem obcas si za to mohou nekteri majitele sami, kdyz treba liji do nadrzi co je napadne :D
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... ght=aceton
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... =fritovaci

Koukni tu mas VP44 rozebrane
http://www.realdiesel.com/vp44pump.html

Tady z toho CD by jsi se mozna dozvedel vic co by jsi chtel vedet, jen to nekde sehnat.
http://www.vms-online.com/Radial_Plunge ... 146C86.cfm

Tu je VP44 k mani pro Dodge s motorem 5.9l (dost dobre ceny)
http://www.mwfi.com/VP44.htm

Napsal: 19 čer 2007, 22:19
od Ďuri
ja ti neviem motor ako 2,5ka je myslým dosť rozšírený, nie je to až taký exot...

...každopádne by sa to malo prešetriť... :shock:

Ale tak ma napadá že stále neviem čo je ten hlavný problém... :D

PS: za linky srdečné Ď

Napsal: 19 čer 2007, 23:36
od Marky
http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=1099

PS: toho vaculika nemusim dost si honi triko.

Napsal: 21 čer 2007, 09:57
od diesel
U těch 2.0 a 2.2 DTi se nepokazí mechanická část čerpadla,ale elektronická část-řídicí jednotka,proto jsem koupil 1.7 DTI (ISUZU),je to úplně jinej motor neš 1.7 DTI (OPEL),má čerpadlo na druhé straně než,1.7 DTI Opel ho má u chadiče a Isuzu ho má vlefo pod palivovým filtrem.
Na závěr 1.7 DTI Opel je velikánský problém sehnat čerpadlo,takže s kupem opatrně :!:
P.s.mohu sehnat nové kusy za 20000,- Kč -platba až po montáži.Severní morava

Napsal: 21 čer 2007, 18:43
od Marky
Motor 1.7DTI od opelu, nepletes se? Ja mel za to, ze opel mel v Geckach jen svuj predkomurkovy 1.7DT a pak uz vsechny 1,7micky byly isuzu (DTI,CDTI). Jinak s tou elektronikou je to na pytel i u jinych motoru :( . Kolegovi loni odesla u 1.7 isuzu ridici jednotka, tak musel kupoval nejakou z vrakace.

PS: tech 20 litru je dost dobra cena za nove.

Napsal: 21 čer 2007, 18:48
od diesel
To je - máš pravdu,jak jsem solidární,a může být i na 1.7,2.2 nebo na 2.5,
ale u 1.7 DTI (Opel) počítejte tak 23.tis Kč a čekací doba tak 1.měsíc

Každopádně se dělala 1.7 DTI ve dvou motorizacích ISUZU a OPEl,na Isuzu nemůžu mít nic..

Napsal: 21 čer 2007, 18:53
od Marky
To s tema 1.7 slysim poprve :shock: , u eFek vim, ze to tak bylo, vcetne toho co jsi psal o tom umisteni cerpadla.

Ty cerpadlo jsou predpokladam origose (tezko jinak :D ). Na co by vysla jeste pripadna montaz?

Napsal: 21 čer 2007, 19:14
od diesel
Ohledně těch 1.7 ty závady se moc ještě neobjevují,neboť 1.7 DTI moc není a hlavně nemájí tak moc najeto,ale je to obdoba 2.0,každopádně z mojí zkušenosti se nejvíc kazí 2.0 DTI (74.kw),2.2 a 2.5 jsou relativně v pohodě.
Myslím že tady někdo psal v příspěvku,že člověk zastaví na benzině a už nenastartuje-to přesně sedí na 2.0 DTI,ale nevěřím že tomu nepředchází žádné problémy,škytání nejde za plynem nebo jede jako zavzdušněné.
A jinak čerpadlo je originál-případně potřebuji znát 9 respektive 10,místné číslo začíná 0470 ... ...
Montáž tak cca 1500,- Kč,nejde ani tak o montáž,ale o seřízení,případně je-li někdo z daleka dám slevu.

Napsal: 21 čer 2007, 22:45
od Marky
Vis co mi nesedi na tom co pises, proc by se mela 2.2 kazit relativne mene nez 2.0 DTI nebo 2.0 DI (ktera je starsi a jezdi se stejnym cerpadlem nejdele)? Pravda 2.2 uz ma novejsi vstrikovaci cerpadlo, ale to novejsi 2.0 DTI od roku 2003 taky a stejne.
EDIT: podle toho by to melo by dokonce uz od roku 2002

http://www.dieseltuning.nu/opel.htm

Hele kde jsi nasel info s tou 1,7DTI od opelu, nikde nic na netu nemohu najit?

Napsal: 21 čer 2007, 23:45
od Marky
Tak jedine co jse, masel, ze se u 1.7DTI pouzivali dva druhy cerpadel a to Bosch a Denso, ale je to psane u opel combo :? .
http://www.chipprofi.de/chiptuning_angebot466.html
http://www.chipprofi.de/chiptuning_angebot454.html

Napsal: 22 čer 2007, 02:54
od manli2
Marky píše:Vis co mi nesedi na tom co pises, proc by se mela 2.2 kazit relativne mene nez 2.0 DTI nebo 2.0 DI
protože 2litrů jezdí víc... :wink: :D